pytanie o pasek rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Hmm,co masz na myśli pisząc wzmacniany?tomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
Wydaje mi się,że paski rozrządu wszystkie muszą być mocne i nie ma tu jakiegoś specjalnego zakresu wytrzymałościowego,który by dzielił paski na słabsze i mocniejsze.
Rozróżniać można paski bardziej lub mniej renomowanych firm.
Ja osobiście już Gates-a nie założę-trzeszczy jak choroba,a to wkurza ucho...
Re: pytanie o pasek rozrządu
jak ma dopisek XS to wzmacnianytomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Słuchaj co pisze kolega PinkFloyd bo gada prawdę i tylko prawdę,,,PinkFloyd pisze:Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Nie ma tak naprawdę mocniejszych pasków i nie myśl ,że wytrzyma on 100tys więcej.
Akurat na rozrządzie w TDI nie ma co oszczędzać... bo skutki są

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Nikt nie napisał że 100tys więcej ale Gates robi te paski w 2 rodzajach-zwykły cieniutki i wzmacniany-gdzie gołym okiem widać że jest grubszy i sztywniejszy.Haki pisze: Nie ma tak naprawdę mocniejszych pasków i nie myśl ,że wytrzyma on 100tys więcej.
Pasek sam z siebie również potrafi się zerwać ale takie widziałem raczej w silnikach benzynowych...
Myślę ,że Niemieccy Inżynierowie nie na darmo zrobili takie normy by do 500 001 były mocniejsze. Widocznie tak już musi być i kropka.kosynier pisze:koledzy pasek wzmacniany jest na przykład zalecany do silnika ALH NR.SILNIKA POWYZEJ 500 001 A OD NR 000001 DO 500 000 ZWYKŁY ,ale nie wiem dlaczego
Może to ze względu na budowę silnika lub jego moc.. nie wiem więc się nie wypowiadam

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Temat był juz poruszany. Przypomnę że chodzi o to że od pewnego momentu były montowane pompy o wyższej wydajności i tym samym bardziej obciążające pasek.
Więcej można przeczytać tutaj
http://www.gates.com/europe/file_displa ... DI_SDI.pdf
Więcej można przeczytać tutaj
http://www.gates.com/europe/file_displa ... DI_SDI.pdf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości