Strona 1 z 2

[MK4] bora 1.9 tdi ATD Dziwne łubudubu w okolicach skrzyni

: sob gru 05, 2009 00:01
autor: krukma
Pomocy!
Kiedy odpalam moje auto od czasu do czasu pojawia się dziwny głuchy dzwiek w okolicach połączenia silnika i skrzyni (to tylko moje wstępne badanie :/ ) takie słąbe - łubudubu. Trudno to opisać bo to się pojawia tylko na postoju i to dość zadko. Pomyslalem sobie czy to przypadkiem nie jest koło dwumasowe?? Jakie są objawy takiej awarii? Proszę o porady. Kupiłem to auto 2 tyg temu i jeszcze nie wiem co mnie czeka :/
Z gory dzięki.

: sob gru 05, 2009 12:10
autor: Rafał 21
krukma pisze:takie słąbe - łubudubu.
Pewnie dwu mas do roboty ](*,)

: sob gru 05, 2009 14:09
autor: krukma
Tego się własnie obawiam. Mozesz mi powiedziec jakie to mniej wiecej koszty i jak gruba ta robota?

: sob gru 05, 2009 16:41
autor: Matthew25
Rafał 21 pisze:Pewnie dwu mas do roboty
tak jak kolega napisał, koło dwumasowe do roboty. Mój kumpel w Touranie też tak ma, takie łubudubu i musi wymienić koło jemu krzykneli razem z robotą 1,5 tys.

: sob gru 05, 2009 17:12
autor: Rafał 21
krukma pisze:Tego się własnie obawiam.

Tu masz sporo o tych zamianach na zwykle itp. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +dwumasowe

: sob gru 05, 2009 17:57
autor: creo22
Mam podobny problem z tym ze mam golfa 3 z silnikem AFN (diesel). Mam dziwny "SZUM" w okolicy łączenia silnika i skrzyni. Nawet jak naciskam sprzęgło szumi więc to nie jest łożysko oporowe. Gdy jadę szybciej "SZUM" staje się głośniejszy. Co to morze być za przyczyna???

: sob gru 05, 2009 18:10
autor: Rafał 21
creo22 pisze:Mam dziwny "SZUM" w okolicy łączenia silnika i skrzyni
Twój problem jest to . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43798

: sob gru 05, 2009 23:42
autor: gatokane
Niestety ale to daje znaki dwuma a jak gasisz silnik przy puszczonym sprzegle to zazygocze a przy wcisnietym cisza ? Jak tak to dwumas koszt samego to okolo 1100 zl plus sprzeglo i robota.

: sob gru 05, 2009 23:54
autor: krukma
gatokane pisze:Niestety ale to daje znaki dwuma a jak gasisz silnik przy puszczonym sprzegle to zazygocze a przy wcisnietym cisza ? Jak tak to dwumas koszt samego to okolo 1100 zl plus sprzeglo i robota.
A te regerowane nadają sie do czegoś czy nie warto?
W Anglii znalazłem dwumas ze sprzegłem kpl za ok 200funtów Luk'a, wydaje mi sie ze jak za komplet to ok cena.
Mimo wszystko masakra :/

Dzieki za info.

: ndz gru 06, 2009 09:39
autor: Rafał 21
krukma pisze:Mimo wszystko masakra :/

krukma, kol. ceny są wiadomo za nówkę z gwarancją to.około. http://moto.allegro.pl/item839299180_ko ... i_ajm.html

Używki np. to. http://moto.allegro.pl/item809373905_vw ... o_kpl.html

http://moto.allegro.pl/item842081902_ok ... wumas.html

Jak sie decydujesz na używkę to najlepiej to zobaczyć w jakim jest stanie itp.
:roll:

: ndz gru 06, 2009 22:17
autor: krukma
krukma, kol. ceny są wiadomo za nówkę z gwarancją to.około. http://moto.allegro.pl/item839299180_ko ... i_ajm.html

Zanlazłem gościa który oferuje mi zestaw (dwu mas + sprzegło) za 320 funtów. Mój silnik ma symbol ATD 74kW Myslicie ze pasuje? Nie widzę mojego oznaczenia w opisie który mi podał ale mowi ze pasuje. Co wy na to??

G3/VENTO 97>98 AFN
G4/BORA 98> ALH/AHF/ASV(AGR FWD)(4 MOTION AGR
1J-1-080 001>>)
GOLF CABRIO 99> AFN/AVG
POLO CLASSIC 00> ASV
A3 97> ALH/AHF/ASV(AGR 035 001>>)

: ndz gru 06, 2009 22:23
autor: Toledziak
No to co do skrzyni to mam w swoim ATD takie dziwne coś. Bywa że 1ka staje w połowie skoku w przód (czyli synchronizator mówi papa), ale czasem jest tak że jak wrzucam 1ke i nie zakleszcza się to jest takie dup głuche, ale bieg wchodzi bez problemu. Auto ma nalatane 223 tys km i 2mas ze sprzęgłem wymieniłem jakieś 14 tys km temu. Co to może być??

: pn gru 07, 2009 09:15
autor: MARIUSZ45
Jaki stan licznika na tym ATDEKU.

: pn gru 07, 2009 09:40
autor: Toledziak
Jak o mnie chodzi to napisałem.