Strona 1 z 1

Spadek Doloadowania z 1.8 Bara do 0.6 Bara

: ndz lis 29, 2009 19:13
autor: Lukass_etl
Mam taki problem jak co niektórzy wiedza jakiś czas temu zaniemógł mi silnik został rozebrany na części pierwsze i okazało się że wydmuchało uszczelkę pod głowicą wszystko poczyszczone wypolerowany i rozwiercony dolot większe gniazda zaworowe większe zawory wszystko nowe wyczyszczony kolektor ssący zaślepiony EGR na turbinie żadnych luzów wszystkie łopatki całe i problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane

: ndz lis 29, 2009 19:32
autor: Adamm
Lukass_etl, masz jakis soft robiony ze masz takie doladowanie?

: ndz lis 29, 2009 20:36
autor: Lukass_etl
Adamm pisze:Lukass_etl, masz jakis soft robiony ze masz takie doladowanie?
jakiś jest bo na hamowni wychodzi 129 hp i 289 Nm ale nie wiem kto to robił ja go takiego kupiłem najprawdopodobniej jest po oettingerze bo z vinu i naklejki w bagażniku wychodzi seryjna CL-ka a jest full opcja oprócz klimy i magiczna naklejka z tyłu i kiedys na grilu oettinger była

: ndz lis 29, 2009 22:02
autor: Adamm
Lukass_etl, to wybacz ale na seryjnym turbo ( a takie zapewne masz) nijak nie osiagniesz 1.8 Bara ;p

: ndz lis 29, 2009 22:20
autor: homsky
Lukass_etl pisze:problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane
Prosimy o logi dynamiczne kanał 008+011 , jesli nie bedzie ich to temat wywalam

: ndz lis 29, 2009 22:27
autor: Ceglarz
Z tego co pamiętam to miałeś BOXa, zrób logi.

: ndz lis 29, 2009 23:16
autor: Adamm
z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6

moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete

: ndz lis 29, 2009 23:24
autor: Lukass_etl
Log (0 - 008,011)

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:29 ]
Adamm pisze:z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6

moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete
własnie tu jest bul był sztrzał 1.5-1.8 bara trwał około 1-2 sec u puzniej spadało na 1.0 -1.2 bara i tak trzymał a teraz muka nie ma strzału i nie trzyma 1.0-1.2 bara wezyki do n75 sa podpięte prawidłowo

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:33 ]
a wezyki sa dokładnie tak jak tutaj
Adamm pisze:mam nadzieje ze to Ci pomoze bardziej niz moj poprzedni post

Obrazek


Obrazek


jak cos jeszcze nie bedzie jasne to pisz smialo na gg (czesto niewidoczny)


[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:38 ]
Adamm pisze:Lukass_etl, to wybacz ale na seryjnym turbo ( a takie zapewne masz) nijak nie osiagniesz 1.8 Bara ;p
nie wiem jaka siedzi u mnie turbawka ale z tego co zauważyłem to na 99% nie jest to seria

: ndz lis 29, 2009 23:48
autor: Adamm
Lukass_etl, jak byla strzal na 1.8 bara a potem 1.0 - 1.2 trzymal to lapal Ci niezlego overboosta a tego nie powinno byc, 1.0 - 1.2 to seria pociagnie

ps zrob porzadnie logi a nie tylko wlaczyles logowanie i sie po prostu przejechales