Silnik 1V się zapowietrza.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Silnik 1V się zapowietrza.

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 19:05

Witam

GOLF MK II 1.6 TD 1V. SIlnik wcześniej palił od strzała, ostatnio stał przez jakieś 3 miechy i w tej chwili wrzuciłem go do auta. Na początku miałem problem z zapalaniem, biały dym i w wężyku zasilającym po zgaszeniu zawsze cofała się bańka powietrza, tak jest cały czas(wtedy pomógł hol). W układzie jest założony nowy filtr paliwa-bosch(z podgrzewaczem) myślałem że jest to wina wężyka doprowadzającego ropę więc zabrałem całość do zakładu hydrauliki siłowej gdzie zakuli nowy wąż. Dodatkowo kupiłem nowe podkładki miedziane które wymieniłem wraz z wężem.
Myślałem że jest to wina małej ilości paliwa w zbiorniku-wlałem 10 litrów. Po nocy zapalenie samochodu jest nie możliwe-nawet się nie odezwie, tylko pych. Kręcąc go z wydechu leci biały dymek stąd wiem że w układzie wtryskowym pojawia się powietrze, pytanie tylko skąd? Zauważyłem też że jak go zostawię powiedzmy na 30 minut to muszę go chwilę pokręcić żeby zagadał, jeżeli zgaszę i chce zapalić ponownie nie ma problemu.

Moje idee już się powoli wyczerpują, może ktoś przerabiał już ten temat w swoim VW i będzie potrafił coś podpowiedzieć. Jeżeli coś jest nie jasne to pytajcie, postaram się dopowiedzieć.

Pozdrawiam
finch


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » sob lis 28, 2009 19:38

kolego ja tak miałem musisz uszczelnić górę pompy a narazie możesz założyć zaworek zwrotny przed pompą


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 19:44

patryk18 pisze:kolego... musisz uszczelnić górę pompy...

Dzięki za odpowiedź.

Co masz na myśli, bo nie do końca rozumiem :chytry:


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » sob lis 28, 2009 20:07

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486
poczytaj wszystko jest opisane


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 21:21

Z tego co zrozumiałem to chodzi o o-ring na wałku cięgna gazu?


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lis 28, 2009 22:47

Gdyby oring na wałku "gazu" puszczał to miałbyś wyciek w tym miejscu.
Stał pół roku - mogą być problemy z brudami pochodzącymi z paliwa jakie odparowało w tym czasie.
Cofający się pęcherzyk powietrza nie oznacza utraty szczelności a jedynie że gdzieś w układzie powietrze ma możliwość"zawieszania".
Czym innym jest cofanie się paliwa - wówczas na jakiś czas sprawę załatwia dodatkowy zaworek zwrotny montowany na przewodzie paliwowym.
Zaglądnij jeszcze na pompę od strony rozrządu - czy się nie"poci"(po zgaszeniu) - oznaka utraty szczelności na simmeringu oraz zużycie tulejek wałka napędowego daje w efekcie zasysanie powietrza przez pompę przetłaczającą jaka znajduje się wewnątrz pompy.
Tyle na początek... :pub:
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 22:48 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob lis 28, 2009 22:50

dokladnie mialem to samo po naprawie ustapilo :grin:



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 23:00

PROXII możesz jaśniej? (Co miałeś bo nie rozumiem)

oldstaszek ta pompa jest cała "spocona" i nie chce w nią inwestować ponieważ ustępuje ona miejsca pompie z LDA tylko na razie mam za dużo wydatków związanych z rejestracją tego samochodu więc i z $$ cienizna ;/

Interesuje mnie jak ją zreanimować małym kosztem żeby pracowała tak jak poprzednio


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lis 28, 2009 23:15

finch, a nypli przykręcających węże paliwa przy pompie nie pomyliłeś :chytry: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 23:19

Michaś_1977 nie ma takiej opcji, ponieważ sam ten silnik demontowałem i jeździłem przed demontażem. Poza tym węże na pompie nie były ściągane-odpinałem wszystko od filtra ;)


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lis 28, 2009 23:20

Jak już zaskoczy to klepie głośniej?
Może wtryski wiszą?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 23:26

Właśnie co do jego chodu nie zauważyłem różnicy.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lis 28, 2009 23:34

Jeżeli nie ruszałeś rozrządu i wszystko jest tak jak wcześniej,to układ paliwowy bym sprawdzał w pierwszej kolejności,a wtryski najpierw.
Silnik stał,więc mógł się zrobić osad...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob lis 28, 2009 23:40

Nic nie było ruszane, silnik jak chodził tak został wyjęty i przełożony do drugiego samochodu. Już mi czacha dymi od tego co to może być. W sumie końcówki i tak chce wymieniać na te od JR tak więc chyba trza będzie się zaopatrzyć w nowe i do warsztatu.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości