Strona 1 z 1

Gorąca strona turbosprężarki K03-006 do Garreta - 1Z

: ndz gru 13, 2009 19:12
autor: Fucker
Mam taki dylemat, bo koledze załatwiłem turbo, ale jest trochę inne od jego. Teraz mam turbinę K03-006, a on miał z Garreta, wszystko wygląda podobnie.

I czy można tych turbach zamieniać gorące strony ? Bo w tej K03 jest WG uszkodzony i chciałem ja przełożyć z Garreta.

Co o tym myślicie ??
Nie chcę tego po daremnie rozbierać.

: pn gru 14, 2009 00:23
autor: arwam
Fucker,

nie będzie pasować nic od KKK do Garretta chyba że po małych przeróbkach można gruszkę od WG zaadoptować.
ewentualnie ile byś chciał za tą uszkodzoną KKK?
odnośnie wirników ta są inne średnice wałków i nic nie zrobisz.

: pn gru 14, 2009 00:38
autor: Fucker
arwam pisze:Fucker,

nie będzie pasować nic od KKK do Garretta chyba że po małych przeróbkach można gruszkę od WG zaadoptować.
ewentualnie ile byś chciał za tą uszkodzoną KKK?
odnośnie wirników ta są inne średnice wałków i nic nie zrobisz.
K03-006 ma tylko urwaną sztangę, jak się nie da przełożyć gorącej strony z garreta to będę musiał przyspawać. ta końcówkę.

A w turbinie Garreta z silnika 1Z jest uszkodzony wirnik od strony zimnej. Tylko duże było moje zdziwienie, że turbo chodziło do samego końca i oleju nie brało za dużo. Nawet teraz jak bym ja założył to by działało, ale już nie daje tego ciśnienia. Nie ma luzu wzdłużnego. Chyba, że chcesz tego garreta kupić ??

Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??

: pn gru 14, 2009 00:46
autor: arwam
Fucker,

dokładniej rzecz biorąc to szukam koła kompresji do K03 po taniości tak że Garrett mnie nie interesuje.

[ Dodano: 13 Gru 2009 23:47 ]
Fucker pisze:Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??
tak zgadza się.

: pn gru 14, 2009 00:48
autor: Fucker
arwam pisze:Fucker,

dokładniej rzecz biorąc to szukam koła kompresji do K03 po taniości tak że Garrett mnie nie interesuje.

[ Dodano: 13 Gru 2009 23:47 ]
Fucker pisze:Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??
tak zgadza się.
Jak by się coś napatoczyło to dam znać.

Jak myślisz, jak zrobię jednego hefta magiem to powinno trzymać co ?? Tylko gorzej jak przetopi i zleje ruchomą część, wtedy kaplica.

: pn gru 14, 2009 00:51
autor: arwam
Fucker, Fucker,

jeśli Ci sięuda to próbuj ewentualnie mogę za jakieś nie wielkie pieniądze odkupić od Ciebie K03 będzie w razie czego na zapas.

: pn gru 14, 2009 00:59
autor: Fucker
arwam pisze:Fucker, Fucker,

jeśli Ci sięuda to próbuj ewentualnie mogę za jakieś nie wielkie pieniądze odkupić od Ciebie K03 będzie w razie czego na zapas.
Będę szczery, dzisiaj to turbo kupiłem od _mumin_. Miałem jutro jechać tez do Dario84 bo miał zobaczyć lub ewentualnie przełożyć tą gorąca stronę. Ale jak powiadasz, że nie pasuje, to nie mam po co tam jechać...

Jak się mojemu koledze jutro nie spodoba to turbo, to mogę odsprzedać, chyba, że mi załatwisz Garreta do 1Z to mogę się zamienić.

: pn gru 14, 2009 01:13
autor: arwam
Fucker,

ja za małymi to się nawet nie rozglądam ale chcę mieć jedno ori od tego silnika na zaś.


pokaż jeszcze fotkę uszkodzenia.
być może tylko wystarczy przełożyć gruszkę ?

: sob lut 06, 2010 09:52
autor: Balugass
odkopie troche :bigok:
czy mozna przelozyc strone gorącą z k03 które w aaz smigało do k03 z 1z??
jak je rozdzielic bo wczoraj próbowałem z mojej starej turbinki wyciagnac tą gorącą strone odkreciłem te 4 sruby i nic trzyma sie i nic nie drgnie :crazy:

: sob lut 06, 2010 10:27
autor: t0mal
Grzeje się ślimaka palnikiem.

: sob lut 06, 2010 10:36
autor: Balugass
t0mal, a myslisz bedzie to smigac??bo jak patrzyłem rdzen(kore)mają taka sama wiec chyba nie roznia sie wielkoscia wirnika po stronie goracej??

: ndz lut 07, 2010 01:31
autor: t0mal
Wirnik może mieć inny rozmiar nawet w tym samym modelu turbosprężarki, bo podczas regeneracji zakłada się nadwymiarwy wirnik i rozwierca się muszlę, także nie możesz mieć pewności.