Strona 1 z 1

wiele problemow z jednym samochodem:/

: pn lis 23, 2009 16:42
autor: yildun
witam serdecznie!
troszku czytałem forum i doszedłem do wniosku, że nie mogę mieć aż takiego pecha i mieć walniętej turbiny, sprzęgła i koła dwumasowego... objawy to:
- czasem dodając gazu samochód kopci z rury
- poranne odpalanie to również moment w którym samochód dymi z rury wydechowej
- jadąc w trasie i naciskając pedał gazu w sposób ciągły zdarza się tak, że nie działa. mam takie wrażenie jakby po prostu pedał elektroniczny się wyłączył. kiedy odpuszczam go na chwile i znowu naciskam to zaczyna działać
- dodając gazu, przeważnie w okolicy 3 tys. obrotów czuję odcięcie turbosprężarki, samochód nie przyśpiesza dynamicznie - po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
- czasem mam wrażenie, że chcąc zmienić bieg blokuje mi się skrzynia biegów, po ponownym naciśnięciu sprzęgła mogę zmienić bieg.
- od czasu gdy mam styczność z tym golfem zdażyły mi się 3 sytuację gdy chciałem raptownie przyśpieszyć a silnik stracił swoją moc, bardzo powoli jechał do przodu, z rury wydechowej leciał dym, samochód wpadł w drganie. i tutaj znowu wyłączenie silnika i ponowne go uruchomienie pomogło....

czy pod komputerem wyjdą co jednoznacznie nawaliło? samochód ma 130 tys. km przebiegu i swego czasu stal nie używany mniej więcej rok czasu.
proszę o pomoc

: pn lis 23, 2009 16:56
autor: Ceglarz
yildun, Masz problemy z turbiną, ale bez dobrej diagnostyki VAGiem się nie obędzie.

: pn lis 23, 2009 17:03
autor: yildun
znajomy pracujący w audi podlaczył vag'a i wyszło, że padł pedał elektroniczny... ale wyzerował błędy i jakoś potem samochód śmigał ale problemy znowu wróciły...
czy lepiej śmignąć do serwisu na diagnostykę czy może w okolicy warszawy jest lepsze miejsce gdzie podejdą indywidualnie do przypadku?

: pn lis 23, 2009 17:14
autor: Ceglarz
Jaki był błąd, czasem pada połączenie. Możesz poszukać kogoś z forum, w Wawie jest Adamm

: pn lis 23, 2009 18:48
autor: jaro789
może połączenie kable gdzieś ma przebicie, trzeba wsadzić nos i poszukać po kablach
turbina to tryb awaryjny, notlauf
było milion razy ale logi musisz i tak zrobić
to że kopci to na jaki kolor??
biało niebiesko?
rano jak kopci mocno na biało to nie problem, ustawisz kąt wtrysku i będzie ok
jak na niebiesko to już gorzej
diagnostyka przede wszystkim i będziesz wszystko wiedział
:bigok: