Szybkie zapieczenie się kierownic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Szybkie zapieczenie się kierownic

Post autor: szwari » wt lis 17, 2009 20:56

witam
W sierpniu miałem regenerowaną turbinę i od 1,5 miesiąca łapie tryb awaryjny..oczywiście miałem robione testy dynamiczne i koledzy z forum diagnostyki stwierdzili zapieczone kierownice. W końcu oddałem turbo do reklamacji a fachowcy powiedzieli mi że to moja wina że tak szybko zapiekły się kierownice, że moje auto jest walnięte. Więc mam pytanko odnośnie tego co w tak krótkim czasie może spowodować zapieczenie się kierownic i to tak znacznie..a zaznaczę że nie mam PSJ.. (jak jest ciepły to nie schodzę poniżej 2500obr/min). Dodam jeszcze że mam zaślepiony EGR i zdemontowany katalizator.

Za wszelkie wskazówki z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam :pub:


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt lis 17, 2009 21:30

szwari pisze:W końcu oddałem turbo do reklamacji a fachowcy powiedzieli mi że to moja wina że tak szybko zapiekły się kierownice, że moje auto jest walnięte.
A spodziewałeś się jakiejś innej postawy z ich strony??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt lis 17, 2009 22:11

zdarza sie ze wzery w zeliwie i krzywy pierscien sa takie ze nie ma opcji i bedzie sie zapiekac co chwila


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » wt lis 17, 2009 22:25

rob555, hmmm... ale oni powinni takie usterki zauważyć i mi powiedzieć że turbina nie nadaje się już do regeneracji..prawda???a tak w ogóle to czyszczone kierownice miałem przeszło rok temu i do chwili regeneracji ( w sierpniu )nie miałem żadnego problemu i wszystko było oki..(jak kupiłem autko w Niemczech przeszło rok temu to już były zapieczone kierownice)więc nie bardzo chce wierzyć że turbinka ma wżery w żeliwie skoro tyle miesięcy jeździłem i nic się nie zapiekało!!!. Regenerowałem turbinę z powodu przeciekania oleju do turbiny, nadmiernym kopceniem i luzy na wirniku miała turbina.
Już sam nie wiem co mam myśleć..zobaczymy ile teraz pojeżdżę na tej wyczyszczonej turbinie..
Czyli mam rozumieć że wszystko raczej jest oki z moim silniczkiem..że zapiekanie kierownicy mogło być spowodowane złą regeneracją lub co rob555 pisze????


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości