Koło Dwumasowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

Koło Dwumasowe

Post autor: mitra45 » pt lis 06, 2009 13:52

Witam wszystkich!!
Podczas jazdy na 5 biegu przy prędkości ok 90km/h wcisnę dynamicznie pedał gazu to cała karoseria auta wpada w dziwne wibracje czy to oznacza koniec dwumasy??
POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI!!!
Auto to Golf 4 1.9 Tdi, ALH



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lis 06, 2009 15:27

Albo dwumas, albo ktoras poduszka silnika wywalona.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » pt lis 06, 2009 16:16

mitra45, a czy nie trzęsie Ci budą na wolnych obrotach?? Lub jak otworzysz maskę i będziesz nasłuchiwał okolice skrzyni to czy nie masz takiego metalicznego dźwięku, jakby 2 talerze uderzały o siebie? Takie objawy daje też 2mas na postoju.
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 16:16 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt lis 06, 2009 16:52

wskazuje na dwumas, a jak jest z ruszaniem? nie szarpie?



mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

Post autor: mitra45 » pt lis 06, 2009 17:00

Na wolnych obrotach nic nie trzęsie, a pod maską nic oprócz pracy silnika nie słychać żadnego metalicznego dźwięku, przy ruszaniu tez nie szarpie tylko podczas przyspieszania na 4,5 biegu dostaje wibracje być możne ze któraś poduszka wywalona jutro będę lukał.



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pt lis 06, 2009 23:17

Mam te same objawy w ASV 01rok poduszki ok co prawda wymieniłem tą co jest za silnikiem ten "lizak" bo miał dość ale jak telepało tak telepie.



golfik26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: golfik26 » sob lis 07, 2009 14:36

kolego nie szukaj winy w dwumasie, ja miałem takie same objawy że jak jechałem to drgała cała karoseria powiedz mi czy jak odpuścisz gaz to przechodzi, ja obstawiam na 99,9% że wywalone są przeguby wewnętrzne :) napisz jeszcze jaki masz przebieg w aucie jak koło 250tyś to przeguby :) ale nie ma się co martwić bardzo szybko i tanim sposobem to się likwiduje :)



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob lis 07, 2009 16:52

golfik26 pisze:ale nie ma się co martwić bardzo szybko i tanim sposobem to się likwiduje :)

a mozesz pochwalic sie co to za sposob?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob lis 07, 2009 16:57

antojuja pisze:
golfik26 pisze:ale nie ma się co martwić bardzo szybko i tanim sposobem to się likwiduje :)

a mozesz pochwalic sie co to za sposob?
Pewnie kupuje nowe :food:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Marcin_ko7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:09
Lokalizacja: DSR

Post autor: Marcin_ko7 » sob lis 07, 2009 18:49

A czy dwumas moze byc powodem nie odpalania od czasu do czasu ? Prosze zerknac do mojego tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903723#2903723


Był :( VOLF
Jest :) BOLF

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lis 08, 2009 00:11

Marcin_ko7 pisze:A czy dwumas moze byc powodem nie odpalania od czasu do czasu ? Prosze zerknac do mojego tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903723#2903723
Sprzęgło nie ma raczej nic wspólnego z odpalaniem... Komputerek i diagnostyka ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz lis 08, 2009 01:25

mitra45 pisze: podczas przyspieszania na 4,5 biegu dostaje wibracje być możne ze któraś poduszka wywalona jutro będę lukał.
w passacie miałem podobny objaw podczas przyśpieszania, winowajcą był walnięty przegub wewnętrzny



remik130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn maja 04, 2009 00:28
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: remik130 » ndz lis 08, 2009 09:47

Witam,
żeby nie zaczynać nowego tematu.
Od jakiegoś czasu mocno zaczeło wibrować koło kierownicy na wolnych obrotach, szczególnie gdy silnik jest zimny + do tego glośniejsza praca silnika (buczenie ), drgania są w zakresie nawet 2-3mm.

czy może to być objawem kończącego się koła dwumasowego

silnik ASZ, przebieg 250tyś.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lis 08, 2009 12:00

remik130 pisze:Witam,
żeby nie zaczynać nowego tematu.
Od jakiegoś czasu mocno zaczeło wibrować koło kierownicy na wolnych obrotach, szczególnie gdy silnik jest zimny + do tego glośniejsza praca silnika (buczenie ), drgania są w zakresie nawet 2-3mm.

czy może to być objawem kończącego się koła dwumasowego

silnik ASZ, przebieg 250tyś.

Pozdrawiam
Przy tym przebiegu - możesz rzeczywiście mieć problem z dwumasem...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości