Samoczynne zmiany kąta wtrysku 1,9 alh w przebce na td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Samoczynne zmiany kąta wtrysku 1,9 alh w przebce na td
Silnik to alh z górą pompy od 1,6 td Sb a problem jest następujący Co około 2 tyś.km musze przestawić kąt wtrysku „ opóźnić ’na razie 2 razy. sprawdziłem prawie wszystko! Pasek wszystkie rolki wymienione 10 tyś temu! W jeździe wygląda to tak raz klepie niesamowicie a raz idzie dobrze nieważne czy ciepły czy zimny! W mocy i dynamice również jest różnica raz pomyka aż miło a potem trochę go przymuli. jeszcze jedno co zauważyłem gdy dostaje kopa to słychać znacznie szybciej wkręcającą się turbine!
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki
ELEMENTY KTÓRE SPRAWDZIŁEM;
Klin na wale
Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
Ciśnienie oleju co zakończyło się wymianą pompy
Remont kompletny głowicy ok. 2 lata temu
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki!
pozdrawiam!
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki
ELEMENTY KTÓRE SPRAWDZIŁEM;
Klin na wale
Śruby na kole pompy wtryskowej- kiedyś był problem z ustawieniem bo były za długie
Ciśnienie oleju co zakończyło się wymianą pompy
Remont kompletny głowicy ok. 2 lata temu
Jeśli macie jakieś sugestie lub podpowiedzi to z góry dzięki!
pozdrawiam!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeśli nic nie zrobił to to nie jeździ.Michaś_1977 pisze:no właśnie to mnie ciekawi,czy robił coś z dołem,czy nie...
Do pompy od TDIka nie da się założyć góry od sbka czy jakiejkolwiek innej.
W profilu ma 1.9TD+ic. to raczej pomyłka z numerem silnika.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 20:30 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.
witam!
jest to właśnie silnik alh montowanyw golfach 4
zastąpił poczciwe g60. góra jest właśnie od 1,6 sb
cała ta przerubka powstała 9 lat temu przejechała już 270 tyś
ale to niejest tematem całkiem niedawno zaczeły się problemy z tym zapłonem .niewiem możę sie już poprostu już kończy
[ Dodano: 08 Lis 2009 20:30 ]
w ramach wyjaśnienia dodam że to była jedna z opcji ominięcia elektryki i komputera do których w owych czasach niebyło jak dojść a jak już to wielką kasą
[ Dodano: 10 Lis 2009 12:24 ]
widzę że mój problem nie ruszył ani o krok!
w pompie przerobione jest tylko sterowanie pod 1,6 reszta bez zmian
jest to właśnie silnik alh montowanyw golfach 4
zastąpił poczciwe g60. góra jest właśnie od 1,6 sb
cała ta przerubka powstała 9 lat temu przejechała już 270 tyś
ale to niejest tematem całkiem niedawno zaczeły się problemy z tym zapłonem .niewiem możę sie już poprostu już kończy
[ Dodano: 08 Lis 2009 20:30 ]
w ramach wyjaśnienia dodam że to była jedna z opcji ominięcia elektryki i komputera do których w owych czasach niebyło jak dojść a jak już to wielką kasą
[ Dodano: 10 Lis 2009 12:24 ]
widzę że mój problem nie ruszył ani o krok!
w pompie przerobione jest tylko sterowanie pod 1,6 reszta bez zmian
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości