Swap z 1v na sb lub jr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Swap z 1v na sb lub jr

Post autor: maniek8855 » sob lis 14, 2009 18:18

Witam. Mam teraz mk2 ze slabym td 1v, chce zrobić swap na sb lub jr. Teraz pytanie czy warto kupić silnik sb lub jr i czy trzeba coś przerabiać itd? Czy może lepiej zająć sie silnikiem 1v, zmienić pompę na inną, jeśli tak na jaką, żeby pasowało?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lis 14, 2009 18:47

Policz sobie, zrobienie JR z 1V to konieczność zmiany turbo+pompy, są jeszcze inne wtryski, ale nie są aż tak istotne, zrobienie coś na kształt SB z 1V to troche trudniejsze bo sb ma oprócz pompy i lepszych końcówek wtrysków także intercooler i turbo chłodzone cieczą (nic to nie daje)
Właściwie, żeby mieć około 80 km to nic nie musisz zmieniać, rusz dawkę i doładowanie i już :)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lis 14, 2009 19:31

t0mal pisze:turbo chłodzone cieczą (nic to nie daje)
Daje,daje.Może nie zwiększa osiągów,ale dzięki temu jest idiotoodporne i wytrzymałe :bigok:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob lis 14, 2009 21:02

moim zdaniem niema sensu zmieniac silnika jak chcesz miec tyle koni co sb to wystarczy go podkrecic ale doradzam zmiane pompy bo eko pompa ma mala wydajnosc

[ Dodano: 14 Lis 2009 20:07 ]
a tak wogole poszukaj w wyszukiwarce jest sporo o tych silnikach i potkrecaniu :helm:



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » ndz lis 15, 2009 00:15

Podstawa jet zmiana na pompe paliwa z LDA.
t0mal, podobno na wtryskach z 1V pompa z LDA pada dosyc szybko. Arwan tak pisal wiec to pewno jest prawda :P No i nie pomijajac faktu ze z JRa sa wydajniejsze :P Wiec wiekszy przyrost mocy.

W zasadzie jezeli masz zdrowy silnik 1V to zmieniaj pompe, wtryski i turbo i masz wkoncu auto ktore porzadnie jezdzi. Z czego turbo mozesz wymienic pozniej :P to z 1V z pompa z LDA tez powinno dac rade. Tylko cisnienie podniesc i lata. Bo co z tego ze zmienisz silnik caly jak nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie i pozniej i tak bedziesz musial dorzucic w jego naprawe. :bigok:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 15, 2009 02:00

Nie wydaje mi się, żeby wtryski od 1V nie dawały rady z pompą 9mm, miałem u siebie i nic się nie działo, dopiero teraz jak mam 11mm widać, że przydałyby się wydajniejsze.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » ndz lis 15, 2009 11:04

arwam pisze:ja bym nie czekał ze zmianą końcówek bo już przypadek mojego kolegi pokazał że końcówki od 1V są tak restrykcyjne że mogą załatwić pompę wtryskową.
arwam pisze:gdyby to nie był 1V to można by nawet pompę 11mm założyć na wtryskach od 1.6TD ale nie od 1V.
koledze potrafiło w tylko 9mm pompie zajechać tłokorozdzielacz.
Tutaj caly temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3295739#3295739


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 11:26

skibszczok pisze:arwam napisał/a:
ja bym nie czekał ze zmianą końcówek bo już przypadek mojego kolegi pokazał że końcówki od 1V są tak restrykcyjne że mogą załatwić pompę wtryskową.


arwam napisał/a:
gdyby to nie był 1V to można by nawet pompę 11mm założyć na wtryskach od 1.6TD ale nie od 1V.
koledze potrafiło w tylko 9mm pompie zajechać tłokorozdzielacz.
skibszczok, zastanawiam się czy arwam nie miał tu przypadkiem na myśli mnie i mojej pompy...
Co do wtrysków to zgadzam się-jeśli mody to nie z tymi od 1V.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 15, 2009 12:20

Dziękuję Panowie za odpowiedzi.

Teraz mam pytanie jak znajdę pompę od Sb lub od Jr i będę chciał ja włożyć w miejsce starej to nic nie muszę przerabiać,żadnych dodatkowych przewodów paliwowych itd, słabo jestem obeznany w temacie dlatego może moje pytania są dla Was oczywiste :grin: , Jakie oznaczenie ma pompa od Sb, a może ktoś z Was miałby taką pompę w dobrym stanie do sprzedania?

Następny etap to wtryski, jakiej firmy najlepiej kupić i ile to może kosztować? Bo rozumiem,ze jak chcę zmienić pompę najlepiej od razu brac się za wtryski, a jak fundusze pozwolą to wtedy turbo bo to może poczekać?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 12:26

Trzeba zamontować króciec w kolektorze dolotowym,żeby podpiąć wężyk do LDA w pompie.
Jak nie będziesz modził tej pompy,to wtryski od 1V mogą zostać.
Turbo K-14 też możesz zostawić,a jak zapragniesz więcej kucyków pod maską,to zamienisz na K-24 lub T-3.Wtedy też wtryski out.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 12:29 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz lis 15, 2009 12:38

skibszczok,
wtryski z 1V na pompie z LDA daja rade
u mnie 80k km na opale po zmianie pompy i jest ciostko :0



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 12:45

jarekkoval, dadzą radę jak pompa nie jest modzona.
Ja miałem pompę 9mm modzoną i tłoko-rozdzielacz w niej padł,bo wtryski mają małą wydajność.Zmieniłem tłoko-rozdzielacz i...zarżnąłem drugi,bo wtryski zostały te same.
Teraz mam wtryski od Merca DNO SD 261 i tłoko-rozdzielacz 10mm od TDI i hula.Nic się nie dzieje :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 15, 2009 12:55

Michaś_1977 pisze:Trzeba zamontować króciec w kolektorze dolotowym,żeby podpiąć wężyk do LDA w pompie.
Bardzo to skomplikowana operacja?

a co do turbo to i tak to pewnie pójdzie do regeneracji więc zastanowię się nad zmianą na K-24
jarekkoval pisze:wtryski z 1V na pompie z LDA daja rade
a modziłeś coś jeszcze czy bawiłeś się tylko z pompą?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 12:58

maniek8855 pisze:Bardzo to skomplikowana operacja?
Odkręcasz to kolanko znad kolektora,wiercisz w nim otworek,gwintujesz i wkręcasz kawałek cienkiej rurki.Następnie zakładasz na to wężyk i podpinasz do LDA.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości