Strona 1 z 1

Pomocy..!! Poważny problem spadek mocy

: wt gru 15, 2009 16:18
autor: kori16
Witam szukałem na forum podobnego tematu ale do końca nie wiem co jest grane.

A więc jak w temacie problem pojawia sie przy obrotach powyżej 2000, do 2000 ciągnie dobrze po przekroczeniu przestaje ciągnąc wciskam gaz mocniej powoli zaczyna sie zbierac w pewnym momencie moc mu powraca i po chwili znów ja traci.

Dodam ze tydzień temu był wymieniony rozrząd, filtr powietrza, olej i filtr oleju.

Moc zaczął traci w niedziele (13-tego :goof:) właśnie w tedy urwał mi sie tłumik na łączniku pod autem myślałem ze to przez to ale tłumik dziś zespawałem a moc dalej traci przewody do turbiny są w porządku .

Czy może to byc zaworem pod filtrem paliwa on bodajże nazywa się on N70 lub też pompą paliwa albo coś mechanicy podczas wymiany rozrządu mogli źle zrobic ??.

Z góry wielkie dzięki :pub:

: wt gru 15, 2009 16:37
autor: bongo
A filtr paliwa wymieniałeś?

: wt gru 15, 2009 16:41
autor: piotrekgal
kori16 pisze:Czy może to byc zaworem pod filtrem paliwa on bodajże nazywa się on N70
tutaj takiego czegos nie ma, takie rzeczy to w tdi

: wt gru 15, 2009 17:05
autor: kori16
bongo pisze:A filtr paliwa wymieniałeś?
filtr wymieniałem jakieś pół roku temu myśle ze jest ok
piotrekgal pisze:tutaj takiego czegos nie ma, takie rzeczy to w tdi
tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór :chytry:

: wt gru 15, 2009 17:11
autor: bongo
kori16 pisze:filtr wymieniałem jakieś pół roku temu myśle ze jest ok
niekoniecznie :bajer:

: wt gru 15, 2009 17:14
autor: kITA
Mam tak samo,od zawsze.Regulacja zapłonu wycisza problem,ale go nie likwiduje(zmienia się tylko zakres obrotów w których nie chce ciągnąć)Pompiarz tez nic nie znalazł,więc się z tym trochę pogodziłem :grrr: Jak znajdziesz problem,to napisz koniecznie

: wt gru 15, 2009 17:19
autor: munior
kori16 pisze:tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór
pewnie elektrozawór EGR.Bez związku z twoim problemem .Sprawdż czy nie łapie ci lewego powietrza.Po mojemu to jakiś problem z zasilaniem w paliwo w optymistycznej wersji .W pesymistycznej może to być początek problemów z klinem na dolnym kole rozrządu .Jak ci odpala ? Równo?Nie świrują obroty?

: wt gru 15, 2009 17:39
autor: kori16
munior pisze:
kori16 pisze:tak to od czego jest ta kostka pod filtrem paliwa wygląda mi to na jakiś elektrozawór
pewnie elektrozawór EGR.Bez związku z twoim problemem .Sprawdż czy nie łapie ci lewego powietrza.Po mojemu to jakiś problem z zasilaniem w paliwo w optymistycznej wersji .W pesymistycznej może to być początek problemów z klinem na dolnym kole rozrządu .Jak ci odpala ? Równo?Nie świrują obroty?
No jak dla mnie tez mi sie wydaje ze jest to coś z paliwem.
Jutro jak będzie coś jaśniej to popatrzę czy nie bierze gdzieś lewego powietrza.
Odpala równo obroty nie skaczą nic nie świruje od wymiany rozrządu zrobiłem już około 500km, jak to z rozrządem to zawiozę go tam gdzie go robili i niech patrzą na szczęście mam faktury na robotę.