po wymianie wężyków podciśnienia nie słychać turbo
: pt gru 11, 2009 08:35
przedwoczoraj wziąłem się za wymianę wszystkich wężyków podciśnienia w moim nowym nabytku mk4 AHF, po kolei docinałem i przekładałem każdy z osobna i wszystko byłoby ok gdyby nie to że ułamałem króciec zaworu zwrotnego pomiędzy pompyą vacum a serwem hamulcowym odchodzącym na podciśnienie więc zaślepiłem go na szybko żebym miał hamulce i pojechałem na poszukiwania nowego zaworka bo ori w serwisie VW 110zł.
Zakupiłem identyczny tyle że z mk3. Po zmontowaniu wszystkiego nie słychać turbiny tzn tego charakterystycznego gwizdania które tak mi sie podobało
Raczej wszystko popodłączałem dobrze, styki zaworów poczyściłem "stykiem".
Dodam, że wcześniej niektóre wężyki były poprzecierane jeden nawet na wylot.
Moc jest tyle, że czuć ją tak powyżej 2000obr/min a wcześniej wydaje mi sie, że zaczynał od 1700. Co może być nie tak ? co posprawdzać ?
Proszę o pomoc Panowie.
Zakupiłem identyczny tyle że z mk3. Po zmontowaniu wszystkiego nie słychać turbiny tzn tego charakterystycznego gwizdania które tak mi sie podobało

Raczej wszystko popodłączałem dobrze, styki zaworów poczyściłem "stykiem".
Dodam, że wcześniej niektóre wężyki były poprzecierane jeden nawet na wylot.
Moc jest tyle, że czuć ją tak powyżej 2000obr/min a wcześniej wydaje mi sie, że zaczynał od 1700. Co może być nie tak ? co posprawdzać ?
Proszę o pomoc Panowie.