Strona 1 z 3
boost pin
: pt gru 04, 2009 18:54
autor: rafxxx
witam, mam taki problem, kupiłem boost pin-a na allegro:
http://allegro.pl/item833698201_bost_bo ... _9_td.html i po wyjeciu starego okazalo sie ze on nie jest dokonca plaski tylko ma wyciecie( co pokazuje moj "PROFESJONALNY"

rysunek nizej- DOKLADNIE TEN 2). Wyciecie to bylo prostokatna a nie walcowane tak jak po zakupie tego trzpienia( czy jak to sie na to fachowo mowi?

POzałozeniu nowego trzpienia i jezdzie probnej nie zauwazylem zadnej roznicy, dymienia nie ma wiekszego niz wczesniej by nie bylo, predkosc ta sama( gorzej nawet sie zbiera przy niskich obrotach?). czy mozliwe ze zorbilem cos zle? Powiem tez ze przy wyjmowaniu starego nie wiedzialem ze trzeba przytrzymac i mi wyskoczyla sprezynka ale to chyba nic sie nie stalo, poprostu 0!!!! poprawy. PROSZE O POMOC!!!

: pt gru 04, 2009 19:13
autor: Mateoss18
a założyłeś tą sprężynkę spowrotem?
: pt gru 04, 2009 19:17
autor: rafxxx
oczywiscie ze tak
: pt gru 04, 2009 19:20
autor: Mateoss18
wyciąg pina i sprawdź ile się wysuwa ten bolec, co sie porusza po nim. Sprawdź też jak długą rysę Ci robi ten bolec po pinie. Najlepiej zapodaj foto jak to u Ciebie wygląda. Nie zapomniałeś czasami założyć tego wężyka, co idzie od góry pompy do turbo?
: pt gru 04, 2009 19:24
autor: rafxxx
wszystko zalozylem jak bylo tylko wlasnie zastanawiam sie czy ten stozek caly chodzi w srodku w pompie , czy on powinien byc wlozony jakos specjalnie? czy poprostu tak jak zrobilem wlozylem jak szlo i tyle? ,zrobie foto i postaram sie wkleic jak najszybciej
: pt gru 04, 2009 19:43
autor: t0mal
Wyjmij pina i zrób zdjęcie, daj także zdjęcie pompy, prawdopodobnie twój TD będzie wymagał nieco "grubszego" dłubnięcia.
: pt gru 04, 2009 19:45
autor: rafxxx
co znaczy grubszego dlubniecia? co mas zprzez to na mysli? fote zrobie jutro bo ciemno juz jest a aparat mam tylko w telefonie niezbyt dobrej jakosci

: pt gru 04, 2009 19:45
autor: munior
Pin będzie działał jak byś go nie włożył ,tak jak radzą koledzy sprawdz czy po naciśnieciu gazu wysuwa ci się bolec w LDA po którym porusza się pin,powinien wysuwać się prawie do połowy otworu (potem trzeba go cofnąć np.wkrętakiem bo sam nie wróci)Jeżeli wszystko działa jak należy i mimo to dalej nie czuć efektu to prawdopodobnie ktoś wcześniej grzebał przy dawce paliwa i ją podkręcił
: pt gru 04, 2009 19:51
autor: rafxxx
ale jak mam to sprawdzic czy wciska sie bolec ? mam zostAwic otwarta ta kopulke u gory czy ktory to jeest ten bolec? a jesli ktos cos ruszal z dawka paliwa to co wtedy?
: pt gru 04, 2009 19:54
autor: t0mal
Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.
Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
: pt gru 04, 2009 20:07
autor: munior
Każdy dodaje coś od siebie i widać że kolega
rafxxx, zaczyna się gubić ,kolego spokojnie i po kolei zrób to co ci mówiłem
rafxxx pisze:ale jak mam to sprawdzic czy wciska sie bolec ?
normalnie ,patrzysz z góry w miejsce z którego wyciągnąłeś pina ,dodajesz gazu i widzisz(o ile działa prawidłowo )wysuwający się rysik po którym porusza sie pin.
rafxxx pisze:a jesli ktos cos ruszal z dawka paliwa to co wtedy?
to zawsze można ustawić ,ale po zwiększeniu dawki paliwa zawsze będą jakieś objawy które da się zauważyć np.zwiększone kopcenie na czarno ,zwiększone spalanie no i nietypowo dobrze zbierające się auto ,czasami dochodzi do tego dłuższe schodzenie z obrotów ,ale jak ktoś wiedział co i jak ustawić to niekoniecznie ...
Pin
: pt gru 04, 2009 20:22
autor: ZWIREK1
t0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.
Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Witam
Faktycznie dźwignia z linka po wyżej blokuje potencjał pina .
U mnie wystarczyło wykręcenie ampula z dźwigni i auto stało się nie do poznania .
Pzdr
Re: Pin
: sob gru 05, 2009 00:14
autor: rafxxx
ZWIREK1 pisze:t0mal pisze:Wyciągasz pina i naciskasz dźwignię gazu - powinien się wysunąć.
Jeśli masz taką dźwignię przy pompie jak tu >>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123868 To trzeba będzie się jej pozbyć, (rozebrać pompę i uciąć) lub chociaż pokręcić regulacją. W golfach z automatem często były takie wynalazki.
Witam
Faktycznie dźwignia z linka po wyżej blokuje potencjał pina .
U mnie wystarczyło wykręcenie ampula z dźwigni i auto stało się nie do poznania .
Pzdr
chodzi ci o ta srube zaznaczona na zielono?

to ten ampul z dzwigni czy jak, prosze o konretne wytlumaczenie bo nie jestem mechanikiem, kompletnym laikiem i boje sie szczerze mowiac zdejmowac pompe zeby cos nie uszkodzic
: sob gru 05, 2009 11:16
autor: munior
rafxxx pisze:prosze o konretne wytlumaczenie bo nie jestem mechanikiem, kompletnym laikiem i boje sie szczerze mowiac zdejmowac pompe zeby cos nie uszkodzic
W takim razie odradzam rozbieranie czego kolwiek bo żle się to skończy...