czy to wina przestawionego rozrzadu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy to wina przestawionego rozrzadu
witam po wymianie pompy wtryskowej moj golf stracił moc zacza duzo palic zwiekszałem dawke paliwa turbo było w regeneracji ale nadal samochod jest stasznie zamulony mechanik powiedzaiał ze stasznie ciezko ustawic rozrzad w moim silniki bo znaczniki sa nie wyrazne co mam zrobic ma ktos jakis pomysł
powered by xes...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jedyny potrzebny znaczek to znak na kole zamachowym w okienku skrzyni biegów a jego raczej ciężko nie zauważyć...ale wszystko mozliwe ,blokada w wałek rozrządu ,blokada w koło pompy i tyle .Niestety nie ma innego sposobu żeby ustawić rozrząd i kat wtrysku ,znak GMP na kole zamachowym jest tu jedynym punktem odniesienia.ajurczuk pisze:mechanik powiedzaiał ze stasznie ciezko ustawic rozrzad w moim silniki bo znaczniki sa nie wyrazne co mam zrobic ma ktos jakis pomysł
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 20:42 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
ajurczuk pisze:mechanik powiedzaiał ze stasznie ciezko ustawic rozrzad w moim silniki bo znaczniki sa nie wyrazne
SKANDAL I PARANOJA
kopnij czym prędzej tego mechanika w

oczywiście że twoje objawy to podręcznikowy przykład źle ustawionego rozrządu lub konta początku wtrysku. (zakładając że pompa jest OK.)
I nie ma takiej możliwości aby nie szło ustawić silnika "za znaki". Przecież są jeszcze znaki na wale od strony rozrządu.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Co do wałka, to nie zawsze jest konieczna blokada, pasek sam wskakuje na swoje miejsce i widać, że nacięcie z tyłu wałka jest równolegle do płaszczyzny do której przylega pokrywa zaworów.
Oczywiście powinno się najpierw zbić z wałka koło rozrządu, ustawić go na na blokadzie i dopiero założyć pasek, ale jak nie masz jak odkręcić koła (a często majstry używają blokady wałka do odkręcana koła, czego NIE wolno robić), a pasek ładnie wchodzi to można metodą oczną złożyć.
Oczywiście powinno się najpierw zbić z wałka koło rozrządu, ustawić go na na blokadzie i dopiero założyć pasek, ale jak nie masz jak odkręcić koła (a często majstry używają blokady wałka do odkręcana koła, czego NIE wolno robić), a pasek ładnie wchodzi to można metodą oczną złożyć.
witam dzis byłem u mechanika sprawdzic rozrzad i sprawdził mi tak jak pisaliscie zdja pokrywe zaworów i patrzył na znak na kole zamachowym i rozrzad jest dobrze ustawiony
wiec co teraz mam sprawdzic turbo jest napewno ok bo mam czujnik cisnienia i laduje mi do 0,8 bara oleju mi tez niewiele bierze dolewam gdzies z 0,5 litra miedzy wymianami wiec to chyba pompa wtryskowa

powered by xes...
pocztek wtrysku ustawiony u pompiarza na zegar pompa wyglada tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bb ... 67fe1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bb ... 67fe1.html
powered by xes...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości