montaz blow off na obwodzie zamknietym jak to zrobic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

montaz blow off na obwodzie zamknietym jak to zrobic?

Post autor: mamarco » ndz gru 06, 2009 19:14

hmm... moze mnie wysmiejecie itp ale naszly mnie checi na zamontowanie zaworu upustowego na zamknietym obiegu moze mi to ktos wytlumaczyc jak najprosciej to zrobic? jakis czas temu posiadalem nissana 200sx 1,8 turbo i najbardziej w tym autku podobal mi sie odglos tego zaworu :P w dieslu wiadomo nie bedzie takiego samego efektu ale znalazlem taki filmik w necie http://nitas.wrzuta.pl/film/9OxYbeHWEiX ... f_w_dieslu i pokusilo mnie aby zamontowac go w moim moglby ktos podpowiedziec jak to zrobic? z gory dziekuje za odpowiedz



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 06, 2009 19:35

hmmm zanim zaczniesz robic przygotuj okolo 1 kpln, na czesci plus sterowanie bo zwykly switch o ktorym mozna poczytac wypociny tych co w zyciu nie zamontowali tego ustrojstwa ma wielka wade. jak dalej bedziesz chcial takie cos to sie odezwij na priv...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 19:43

arwam miał w AAZcie zestaw składał się z akumulatora podciśnienia, elektrozaworu, przełącznika EGR na pompe, ale o szczegółach niech się wypowie własciciel :)
evolution pisze:ma wielka wade
Chodzi o ciągłe upuszczanie powietrza, np przy zjeżdżaniu z górki?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 06, 2009 19:54

t0mal pisze:Chodzi o ciągłe upuszczanie powietrza, np przy zjeżdżaniu z górki?
tez


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Post autor: arwam » pn gru 07, 2009 20:06

mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.


u mnie to wyglądało tak:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b

a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mamarco » pn gru 07, 2009 22:39

arwam pisze:mamarco, jak masz zawór EGR na kolektorze to zaślepiasz jego flanszę na kolektorze wydechowym a zostawiasz ujście z z zaworu na kolektrze dolotowym.
i ustawiasz stycznik na pedale gazu tak aby się EGR otwierał tylko na całkowicie puszczonym pedale gazu.


u mnie to wyglądało tak:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 58d745259b

a tuż przed sprzedaża silnika zrobiłem to tak.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c33c7e6011 w obiegu zamkniętym dzięki czemu wirnik znacznie wolniej wytracał prędkość i przy sprintach było to nieocenioną pomocą.
i była spora różnica między sprintem z włączonym BOV'em a wyłączonym
kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 08, 2009 00:37

Widocznie masz nowszą pompę, sterownik i zawór N108



arwam

Post autor: arwam » wt gru 08, 2009 00:54

mamarco pisze:kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(
daj foto z pod maskito powiemy czego Ci potrzeba.



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mamarco » wt gru 08, 2009 23:50

arwam pisze:
mamarco pisze:kurde a ja to nie wiem gdzie mam EGR nigdzie tego nie widze u mnie :(
daj foto z pod maskito powiemy czego Ci potrzeba.
ok zrobie foto ale gdzies kolo niedzieli zapodam jak narazie praca od rana do wieczora czasu niestety brak ;(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości