Strona 1 z 2
Maksymalna prędkość tylko 130 km/h
: pt gru 04, 2009 17:12
autor: Niechybny
Witam.
Od tygodnia stałem się posiadaczem sprowadzonego Golfa IV 1.9 SDI z 1999r i mam problem jak w temacie. Wyczytałem że fabryczna Vmax=160 więc zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem nie trafiłem na jakiś przekręt. Silnik chodzi równo, zapala za pierwszym razem. Co może być przyczyną że przy 130 osiąga maksymalną prędkość? Poszukuję też mechanika do wymiany rozrządu w Kielcach i nie chciał bym iść do pierwszego lepszego więc jak ktoś może coś doradzić będę wdzięczny.
: pt gru 04, 2009 17:16
autor: Sztomel
a do tych 130 km/h idzie "dynamicznie" (jeśli można tak to określić przy SDI) ?
: pt gru 04, 2009 17:20
autor: Niechybny
Do 120 myślę że jest ok..
: pt gru 04, 2009 17:24
autor: Sztomel
wskazana jest diagnostyka Vagiem a i myślę, że polecane warsztaty i serwisy znajdziesz w swojej grupie regionalnej, możesz również pewnie liczyć na kolegów w Twojego otoczenia :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196234&start=0
: pt gru 04, 2009 17:37
autor: Niechybny
Dzięki. Przeoczyłem świętokrzyską grupę myślałem że nie istnieje:D
: pt gru 04, 2009 18:13
autor: grandi
Ja miałem tak samo wymiana pompy wtryskowej pomogła - nie była już tak wydajna przy wyższych prędkościach
: pt gru 04, 2009 18:27
autor: Sztomel
grandi, litości, skąd Ty bierzesz te info, to jest Mk4. Ile ta pompa ma przebiegu ?
: pt gru 04, 2009 19:02
autor: Niechybny
Jeśli to pytanie nie ironia odpowiadam: 222 tyś. Nie mam pewności czy to faktyczny przebieg...
: pt gru 04, 2009 19:06
autor: Sztomel
to w żąden sposób nie jest ironia, te pompy w SDI wytrzymują naprawdę sporo więc z pewnością usterki bym w niej nie upatrywał.
: pt gru 04, 2009 19:43
autor: grandi
Sztomel pisze:grandi, litości, skąd Ty bierzesz te info, to jest Mk4. Ile ta pompa ma przebiegu ?
Nie proś o litość ,Moja miała 160 pompa przy wyższych prędkościach nie była szczelna tak powiedział pompiarz zasysała powietrze , dziwna sprawa zmieniłem pompę wtryskowa 170 nagle

na budziku
Dokładnie było tak że do 120 ok a potem juz muł
: pt gru 04, 2009 20:08
autor: Sztomel
260 kkm w Golfie Mk2 - powodzenia.
: pt gru 04, 2009 20:26
autor: PELE
Niechybny, nie ma co gdybać i kombinować, auto należy ZVAGOWAĆ
do jakiej wartości obrotów kręci się motor?
jak tam stan techniczny filtra paliwa oraz filtra powietrza?
jak to jest z SDI
Sztomel, te silniki mają prawo wpaść w tryb awaryjny, jest taka opcja?
: pt gru 04, 2009 20:28
autor: Sztomel
pelton1985 pisze:jak to jest z SDI Sztomel, te silniki mają prawo wpaść w tryb awaryjny, jest taka opcja?
owszem, przecież nie tylko turbo o tym decyduje (jak to jest przeważnie w TDI).
: pt gru 04, 2009 20:29
autor: suhhar
u mnie dzieje sie to samo max 140 lecialem. Co do pompy to tam jest chyba boscha i podobno jest nie do zajechania
