Strona 1 z 1
Obroty MK3 1.9 GTD
: sob gru 12, 2009 23:43
autor: matis991
Witam. Jakie obroty powinien mieć ten silniczek w golfie bo jak mi się już silnik zagrzeje to na luzie mam około 1100 i wydaje mi się że to za dużo a jak go zapale to dopóki się nie nagrzeje to jest około 900. Jeśli to za dużo to powiedzcie mi jak te obroty zmniejszyć??

: sob gru 12, 2009 23:47
autor: mavric
Na zagrzanym silniku 1100 rpm to trochę za dużo. Książka mówi +/- 950. U mnie jest ~980 np.

Co do ustawienia obrotów - proponuję ten zajrzeć
tutaj, 3 post
zaprzal'a.
: sob gru 12, 2009 23:51
autor: matis991
Ok jutro co prawda niedziela ale się tym pobawię. Jeszcze muszę zamontować piszczek że świateł nie wyłączyłem

Jak się uda to napisze jak nie to tez napisze

: ndz gru 13, 2009 01:05
autor: t0mal
Ustawianie wolnych obrotów śrubka z tyłu pompy nic nie pomoże, jeśli masz "ssanie" w kabinie to trzeba ustawić wydatek resztkowy bądź dawkę, w innym przypadku (auto po 95) siłownik od przyspieszacza niedomaga, lub wymaga regulacji. Był o tym temat niedawno, poszukaj.
: ndz gru 13, 2009 01:52
autor: Michał_1977
Jeszcze jest pytanie co to masz za pompę...

Ta

pompa też jest od 1,9TD i obrotami steruje to cusik,które zaznaczyłem.Jest to połączone z czujnikiem temperatury i dzięki niemu silnik utrzymuje odpowiednie obroty.
Siostra w MK3 1,9D też ma takie coś przy pompie i po odpaleniu silnik ma obroty ok.1100,a gdy temperatura podskoczy,wskazówka oscyluje w okolicach 1000.
matis991, jeśli masz coś takiego przy pompie,to może być niesprawny czujnik temperatury i dlatego obroty są wyższe
: ndz gru 13, 2009 01:58
autor: t0mal
Michaś_1977, masz ten sam problem co kolega wyżej, 1.9 wyposażony w sterownik silnika, z tym siłownikiem trzyma 950 obrotów na minutę, bez względu na temperaturę.
: ndz gru 13, 2009 02:15
autor: Michał_1977
t0mal pisze:Michaś_1977, masz ten sam problem co kolega wyżej,
Heh...ja tam nie mam żadnego problemu
Prawda,pompa z fotki moja,ale to już historia
