Golf IV TDI AGR przybywa oleju w silniku co jest grane ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Golf IV TDI AGR przybywa oleju w silniku co jest grane ??

Post autor: Neoarti » czw lis 19, 2009 21:37

Po zakupie mk4 zauważyłem zbyt wysoki poziom oleju w silniku upusciłem olej i obserwowałem przez kilka dni wydawało mi się ze oleju przybywa lecz nie bardzo w to wierzyłem lecz dziś okazuje się ze jednak oleju przybyło na miarce ok 3mm przez 4 dni (ok 50km) nie wiem co jest grane płynu nie ubywa, olej nie śmierdzi ropą silnik pali bez problemu i nie dymi
czy ktoś spotkał się z taką sytuacją ?? wiem że w silniku pd mogą puszczać uszczelki pod pompkami ale w silniku z pompą nie mam pomysłów gdyby wtryski nie trzymały ciśnienia to chyba byłby problemy z rozruchem ? olej sprawdzam na całkowicie zimnym silniku w tym samym miejscu na parkingu wić auto stoi równo


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 21:55

Neoarti,

wtryskiwacze mogą Ci już lać a jeśli masz zdrową kompresję to możesz nie odczuwać tego



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw lis 19, 2009 21:58

też tak podejrzewam ale czy nie było by czuć ropy w oleju ?? i silnik może nie kopcić ?
jutro sprawdzę wtryski może zbyt niskie jest ciśnienie otwarcia i paliwo kapie po zgaszeniu silnika ??
a przy jakie powinno być prawidłowe ciśnienie otwarcia wtrysku w tdi 90km ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 22:23

Neoarti pisze:a przy jakie powinno być prawidłowe ciśnienie otwarcia wtrysku w tdi 90km ??


w silniku 1Z 190 barów.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw lis 19, 2009 22:24

a w silniku AGR ? jutro wymontuje wtryski i sprawdzę u znajomego mam nadzieję że to tylko wtryski czy w TDi wymienia się same końcówki czy trzeba wymienić całe wtryski ??
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 22:31 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Golf IV TDI AGR przybywa oleju w silniku co jest grane ?

Post autor: Haki » czw lis 19, 2009 23:35

Neoarti pisze:Po zakupie mk4 zauważyłem zbyt wysoki poziom oleju w silniku upusciłem olej i obserwowałem przez kilka dni wydawało mi się ze oleju przybywa lecz nie bardzo w to wierzyłem lecz dziś okazuje się ze jednak oleju przybyło na miarce ok 3mm przez 4 dni (ok 50km) nie wiem co jest grane płynu nie ubywa, olej nie śmierdzi ropą silnik pali bez problemu i nie dymi
czy ktoś spotkał się z taką sytuacją ?? wiem że w silniku pd mogą puszczać uszczelki pod pompkami ale w silniku z pompą nie mam pomysłów gdyby wtryski nie trzymały ciśnienia to chyba byłby problemy z rozruchem ? olej sprawdzam na całkowicie zimnym silniku w tym samym miejscu na parkingu wić auto stoi równo
A płynu z zbiorniczku wyrównawczym Ci kolego nie ubywa?? sprawdź ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » czw lis 19, 2009 23:38

Moj ojciec mial tak w Audi a4i tez mial wiecej oleju okazalo sie za padla tak zwana ,,Chlodnica oleju" ktora pekla i puszczala plyn do oleju moze tutaj tez to masz kolego ?? POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw lis 19, 2009 23:44

chłopaki sprawdzam to od tygodnia BARDZO DOKŁADNIE płynu chłodzącego nie ubywa na 100% nie ma śladów na korku oleju i w paliwie
jeśli już to do oleju dostaje się ropa tylko trochę mi to nie pasuje bo auto nie dymi i pali ładnie, nie czuć ropy na bagnecie ale wtryski lub wtrysk może puszczać po zgaszeniu silnika :(
jutro wywalam wtryski do sprawdzenia i tu ponawiam pytanie czy w razie czego da się wymienić same końcówki czy trzeba całe wtryski pytanie może dziwne ale nie miałem wcześniej TDi tylko zwykłe klekoty:)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 23:48

Neoarti, mozna same końcówki



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt lis 20, 2009 00:13

koledzy, jeśli Neoratiemu przybywa oleju w misce to o czym to może świadczyć jak nie o zużyciu pierścieni tłokowych ( nie wnikam czy zgarniających czy uszczelniających czy jeszcze jakichś innych) olej sam przecież nie będzie narastał bo to nie drożdże a skoro paliwem nie śmierdzi to jakieś perpetum m...zdaję sobie sprawę, że trudno się z tym pogodzić lub w ogóle w to uwierzyć ale innej możliwości nie ma.


Obrazek

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lis 20, 2009 06:25

biorę to pod uwagę ale jeśli silnik miał by na tyle zużyte pierścienie że przepuszczał by ropę to był by też przedmuchy nie ma innej opcji kompresje przepuszczał by jeszcze szybciej niż ropę jest to logiczne natomiast silnik nie dmucha z bagnetu nic żadnego dymu czy oparów z korka wlewu żadnego dymu czuć ręką że silnik oddycha jak każdy

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 09:23 ]
wtryski sprawdzone są w super stanie ciśnienie 190bar
dziś rano stan oleju był Ok
wczoraj ok 20.00 po ok 2 godzinnym postoju auta był pełen stan !
jedyne co przyszło mi do głowy to pomieszany olej który puchnie pod wpływem temperatury
spuściłem wszystko i wymieniłem olej w starym oleju nie było śladów ropy nie śmierdzi ropą i gęstość jest normalna
zobaczę co będzie na świeżym oleju

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 16:34 ]
chłopaki czy do tdi nie powinno wchodzić z wymianą filtra ok 4,5 l oleju ? bo u mnie weszło tylko 4l i jak silnik ostygnie to na miarce jest troszkę powyżej tego kratkowanego pola ?
może mam inny bagnet ? sprawdzałem tez ciśnienie oleju na ciepłym silniku (ok80st) na wolnych obrotach miał 1,7 bara to chyba oznacza że jest OK:)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 20, 2009 19:28

Neoarti ja jak wiesz - też mam AGR-a .. u mnie oleju weszło 4.5 / może 4,4l to na 100%, Bo kupiłem bańkę 4 i 1l i z tej mniejszej zostało niecałe 600ml... Choć z 2 strony - wymieniałem uszkodzoną miskę olejową - więc w niej nic nie zostało - bo założyłem nówkę..

Co do wtrysków - to ciśnienia super , więc wtryski odpadają...
Robiłeś badanie ciśnienia na cylindrach ? może jest na którymś z garków lekki spadek .. SPRAWDŹ !

Płynu nie ubywa - więc uszczelkę pod głowicą = też wykluczamy..
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 19:31 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lis 20, 2009 20:05

U mnie weszło równo 4l i stan po ok 3h postoju mam taki jak na załączonym foto pewnie przez noc trochę dojdzie
silnik nie był mocno rozgrzany do spuszczenia oleju wiec może trochę starego zostało
nie mierzyłem ciśnienia bo nie miałem przyrządu ale spadki raczej wykluczam bo naprawdę pali od kopa i nie dymi gdyby przepuszczał na pierścieniach że aż by ropę waliło do oleju
to by na pewno miał przedmuchy i walił z korka i miarki spalinami z korka czuć powietrze (po przegazowaniu silnik je wciąga) a z miarki oleju nic nawet dymka
sam nie wiem mam nadzieję że po wymianie oleju będzie OK jeśli nie to nie mam pomysłów
Obrazek


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 20, 2009 20:11

Oleju na begnecie masz ok ... Powiem Ci tak - albo ten olej poprzedni to jakaś szmira była i po czasie zaczął śmierdzieć ,że tak powiem silnikiem :helm: a ,że motor na ON to i tym śmierdział... Jak nie masz żadnych problemów - typu przedmuchy , odpalanie , spalanie oleju itp , a normalne spalanie ON masz w normach - to zamknij klapę i tam nie zaglądaj... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości