czujnik temp.silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Golfighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:30
Lokalizacja: W-wa

czujnik temp.silnika

Post autor: Golfighter » sob lis 28, 2009 06:33

Witam
Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?


Mk4 1.9 TDI 110 KM ,AHF
Pozdro

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lis 28, 2009 09:18

swiece zarowe sa wlaczane przez ECU ktory dostaje sygnal z czujnika temeratury plynu chlodzacego



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lis 28, 2009 09:31

Golfighter pisze:Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?
tylko w przypadku odpalania zimnego silnika i tylko jesli czujnik zawyża temperaturę rzeczywistą płynu chłodzącego.


Obrazek

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 28, 2009 17:42

tez mialem problemy z czujnikiem temperatury na vagu wyszlo ze swiruje temp 30- 78-50 z karzda sekunda inna temperatura oraz blad wymienilem czujnik ok 30zeta i wszystko ok oraz po wymianie wykasuj błąd vagiem



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob lis 28, 2009 17:51

ja tez wymienialem czujnik, i polecam kup odrazu nowy oring i ta zawleczke co go trzyma bedziesz mial pewne wszytsko to maly koszt bedzie..



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob lis 28, 2009 18:33

numer 9 na zdjęciu to czujnik - 10 to zawleczka
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 18:34 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 28, 2009 21:56

Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?
kolego a czemu podejrzewasz czujnik? sprawdz sobie tez swieczki czy grzeja.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » sob lis 28, 2009 22:26

Bywa, ze ma.


User

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob lis 28, 2009 22:40

lukasffm pisze:Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?
dla mnie jest to dosyć logiczne że ma - jeżeli czujnik nie poda informacji do ECU że auto jest zimne wtedy ecu nie daje informacji na świece że mają dłużej grzać - wystaraczająco logiczne to chyba jest ?


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Golfighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:30
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Golfighter » sob lis 28, 2009 23:17

lukasffm pisze:Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?
kolego a czemu podejrzewasz czujnik? sprawdz sobie tez swieczki czy grzeja.
Świeczki nowe Boscha wymieniałem w tamtym roku,więc raczej grzeją :crazy:


Mk4 1.9 TDI 110 KM ,AHF
Pozdro

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: czujnik temp.silnika

Post autor: PinkFloyd » sob lis 28, 2009 23:24

Golfighter pisze:Witam
Czy czujnik tem.silnika ma coś wspólnego z ciężkim odpalaniem?
a kiedy ci źle pali po nocy, nagrzany ile czasu trwa krecenie rozrusznikiem?



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz lis 29, 2009 00:24

u mnie w sumie podobny problem opisany w innym temacie. U mnie jkrecie jakies 3-4 sec i telepie silnikiem przez 2 sec jak juz zaskoczy. Tylko na zimnym silniku jak jest rozgrany pali od kopa no i dopoki sie ei nagrzeje daje siwym dymkiem. Jutro rano sprawdze vagiem temp silnika moze wlasnei ten czujnik jest do dupy.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 00:26 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz lis 29, 2009 00:30

czajaa22 pisze:u mnie w sumie podobny problem opisany w innym temacie. U mnie jkrecie jakies 3-4 sec i telepie silnikiem przez 2 sec jak juz zaskoczy. Tylko na zimnym silniku jak jest rozgrany pali od kopa no i dopoki sie ei nagrzeje daje siwym dymkiem. Jutro rano sprawdze vagiem temp silnika moze wlasnei ten czujnik jest do dupy.
Ja miałem podobnie mimo ze kompresje miałem jak w nowym, wtryski ok kąt wtrysku 51, pompa ok , brak pecheżyków a na zimno łapał po 3-4 sek. Sprzawdziłem vagiem grupe 007 rano wszło ze czujnik ok, miernikiem sprzawdziłem 3 swiece spalone- to było pwoowdem ze silnik nie był dogrzewany po odpaleniu i troche telepało po odpaleniu ale zanim temp. płynu nie spadła ponizej 5 st dalej ciezko palił mimo nowych świec. Wiec zregenerowałem rozrusznik, podniosłem vagiem dawkę startową na maxa i zmieniłem vagiem ze swiece ruszały od ponizej 14 st i pali od stzrała czy zimny czy ciepły i nie telepie silnikiem i jest tak od roku i nic sie juz nie zmieniło.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 00:31 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz lis 29, 2009 19:33

Sprawdzilem rowniez temp cieczy rano w grupie 001 i bylo ok mniejwiecej ta sama jak otoczenia i po zapaleniu sie powoli podnosila dawka po odpaleniu byla 9 stosunkowo spadala w miare uplywu czasu. Wiec sadze ze czunik temp jest ok. Wymienie swiece na nowe i zoabczymy jak nie pomoze to zrobie jak kolega wyzej.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości