Strona 1 z 1

Samoczynne zmiany kąta wtrysku 1,9 alh w przebce na td

: ndz lis 08, 2009 18:08
autor: to56
Silnik to alh z górą pompy od 1,6 td Sb a problem jest następujący Co około 2 tyś.km musze przestawić kąt wtrysku „ opóźnić ’na razie 2 razy. sprawdziłem prawie wszystko! Pasek wszystkie rolki wymienione 10 tyś temu! W jeździe wygląda to tak raz klepie niesamowicie a raz idzie dobrze nieważne czy ciepły czy zimny! W mocy i dynamice również jest różnica raz pomyka aż miło a potem trochę go przymuli. jeszcze jedno co zauważyłem gdy dostaje kopa to słychać znacznie szybciej wkręcającą się turbine!
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki
ELEMENTY KTÓRE SPRAWDZIŁEM;
Klin na wale
Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
Ciśnienie oleju co zakończyło się wymianą pompy
Remont kompletny głowicy ok. 2 lata temu
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki!
pozdrawiam!

: ndz lis 08, 2009 19:27
autor: Michał_1977
to56, założyłeś tylko górę pompy od SB i tyle?
Zastanawiam się nad mechanizmem zmiany kąta wtrysku w pompie.
Nie orientuję się jak jest w TDI,ale myślę,że może tutaj być pies pogrzebany

: ndz lis 08, 2009 19:40
autor: KrystO
to56 pisze:Silnik to alh z górą pompy od 1,6 td
A co ci w tym silniku ta góra pompy daje, nie pomyliłeś czasem motorów?

: ndz lis 08, 2009 19:45
autor: Michał_1977
KrystO pisze:A co ci w tym silniku ta góra pompy daje, nie pomyliłeś czasem motorów?
Może chciał zrobić M-TDI...

: ndz lis 08, 2009 19:57
autor: KrystO
To w takim razie nie tylko góra pompy jest zmieniona.
A co do kąta to może za słabo pompę dokręcasz?

Dziwna sprawa....

: ndz lis 08, 2009 20:07
autor: Michał_1977
KrystO pisze:To w takim razie nie tylko góra pompy jest zmieniona.
KrystO, no właśnie to mnie ciekawi,czy robił coś z dołem,czy nie...

: ndz lis 08, 2009 20:27
autor: KrystO
Michaś_1977 pisze:no właśnie to mnie ciekawi,czy robił coś z dołem,czy nie...
Jeśli nic nie zrobił to to nie jeździ.
Do pompy od TDIka nie da się założyć góry od sbka czy jakiejkolwiek innej.
W profilu ma 1.9TD+ic. to raczej pomyłka z numerem silnika.

: ndz lis 08, 2009 21:26
autor: to56
witam!
jest to właśnie silnik alh montowanyw golfach 4
zastąpił poczciwe g60. góra jest właśnie od 1,6 sb
cała ta przerubka powstała 9 lat temu przejechała już 270 tyś
ale to niejest tematem całkiem niedawno zaczeły się problemy z tym zapłonem .niewiem możę sie już poprostu już kończy

[ Dodano: 08 Lis 2009 20:30 ]
w ramach wyjaśnienia dodam że to była jedna z opcji ominięcia elektryki i komputera do których w owych czasach niebyło jak dojść a jak już to wielką kasą

[ Dodano: 10 Lis 2009 12:24 ]
widzę że mój problem nie ruszył ani o krok!
w pompie przerobione jest tylko sterowanie pod 1,6 reszta bez zmian

: śr lis 11, 2009 12:00
autor: Michał_1977
to56, na jakim paliwie jeździsz?
Koło pasowe pompy masz nasadzane bezpośrednio na wałek i przykręcone jedną-centralną śrubą,czy nasadzane na piastę i przykręcone do niej trzema śrubami oprócz centralnej?

: śr lis 11, 2009 13:04
autor: to56
witam
tankuje na orlenie zawsze verve na tej stacji tankuje cała firma ojca i poliwo rzczej odpada
zgadza się jedna centralnie 3 trzymają piaste m8

: śr lis 11, 2009 15:43
autor: Michał_1977
to56 pisze:Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
O teraz doczytałem...
Ponoć powinno się je wymieniać na takie same.Nie mogą być zwykłe z podkładkami.Tak mi mówił kumpel-wyczytał to na forum passata.
Ty jakie wkręciłeś?

: śr lis 11, 2009 19:21
autor: to56
do tych podkładek to głowy niedam ale chyba je mam a nawarsztat niemam ja wjechać bo ca ły zawalony ciężarowymi a dzisiej na dodatek cały dzień śnieg sypie:/

wiesz może jaki ma być wymiar tych śrub??

: śr lis 11, 2009 19:21
autor: to56
do tych podkładek to głowy niedam ale chyba je mam a nawarsztat niemam ja wjechać bo ca ły zawalony ciężarowymi a dzisiej na dodatek cały dzień śnieg sypie:/

wiesz może jaki ma być wymiar tych śrub??