Pompa modzona. po przygazowaniu zakoci na ladny czarny kolorek( nie za duzo) ale pod koniec da bialą chmurke?
co moze byc tego powodem?
na wolnych obrotach spaliny nie gryża wogóle?
[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 21:41 ]
"Że jak pierścienie słabe to w momencie ZEJŚCIA z obrotów silnik podciśnieniem ciągnie dołem olej a tymsamym kopci na biało..?"
prawda to????
spaliny raz czarne raz białe td 10mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
spaliny raz czarne raz białe td 10mm
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Prosty pogląd na pierścienie możesz mieć po wypięciu odmy z dolotu z rana na zimnym silniku, jak lecą spaliny to znaczy, że masz przedmuchy. Prawdopodobnie musisz popracować nad początkiem wtrysku, z doświadczenia wiem, że ciężko jest ustawić odpowiednią wartość.
U siebie dzisiaj udało mi się ustawić kąt wtrysku, z rana pali po pół obrotu silnika i jest wyraźna reakcja na wyciągnięcie przyspieszacza - zmienia się trochę dźwięk silnika i pojawia się kopcenie przy przegazówce.
Pompę cofałem po kawałeczku, aż przy odpalaniu pojawił się biały dymek przy przegazowaniu, silnik kulawo chodził przez minutę (ustawiałem na zimnym), następnie ruszyłem pompę na silnik udeżając ją ręką, skręciłęm i wybrałem się na przejażdżkę, auto ciągnie od samego dołu nieprzerwanie do około 5500obr/min, później się muli, doładowanie skoczyło z 1.3 do 1.5 bara. Jeśli jest byt wczesny kąt wtrysku dymi i turbo późno wstaje, silnik się grzeje. Jeśli jest zbyt opóźniony kąt wtrysku to kopci na biało i przerywa (coś jakby odcinał paliwo w bęzynie, jak pisałeś)
[ Dodano: 18 Lis 2009 01:10 ]
Zmniejsz dawkę ćwierć obrotu, jak nie będzie dymił to musisz poprawić początek wtrysku.
U siebie dzisiaj udało mi się ustawić kąt wtrysku, z rana pali po pół obrotu silnika i jest wyraźna reakcja na wyciągnięcie przyspieszacza - zmienia się trochę dźwięk silnika i pojawia się kopcenie przy przegazówce.

Pompę cofałem po kawałeczku, aż przy odpalaniu pojawił się biały dymek przy przegazowaniu, silnik kulawo chodził przez minutę (ustawiałem na zimnym), następnie ruszyłem pompę na silnik udeżając ją ręką, skręciłęm i wybrałem się na przejażdżkę, auto ciągnie od samego dołu nieprzerwanie do około 5500obr/min, później się muli, doładowanie skoczyło z 1.3 do 1.5 bara. Jeśli jest byt wczesny kąt wtrysku dymi i turbo późno wstaje, silnik się grzeje. Jeśli jest zbyt opóźniony kąt wtrysku to kopci na biało i przerywa (coś jakby odcinał paliwo w bęzynie, jak pisałeś)
[ Dodano: 18 Lis 2009 01:10 ]
Zmniejsz dawkę ćwierć obrotu, jak nie będzie dymił to musisz poprawić początek wtrysku.
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 02:12 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
zwiększyłem ciśnienie w pompie i jak na wtedy (2 dni temu nie bylo dymku) teraz założyłem t3 i regulacja znowu sie zacznie
)

Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości