Po regeneracji turba samochód wyraźnie słabszy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

polo40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 30, 2008 08:33
Lokalizacja: Wrocław

Po regeneracji turba samochód wyraźnie słabszy

Post autor: polo40 » wt lis 17, 2009 19:18

Witam mam otóż ten problem. Ponieważ padło mi turbo i brało olej i samochód był słaby... regenerowałem turbo i po regeneracji auto jest słabsze, mam podłączony ciśnieniomierz i przed regeneracją pokazywało mi 1 bara już przy nie całych 2tyś. (turbo nie ruszane od nowości) a teraz przyy 2 tyś. obrotach pokazuje płowe z tego dopiero od 3000 pokazuje wtedy tego 1 bara i mimo tego że ma tego 1 bara to itak wyraźnie jest słabsze. Dodam iż auto kopciło przed regeneracją a po regeneracji wcale...



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt lis 17, 2009 19:31

chyba jest zle poskladane, albo jest jakas nieszczelność w układzie doładowania
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 19:32 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 17, 2009 19:33

źle wyregulowana sztanga ....



polo40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 30, 2008 08:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: polo40 » wt lis 17, 2009 22:00

właśnie że jest wszytsko ok sam osobiscie patrzyłem na szczelnośc i jest wszystko ok. właśnie myślałem że jest źle ustawiona. Czy w salonie VW zrobią to? I czy wogóle sie opłaca tam jecvhac? czy lepiej jechac do innego serwisu? i ile taka usługa +- kosztyje?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 17, 2009 22:07

masz ciśnieniomierz to sam reguluj ... szkoda, że vaga nie masz



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt lis 17, 2009 22:51

damcio151 pisze:masz ciśnieniomierz to sam reguluj ... szkoda, że vaga nie masz
Zegar mu wystarczy, zawsze to coś i za którymś razem wysteruje dobrze, jeżeli przyczyna tkwi tylko w długości sztangi, a w ogóle sztangę ładnie zaciąga przy starcie?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 17, 2009 23:10

Kris-THC pisze:Zegar mu wystarczy, zawsze to coś i za którymś razem wysteruje dobrze, jeżeli przyczyna tkwi tylko w długości sztangi, a w ogóle sztangę ładnie zaciąga przy starcie?
zegar zegarem, ale przydałoby się znać jak dokładnie sztanga pracuje i jakie jest wypełnienie n75 przy max obciążeniu ... logi to logi , powiedzą więcej niż spoglądanie na zegar



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt lis 17, 2009 23:47

damcio151 pisze:zegar zegarem, ale przydałoby się znać jak dokładnie sztanga pracuje i jakie jest wypełnienie n75 przy max obciążeniu
Pisałem bazując na tym że tych faktów szybko Polo40 nie pozna i my również. Prosty wskaźnik wystarczy jeżeli problem tkwi w długości sztangi, ale zgadzam się z Damcio logi to logi.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

polo40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 30, 2008 08:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: polo40 » śr lis 18, 2009 13:01

Ok wiem wszytsko już na ten temat umówie sie z mechanikiem w najbliżeszym czasie i opisze co było nie tak. Byc może i byc problem w szczelności układu... tego też wykluczyc niestety nie moge bo z tym jest różnie. Obawiam sie tylko żeby mój golf nie miaŁ PROBLEMÓW z turbiną ale z tego co mi sie wydaje to turbina dobrze chodzi, a co do N75 to zawór został wymieniony... chciałkem wymienic też ptrzewody doprowadzające do N75 i EGR ale w moich okolicach ich nie dostane wiec będe musiał zamówic.. POzdrawiam i daziękuuje za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości