Strona 1 z 2

jak zimny ciężko pali

: śr lis 04, 2009 16:33
autor: prezesik25
Witajcie

na początku piszę, że jestem "noga" w dieslu, piszę w imieniu znajomej, która ma polo coupe 1.4D 92r. Samochód ciężko odpala na zimnym silniku (akumulator nowy, dobrze kręci), trzeba trochę pokręcić, aby wreszcie odpalił. W ciągu dnia jak silnik jest ciepły już odpala normalnie.

Podpowiedzcie co mogę sprawdzić samemu?

Ktoś kiedyś mi mówił, aby odkręcić świece żarowe i wyczyścić...

: śr lis 04, 2009 16:47
autor: Balugass
wymień swiece zarowe i filtr paliwa i bedzie palic :)pozdrawiam

: śr lis 04, 2009 16:49
autor: prezesik25
filtr paliwa wymieniany był w tamtym roku, a przejechane nieco ponad 5 tys., natomiast świece ani razu nie były wymieniane. A nie wystarczy ich tylko wyczyścić?

: śr lis 04, 2009 17:00
autor: ZWIREK1
prezesso pisze:filtr paliwa wymieniany był w tamtym roku, a przejechane nieco ponad 5 tys., natomiast świece ani razu nie były wymieniane. A nie wystarczy ich tylko wyczyścić?
Nie
To nie benzyna że pociągniesz szczotką drucianą i po krzyku

: śr lis 04, 2009 17:02
autor: prezesik25
Jakiej firmy polecacie świece żarowe, i jaki szacowany koszt świec?

: śr lis 04, 2009 21:03
autor: Balugass
NGK świeczki kup i po kłopocie :bigok:

: śr lis 04, 2009 21:14
autor: kubaj13
czesc,
Mam podobny problem tylko troche bardziej zaawansowany.
-zarniki wymienilem na nowe
- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
-akumulaotor jest siwezy
Nadal na zimnym ciezko pali akus ciagnie dobrze kreci kreci i w koncu odpali.Martwi mnie fakt ze swiece sie dlllluuuuugo grzeja jestem pewien ze za dlugo.
Mysle ze cos z pradem chyba jest.naNa cieplym swiece wiadomo od razu gasna i odpala dobrze.ale na rano zanim odapli to kopci.
macie jakis pomysl???
pozdrawiam

: śr lis 04, 2009 21:17
autor: ZWIREK1
Balugass pisze:NGK świeczki kup i po kłopocie :bigok:
Też w tamtym tygodniu założyłem NGK do swojego golfika i jestem z nich zadowolony .
Trzeba tylko uważać aby kupić oryginały -Japończyki.

: śr lis 04, 2009 21:20
autor: kubaj13
taa ale to nie pomglo :)

: śr lis 04, 2009 21:21
autor: bongo
kubaj13 pisze:- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
kubaj13 pisze:macie jakis pomysl???
Wymień te kable,to ich wina :bigok:

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 20:23 ]
ZWIREK1 pisze:Też w tamtym tygodniu założyłem NGK do swojego golfika i jestem z nich zadowolony .
Zadowolony to możesz stwierdzić na wiosnę,po paleniu na mrozie po -20st :bajer:
A nie po tygodniu w plusowych temperaturach :chytry:

: śr lis 04, 2009 21:23
autor: kubaj13
zeby kable wymieniac to by musialo cos z nimi byc prawda
sprawdzalem je nie maja zenaego przebicia wiec jaki w tym sens

[ Dodano: 04 Lis 2009 20:25 ]
juz nie chcialem mu tego pisac :) jak ale co dalej z moim problemem jakis powod musi byc ze taak dlugo sie grzeja ten silnik nei jest jakis skomplikowany a mechanik stwierdzi ze wymienil to tamto i skasuje a pewnie to jakas mala wada jest

: śr lis 04, 2009 21:31
autor: bongo
kubaj13 pisze:zeby kable wymieniac to by musialo cos z nimi byc prawda
sprawdzalem je nie maja zenaego przebicia wiec jaki w tym sens
W dieslu NIE MA KABLI WYSOKIEGO NAPIĘCIA,więc przebić nie mogłeś zaobserwować....
A co do mechanika,zmień go jak najprędzej :grin:

: śr lis 04, 2009 21:32
autor: ZWIREK1
bongo pisze:
kubaj13 pisze:- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
kubaj13 pisze:macie jakis pomysl???
Wymień te kable,to ich wina :bigok:

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 20:23 ]
ZWIREK1 pisze:Też w tamtym tygodniu założyłem NGK do swojego golfika i jestem z nich zadowolony .
Zadowolony to możesz stwierdzić na wiosnę,po paleniu na mrozie po -20st :bajer:
A nie po tygodniu w plusowych temperaturach :chytry:
bongo wiem co pisze bo mam porównanie do bosch made in france które spalily się po tygodniu, i miałem problemy z odpaleniem już przy +7 *C

: śr lis 04, 2009 21:37
autor: kubaj13
masz racje!!! to taki odpowidnik kabli wysokiego napiecia :)
no ale czakm na jakies pomysly