Strona 1 z 2
Czy oplaca sie kupic silnik 1.6d 1V ???
: śr lis 11, 2009 14:47
autor: heyus1986
Witam jak w temacie czy oplaca sie kupic ten silnik za ta cene do mojego 1.6 D i czy osiagi w nieznacznym stopniu wzrosna? oraz czy bedzie mozna go podkrecic??
Link do aukcji z allegro:
http://moto.allegro.pl/item809979488_golf_1_6_td.html
: śr lis 11, 2009 14:58
autor: munior
Coś tam powinno być lepiej ,zawsze to turbo diesel ,przy pompie wtryskowej za wiele nie podkręcisz bo pompa bez LDA...
: śr lis 11, 2009 15:45
autor: arwam
za ten zestaw cena jest nie zła zmieniasz pompę na taką od JR/RA/SB i można sporo wykrzesać można też turbo zmienić na T3 ub K24 i wtedy w zaięgu 140KM oczywiście po zamontowaniu IC
[ Dodano: 11 Lis 2009 14:46 ]
proponowałbym poszukać tylko dłuższej skrzyni biegów np 4T lub CHB i piątkę do niej przełożyć z 4S
: śr lis 11, 2009 16:35
autor: lukaszz1789
arwam pisze: zmienić na T3 ub K24
A jaka to jest ta turbina na zdjeciu? Bo nie jestem pewien.
: śr lis 11, 2009 16:41
autor: mrozoo
wg mnei nie warto brac tego silnika. Po pierwsze to nie wiesz wogole w jakim stanie jest silnik, nie masz gwarancji czy nie jest wyjezdzony, i jak sie miewa osprzet, i jak z poborem oleju..Noi masz zwykla ECO pompe bez LDA...
: śr lis 11, 2009 17:06
autor: arwam
lukaszz1789,
na zdjęciu masz K14
mrozoo, te silnik są nie wysilone i zużycie w nich postępuje znacznie wolniej zwłaszcza ze względu na zastosowaną pompę 8mm.
zresztą teki silnik można odpalić tak jak stoi jeśli się tylko bańką z paliwem dysponuje i akumulatorem a zimny rozruch zwłaszcza po dłuższym postoju sporo powie o silniku
: śr lis 11, 2009 17:29
autor: heyus1986
Silniczek ogladalem przed chwila jest w berdzo dobrym stanie na turbinie nie ma luzow a poza tym ma pompe wspomagania i nie widac zadnych wyciekow na nim powiedzial ze dorzuci mi maglownice od wspomagania tylko ze od passka b3 co powinna pasowac tylko drazki sa dluzsze
: śr lis 11, 2009 19:00
autor: arwam
heyus1986 pisze:powiedzial ze dorzuci mi maglownice od wspomagania tylko ze od passka b3 co powinna pasowac tylko drazki sa dluzsze
masz dwa wyjścia.
albo skrócić drążki albo poszukać takich od maglownicy ze wspomą bo są inne.
pytanie jeszcze czy na tej maglownicy masz miejsce do przykręcenia wspornika układu zmiany biegów.
jeśli nie to musisz szukać innej maglownicy.
: śr lis 11, 2009 19:05
autor: t0mal
Ja u siebie wymieniałem maglownicę i był spory problem, od mk3 kupiłem i nie pasowała, inny wieloklin i drążki. W pasku były biegi na linki i sprzęgło hydrauliczne, także raczej nie podejdzie.
: śr lis 11, 2009 19:30
autor: arwam
t0mal,
sprzęgło nie podejdzie a ja u siebie mam właśnie maglownicę od golfa MK3.
drążki są skrócone i wymieniony krzyżak na wałku kierowniczym i pasuje idealnie. mogę ją nawet komuś sprzedać z czystym sumieniem bo ja chyba niedługo będę się przesiadał na nie przerabianą maglownicę od MK3 lub passata bo będę zmieniał wachacze i prawdopodobnie półosie a jeszcze nie wiadomo co będzie jak będę DRW zakładał bo tam zabieraki są szerzej rozstawione a półosi mogą być za długie więc będzie mnie trochę kombinacji czekać
: czw lis 12, 2009 17:50
autor: anaba255
arwam pisze:proponowałbym poszukać tylko dłuższej skrzyni biegów np 4T lub CHB i piątkę do niej przełożyć z 4S
chyba z FF
: czw lis 12, 2009 19:52
autor: grandi
Jak dla mnie to za dużo jak za ten silnik znajomy miał do sprzedania SB w bardzo dobrym stanie chciał/chce za niego 500 600 zł za cały silnik z osprzętem
Skrzynie nie musisz przekładać bo masz taką samą jak u siebie 4S
: czw lis 12, 2009 20:46
autor: Michał_1977
Ja za tą kasę bym "łyknął" ten motor...
Pompę od SB-ka,albo nawet AAZ-a i będzie hulał jak talala

: czw lis 12, 2009 21:40
autor: abrams
ja bym łyknął

... odrazu jak koledzy mówią .. szukaj pompy i turbawki
