intercooler od mastera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

intercooler od mastera

Post autor: maniek8855 » ndz lis 29, 2009 14:43

Witam
Planuję założyć IC-ka od mastera w moim mk II z silnikiem 1v, mam pytania do osób, które wstawiały tego właśnie IC-ka do mk II, czy się zmieści przed chłodnicę bez przeróbek, dodam,że grill mam na 4lampy. Mile widziane fotki jak to wygląda, na forum nie znalazłem fotek, z tego co słyszałem od mastera pasuje ale nie wiem czy trzeba rzeźbić, jak z orurowaniem itd, czekam na odpowiedzi :D
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 14:44 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz lis 29, 2009 14:50

Mi się wydaje że idealnie by pasował na dole pod zderzakiem przed chłodnicą tam gdzie jest wlot powietrza.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 29, 2009 14:51

A myślisz,ze szeroki zderzak nie będzie przeszkadzał i halogeny w zderzaku?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz lis 29, 2009 14:55

Mi się wydaje że tam jest dość dużo miejsca, sam się przymierzałem do założenia takiego ic od mastera do swojego golfa ale zmieniłem auto a golfem jeździ obecnie ojciec i jemu raczej nie potrzebne takie ulepszenia



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 15:00

Zajrzyj w temat pod twoim, strona 12 Problem z turbiną ,zmiana pompy wtr. oraz montaż FMIC
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 15:01 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz lis 29, 2009 15:00

Mi się wydaje że najlepiej będzie pasował w miejscu zaznaczonym na zdjęciu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 15:01

tu się nie zmieści



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 29, 2009 15:02

t0mal pisze:Zajrzyj w temat pod twoim, strona 12
Ok, dzięki zaraz tam zajrzę, a jeszcze przy okazji chciałem zapytać czy może nie lepiej w starej pompie wtryskowej nie dołożyć góry tzn grzybka,żeby nie przekładać całej pompy?

[ Dodano: 29 Lis 2009 14:03 ]
prezes0420 pisze:Mi się wydaje że najlepiej będzie pasował w miejscu zaznaczonym na zdjęciu
Dzięki wielkie, a znasz może dokładne wymiary tego IC-ka, bo mam do kupienia taki za 120zł i się zastanawiam.

[ Dodano: 29 Lis 2009 14:03 ]
tu się nie zmieści
za długi czy za za gruby?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 15:04

Nie, nie ma to sensu, LDA tylko dodatkowo ogranicza dawkę jak nie ma ciśnienia w dolocie
Pompa od 1V ma mniejszy tłoczek, jest mniej wydajna nawet od pompy z 1.6d

[ Dodano: 29 Lis 2009 14:06 ]
maniek8855 pisze:za długi czy za za gruby?
Za gruby, za wysoki, i niebardzo jest do czego przykręcić, najłatwiej jest dać go przed chłodnice, trzeba trochę cofnąć mocowania.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 29, 2009 15:11

a może lepiej dać IC od czegoś innego, jeśli tak od czego? Patrzyłem na stronę 12 i niby się mieści ale trochę rzeźby musi być czyli prosto z tym nie będzie. Słyszałem,że można zamontować Ic od sprintera, ile w tym prawdy?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz lis 29, 2009 15:13

Tutaj są jakieś wymiary ale chyba dojdzą jeszcze do szerokości wymiary wlotów
http://moto.allegro.pl/item804307965_no ... aster.html

[ Dodano: 29 Lis 2009 14:15 ]
Mniejszy ic jest też w sharanie ale nie wiem czy wejdzie bo wloty wychodzą w stronę chłodnicy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 29, 2009 15:20

Od sprintera podobno można, ale nie widzałem, żeby ktoś miał, jak chcesz to wsadź sobie taki jak ja mam - praktycznie 0 rzeźby, ale interooler mizerny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 29, 2009 15:40

prezes0420 pisze:Tutaj są jakieś wymiary ale chyba dojdzą jeszcze do szerokości wymiary wlotów
Wlot i wylot mają po 58mm :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 29, 2009 15:42

Od sprintera podobno można, ale nie widzałem, żeby ktoś miał, jak chcesz to wsadź sobie taki jak ja mam - praktycznie 0 rzeźby, ale interooler mizerny.
Powiem tak pompa ma być ta z grzybkiem raczej bez modów na razie do tego wtryski od SB-ka i jakiś Ic,żeby był dobry do mocy 80-90km turbo mam z silnika 1v i go nie ruszam póki co, jeszcze pytanie wtrysków muszę zmieniać całe wtryski czy same końcówki wtrysków?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości