Strona 1 z 1
Ewidentne Braki Mocy
: czw lis 26, 2009 00:32
autor: Piotrek17120

Witam.

Nie ma co się rozpisywać!! mam Golfa 3 Tdi 90 Kucy, i tak jadę sobie pewna prędkością, oczywiście stała. Dotykam pedału hamulca jadąc cały czas z ta sama prędkością jak pisałem wyżej, dotykam tego Hamulca tak żeby zapaliły się tylko Światła STOP!! i Nagle buuu traci moc i nie jedzie tak jak by zapłon odcięło mało tego trzymam ten hamulec trzymam i nagle fruu jest moc z powrotem. co jest??
Następna rzecz do 2000 obrotów Jedzie na każdym biegu jak zwykły D...

, co więcej po przekroczeniu 2000 obrotów ciągnie i słychać turbo ale to nie jest to co golf by chciał coś go trzyma tak jak by miał kaganiec jakiś dla młodzika, Eh ręce mi opadają wiec zarejestrowałem się tu u was Proszę o Jakieś porady i pomoc błagam
Ps. gdyby coś było nie tak jak trzeba jasne Proszę mnie zrozumieć, napisać a ja poprawię
: czw lis 26, 2009 00:51
autor: To_mas
Piotrek17120 pisze:Następna rzecz do 2000 obrotów Jedzie na każdym biegu jak zwykły D...

cudów nie oczekuj masz combi a silnik sprężarkę na WG i tylko 90ps

szaleć to on nie będzie do 2tyś
Ja proponuje podpiąć auto pod Vaga sprawdzić dokładnie.
poszukaj kogoś z twojej okolicy na forum co może Ci zrobić dobrą diagnozę samochodu Vagiem

: czw lis 26, 2009 00:52
autor: Sztomel
Wszystko opisałeś bardzo dobrze i zrozumiale. W Twoim (jak i wielu innych forumowiczów) przypadku najrosądniej jest podpiąć samochód pod tzw. "interfejs diagnostyczny VAG-COM" aby : po pierwsze - odczytać zapisane w sterowniku silnika kody błędów świadczące o nieprawidłowym działaniu lub uszkodzeniu, któregoś z istotnych dla prawidłowej pracy silnika - czujnika lub elementu wykonawczego, po drugie - wykonanie diagnostyki polegającej na przeprowadzeniu tzw. "logów statycznych" - czyli odczyt parametrów pracy silnika na postoju i wolnych obrotach oraz "logi dynamiczne" czyli odczyt parametrów pracy istotnych podzespołów silnika podczas jazdy samochodem z obciążeniem.
Jedni jeżdżą na diagnostykę do mechaników i płacą za tę fatygę - różne kwoty a wielu forumowiczów zakupiło za niewielkie pieniądze swoje VAG-COM-y i sami za darmo sobie diagnozują swoje autka. Wejdź na forum w Twoją grupę regionalną i w niej szukaj osób z Chełma a następnie albo w luźnym temacie dla Twojej grupy zapytaj kto z forumowiczów z Twojej okolicy zrobiłby Ci tę diagnostykę za przysłowiowe piwko.
Spodziewam się w tym temacie kolejnych postów w stylu : to może być przepływka, turbina, zawór N75 itd. - owszem mogą one być przyczyną ale bez właściwej diagnozy to tylko strzelanie w ciemno a po co narażać się na koszty metodą wymiany kolejnych podzespołów aż dojdzie się do tego włąściwego skoro można to już wstępnie stwierdzić po tej diagnostyce.
: czw lis 26, 2009 00:56
autor: Piotrek17120
cudów nie oczekuj masz combi a silnik sprężarkę na WG i tylko 90ps

szaleć to on nie będzie do 2tyś
Nie oczekuje Ale TDi 90 PS tak jak mój się zachowuje to jeszcze nie widziałem, nawet moich Kolegów TDi Lepiej Sobie radzą A ten mój ma muła. aha jak dodaje gazu na postoju, to czy rury od IC powinny puchnąć?? Daje gazu a one tak jak by chciały z obejm wyskoczyć
[ Dodano: 26 Lis 2009 00:01 ]
Dziekuję. Jutro Jadę Pod Kompa Do Centrum Diesla Woliński wezmę wydruki i tu przedstawie
: czw lis 26, 2009 01:02
autor: To_mas
Piotrek17120, tak jak CI napisałem VAG

po to to jest by z tego korzystać i łatwiej znaleźć usterkę

pozdrawiam
: czw lis 26, 2009 01:04
autor: Piotrek17120
Ok Ok dziękuje to co komp pokaże Tu naniosę i podziałamy dalej. miłej nocki
: czw lis 26, 2009 01:05
autor: Sztomel
Piotrek17120 pisze:aha jak dodaje gazu na postoju, to czy rury od IC powinny puchnąć?? Daje gazu a one tak jak by chciały z obejm wyskoczyć
to może być objaw zatkanego dolotu (intercooler zapchany, zarośnięty na maksa koletor ssący od nagaru) lub zawalony katalizator - tego Vag nie wykaże a warto też o tym pomyśleć i np. profilaktycznie katalizator wyciąć.
: sob lis 28, 2009 14:33
autor: Piotrek17120
witam witam wczoraj odkręciłem intercooler był w nim olej nie wiele no ale był wyczyściłem wszystkie rury i intercooler płynem dimmer i już czyste wszystko, odpalałem silnik bez rur i nie daje nic a nic turbina oleju biała szmata czyściutka nawet przy wysokich obrotach. ale co zauważyłem kiedyś mój golfik miał bumm i intercooler był od strony koła zabezpieczony szmata żeby nie stukał o karoserie wywaliłem ta szmatę i przerobiłem zaczep intercoolera teraz pozostało wszystko po składając i zobaczymy czy przyrost mocy mu powróci!! aha powiedzcie mi jak poznać ze samochód wchodzi w tryb awaryjny?? wcześniej jadąc i wyprzedzając było tak ze ciągnął i nagle tak jak by koniec więcej jechać nie chciał. wskazywało to ze właśnie wchodził w tryb awaryjny czy to takie objawy??