Strona 1 z 1

montaz blow off na obwodzie zamknietym jak to zrobic?

: ndz gru 06, 2009 19:14
autor: mamarco
hmm... moze mnie wysmiejecie itp ale naszly mnie checi na zamontowanie zaworu upustowego na zamknietym obiegu moze mi to ktos wytlumaczyc jak najprosciej to zrobic? jakis czas temu posiadalem nissana 200sx 1,8 turbo i najbardziej w tym autku podobal mi sie odglos tego zaworu :P w dieslu wiadomo nie bedzie takiego samego efektu ale znalazlem taki filmik w necie http://nitas.wrzuta.pl/film/9OxYbeHWEiX ... f_w_dieslu i pokusilo mnie aby zamontowac go w moim moglby ktos podpowiedziec jak to zrobic? z gory dziekuje za odpowiedz

: ndz gru 06, 2009 19:35
autor: evolution
hmmm zanim zaczniesz robic przygotuj okolo 1 kpln, na czesci plus sterowanie bo zwykly switch o ktorym mozna poczytac wypociny tych co w zyciu nie zamontowali tego ustrojstwa ma wielka wade. jak dalej bedziesz chcial takie cos to sie odezwij na priv...

: ndz gru 06, 2009 19:43
autor: t0mal
arwam miał w AAZcie zestaw składał się z akumulatora podciśnienia, elektrozaworu, przełącznika EGR na pompe, ale o szczegółach niech się wypowie własciciel :)
evolution pisze:ma wielka wade
Chodzi o ciągłe upuszczanie powietrza, np przy zjeżdżaniu z górki?

: ndz gru 06, 2009 19:54
autor: evolution
t0mal pisze:Chodzi o ciągłe upuszczanie powietrza, np przy zjeżdżaniu z górki?
tez

: pn gru 07, 2009 20:06
autor: arwam
mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.


u mnie to wyglądało tak:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b

a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym

: pn gru 07, 2009 22:39
autor: mamarco
arwam pisze:mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.


u mnie to wyglądało tak:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b

a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym
kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(

: wt gru 08, 2009 00:37
autor: t0mal
Widocznie masz nowszą pompę, sterownik i zawór N108

: wt gru 08, 2009 00:54
autor: arwam
mamarco pisze:kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(
daj foto z pod maskito powiemy czego Ci potrzeba.

: wt gru 08, 2009 23:50
autor: mamarco
arwam pisze:
mamarco pisze:kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(
daj foto z pod maskito powiemy czego Ci potrzeba.
ok zrobie foto ale gdzies kolo niedzieli zapodam jak narazie praca od rana do wieczora czasu niestety brak ;(