Strona 1 z 1

Ewidentne Braki Mocy

: czw lis 26, 2009 00:32
autor: Piotrek17120
:bigok: Witam. :bigok: Nie ma co się rozpisywać!! mam Golfa 3 Tdi 90 Kucy, i tak jadę sobie pewna prędkością, oczywiście stała. Dotykam pedału hamulca jadąc cały czas z ta sama prędkością jak pisałem wyżej, dotykam tego Hamulca tak żeby zapaliły się tylko Światła STOP!! i Nagle buuu traci moc i nie jedzie tak jak by zapłon odcięło mało tego trzymam ten hamulec trzymam i nagle fruu jest moc z powrotem. co jest?? :crazy:

Następna rzecz do 2000 obrotów Jedzie na każdym biegu jak zwykły D... :goof: , co więcej po przekroczeniu 2000 obrotów ciągnie i słychać turbo ale to nie jest to co golf by chciał coś go trzyma tak jak by miał kaganiec jakiś dla młodzika, Eh ręce mi opadają wiec zarejestrowałem się tu u was Proszę o Jakieś porady i pomoc błagam

Ps. gdyby coś było nie tak jak trzeba jasne Proszę mnie zrozumieć, napisać a ja poprawię

: czw lis 26, 2009 00:51
autor: To_mas
Piotrek17120 pisze:Następna rzecz do 2000 obrotów Jedzie na każdym biegu jak zwykły D... :goof:
cudów nie oczekuj masz combi a silnik sprężarkę na WG i tylko 90ps :) szaleć to on nie będzie do 2tyś :P

Ja proponuje podpiąć auto pod Vaga sprawdzić dokładnie.
poszukaj kogoś z twojej okolicy na forum co może Ci zrobić dobrą diagnozę samochodu Vagiem :)

: czw lis 26, 2009 00:52
autor: Sztomel
Wszystko opisałeś bardzo dobrze i zrozumiale. W Twoim (jak i wielu innych forumowiczów) przypadku najrosądniej jest podpiąć samochód pod tzw. "interfejs diagnostyczny VAG-COM" aby : po pierwsze - odczytać zapisane w sterowniku silnika kody błędów świadczące o nieprawidłowym działaniu lub uszkodzeniu, któregoś z istotnych dla prawidłowej pracy silnika - czujnika lub elementu wykonawczego, po drugie - wykonanie diagnostyki polegającej na przeprowadzeniu tzw. "logów statycznych" - czyli odczyt parametrów pracy silnika na postoju i wolnych obrotach oraz "logi dynamiczne" czyli odczyt parametrów pracy istotnych podzespołów silnika podczas jazdy samochodem z obciążeniem.
Jedni jeżdżą na diagnostykę do mechaników i płacą za tę fatygę - różne kwoty a wielu forumowiczów zakupiło za niewielkie pieniądze swoje VAG-COM-y i sami za darmo sobie diagnozują swoje autka. Wejdź na forum w Twoją grupę regionalną i w niej szukaj osób z Chełma a następnie albo w luźnym temacie dla Twojej grupy zapytaj kto z forumowiczów z Twojej okolicy zrobiłby Ci tę diagnostykę za przysłowiowe piwko.
Spodziewam się w tym temacie kolejnych postów w stylu : to może być przepływka, turbina, zawór N75 itd. - owszem mogą one być przyczyną ale bez właściwej diagnozy to tylko strzelanie w ciemno a po co narażać się na koszty metodą wymiany kolejnych podzespołów aż dojdzie się do tego włąściwego skoro można to już wstępnie stwierdzić po tej diagnostyce.

: czw lis 26, 2009 00:56
autor: Piotrek17120
cudów nie oczekuj masz combi a silnik sprężarkę na WG i tylko 90ps :) szaleć to on nie będzie do 2tyś :P

Nie oczekuje Ale TDi 90 PS tak jak mój się zachowuje to jeszcze nie widziałem, nawet moich Kolegów TDi Lepiej Sobie radzą A ten mój ma muła. aha jak dodaje gazu na postoju, to czy rury od IC powinny puchnąć?? Daje gazu a one tak jak by chciały z obejm wyskoczyć :chytry:

[ Dodano: 26 Lis 2009 00:01 ]
Dziekuję. Jutro Jadę Pod Kompa Do Centrum Diesla Woliński wezmę wydruki i tu przedstawie

: czw lis 26, 2009 01:02
autor: To_mas
Piotrek17120, tak jak CI napisałem VAG :) po to to jest by z tego korzystać i łatwiej znaleźć usterkę :)
pozdrawiam

: czw lis 26, 2009 01:04
autor: Piotrek17120
Ok Ok dziękuje to co komp pokaże Tu naniosę i podziałamy dalej. miłej nocki

: czw lis 26, 2009 01:05
autor: Sztomel
Piotrek17120 pisze:aha jak dodaje gazu na postoju, to czy rury od IC powinny puchnąć?? Daje gazu a one tak jak by chciały z obejm wyskoczyć
to może być objaw zatkanego dolotu (intercooler zapchany, zarośnięty na maksa koletor ssący od nagaru) lub zawalony katalizator - tego Vag nie wykaże a warto też o tym pomyśleć i np. profilaktycznie katalizator wyciąć.

: sob lis 28, 2009 14:33
autor: Piotrek17120
witam witam wczoraj odkręciłem intercooler był w nim olej nie wiele no ale był wyczyściłem wszystkie rury i intercooler płynem dimmer i już czyste wszystko, odpalałem silnik bez rur i nie daje nic a nic turbina oleju biała szmata czyściutka nawet przy wysokich obrotach. ale co zauważyłem kiedyś mój golfik miał bumm i intercooler był od strony koła zabezpieczony szmata żeby nie stukał o karoserie wywaliłem ta szmatę i przerobiłem zaczep intercoolera teraz pozostało wszystko po składając i zobaczymy czy przyrost mocy mu powróci!! aha powiedzcie mi jak poznać ze samochód wchodzi w tryb awaryjny?? wcześniej jadąc i wyprzedzając było tak ze ciągnął i nagle tak jak by koniec więcej jechać nie chciał. wskazywało to ze właśnie wchodził w tryb awaryjny czy to takie objawy??