Coś rzęzi ipo stronie pasażera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

w_marchel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 29, 2009 21:18
Lokalizacja: dęblin

Coś rzęzi ipo stronie pasażera

Post autor: w_marchel » śr lis 04, 2009 20:06

Od pewnego czasu w silniku AHF po stonie pasażera słysze dziwne rzężenie które jest głosniejsze na zimnym silniku i nasila się przy dodawaniu gazu. (wchodzi to tak jakby stukanie) Co to może być. Dziś usłyszałem opinie że może to być zbyt wczesny wtrysk. Dzwię jest strasznie drażniący wręcz nie do zniesienia I cięzko go określić.
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 09:16 przez w_marchel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw lis 05, 2009 01:21

łożysko alternatora prawdopodobnie pada.. ewentualnie napinacz paska wieloklinowego. Głowa pod maskę i słuchać, ewentualnie pomóc sobie stetoskopem jeśli posiadasz ;)



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Coś rzęzi ipo stronie pasażera

Post autor: tomch » czw lis 05, 2009 02:02

Na moment "zrzuć" pasek (paski) i podejrzewam, że wyczujesz przyczynę, np u mnie hałasowała pompa wspomagania. pozdro


www.elektrotom.eu

szymgrzesiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:19
Lokalizacja: sochaczew
Kontakt:

Post autor: szymgrzesiek » czw lis 05, 2009 07:49

ja mam identyczne objawy a napinacz paska wieloklinowego mam nowy a w jaki sposób odblokować ten napinacz i czy trzeba jeszcze coś demontować bo jest tu troszkę ciasno :crazy: a po włożeniu głowy pod maskę słychać tylko klekot silnika
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 07:52 przez szymgrzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » czw lis 05, 2009 10:36

szymgrzesiek pisze:ja mam identyczne objawy a napinacz paska wieloklinowego mam nowy
Panowie...jak coś rzęzi w układzie paska PK to trzeba zrzucić pasek i pokręcić kołem pasowym alternatora w obie strony co by zobaczyć czy sprzęgiełko w rolce działa poprawnie. W niemal że 90% hałas i jak to piszecie "rzężenie" to jego wina, było o tym na forum wiele razy...



Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » czw lis 05, 2009 12:09

u mnie było to samo tylko ze ciszej i okazało się że filtr paliwa :P na zimnym, po 5 min juz była cisza


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

w_marchel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw paź 29, 2009 21:18
Lokalizacja: dęblin

Post autor: w_marchel » pt lis 06, 2009 19:36

Jak przycisne palcem ten amortyzator przy naciągu to rzężenie stukanie sie nasila. Teraz musze tylko obczić jak ten pasek zdjąć.



Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

Post autor: josef161 » sob lis 07, 2009 23:37

odkręć te srube 13mm w napinaczu co go mocuje wciagnij amortyzator z naciagacza i pasek schodzi jak gumka z...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości