obrotomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

obrotomierz

Post autor: bartekpekin » pt lis 06, 2009 12:22

witam mam taki maly proble z obrotomierzem w swoim mk2 1.6gtd a mianowicie problem polega na tym ze obrotomierz sie zacina raz jest na 1500obrotow i nie rusza sie wcale czasem zalapie i wekdzie wyzej czasem dziala calkiem normalnie tzn bez zacinania sie zawsze sie zacina przy 1500 a 2000 tys obrotow



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt lis 06, 2009 12:36

Sprawdź naciąg paska klinowego.



bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » pt lis 06, 2009 21:07

naciag jest dobry ale zauwazylem ze czasem na wolnych obrotach minimalnie mruga lampka ladowania



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt lis 06, 2009 22:56

Rozmontuj obrotomierz i nasmaruj łożysko ślizgowe olejem wazelinowym (lub innym środkiem do mechanizmów precyzyjnych) WD40 odradzam bo szybko wyparowuje i wchodzi w reakcje z plastikami - problem szybko powróci.Co do kontrolki sprawdź czy po włączeniu świateł lub nadmuchu kontrolka ładowania gaśnie całkowicie.



bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » sob lis 07, 2009 17:17

tak tez zrobie dzieki wielki :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 151 gości