spaliny raz czarne raz białe td 10mm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

spaliny raz czarne raz białe td 10mm

Post autor: JABcok20 » wt lis 17, 2009 22:27

Pompa modzona. po przygazowaniu zakoci na ladny czarny kolorek( nie za duzo) ale pod koniec da bialą chmurke?
co moze byc tego powodem?
na wolnych obrotach spaliny nie gryża wogóle?

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 21:41 ]
"Że jak pierścienie słabe to w momencie ZEJŚCIA z obrotów silnik podciśnieniem ciągnie dołem olej a tymsamym kopci na biało..?"
prawda to????


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lis 18, 2009 02:03

Prosty pogląd na pierścienie możesz mieć po wypięciu odmy z dolotu z rana na zimnym silniku, jak lecą spaliny to znaczy, że masz przedmuchy. Prawdopodobnie musisz popracować nad początkiem wtrysku, z doświadczenia wiem, że ciężko jest ustawić odpowiednią wartość.

U siebie dzisiaj udało mi się ustawić kąt wtrysku, z rana pali po pół obrotu silnika i jest wyraźna reakcja na wyciągnięcie przyspieszacza - zmienia się trochę dźwięk silnika i pojawia się kopcenie przy przegazówce. :)

Pompę cofałem po kawałeczku, aż przy odpalaniu pojawił się biały dymek przy przegazowaniu, silnik kulawo chodził przez minutę (ustawiałem na zimnym), następnie ruszyłem pompę na silnik udeżając ją ręką, skręciłęm i wybrałem się na przejażdżkę, auto ciągnie od samego dołu nieprzerwanie do około 5500obr/min, później się muli, doładowanie skoczyło z 1.3 do 1.5 bara. Jeśli jest byt wczesny kąt wtrysku dymi i turbo późno wstaje, silnik się grzeje. Jeśli jest zbyt opóźniony kąt wtrysku to kopci na biało i przerywa (coś jakby odcinał paliwo w bęzynie, jak pisałeś)

[ Dodano: 18 Lis 2009 01:10 ]
Zmniejsz dawkę ćwierć obrotu, jak nie będzie dymił to musisz poprawić początek wtrysku.
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 02:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 13:19

JABcok20,

ewentualnie za małe ciśnienie w pompie bo ono odpowiada za wyprzedzanie kąta wtrysku podczas pracy silnika



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » czw lis 19, 2009 14:17

uszczelka glowicy moze byc jak wyglada sprawa plynu i oleju???



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw lis 19, 2009 19:08

zwiększyłem ciśnienie w pompie i jak na wtedy (2 dni temu nie bylo dymku) teraz założyłem t3 i regulacja znowu sie zacznie :crazy: )


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości