jak zimny ciężko pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jak zimny ciężko pali
Witajcie
na początku piszę, że jestem "noga" w dieslu, piszę w imieniu znajomej, która ma polo coupe 1.4D 92r. Samochód ciężko odpala na zimnym silniku (akumulator nowy, dobrze kręci), trzeba trochę pokręcić, aby wreszcie odpalił. W ciągu dnia jak silnik jest ciepły już odpala normalnie.
Podpowiedzcie co mogę sprawdzić samemu?
Ktoś kiedyś mi mówił, aby odkręcić świece żarowe i wyczyścić...
na początku piszę, że jestem "noga" w dieslu, piszę w imieniu znajomej, która ma polo coupe 1.4D 92r. Samochód ciężko odpala na zimnym silniku (akumulator nowy, dobrze kręci), trzeba trochę pokręcić, aby wreszcie odpalił. W ciągu dnia jak silnik jest ciepły już odpala normalnie.
Podpowiedzcie co mogę sprawdzić samemu?
Ktoś kiedyś mi mówił, aby odkręcić świece żarowe i wyczyścić...
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
czesc,
Mam podobny problem tylko troche bardziej zaawansowany.
-zarniki wymienilem na nowe
- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
-akumulaotor jest siwezy
Nadal na zimnym ciezko pali akus ciagnie dobrze kreci kreci i w koncu odpali.Martwi mnie fakt ze swiece sie dlllluuuuugo grzeja jestem pewien ze za dlugo.
Mysle ze cos z pradem chyba jest.naNa cieplym swiece wiadomo od razu gasna i odpala dobrze.ale na rano zanim odapli to kopci.
macie jakis pomysl???
pozdrawiam
Mam podobny problem tylko troche bardziej zaawansowany.
-zarniki wymienilem na nowe
- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
-akumulaotor jest siwezy
Nadal na zimnym ciezko pali akus ciagnie dobrze kreci kreci i w koncu odpali.Martwi mnie fakt ze swiece sie dlllluuuuugo grzeja jestem pewien ze za dlugo.
Mysle ze cos z pradem chyba jest.naNa cieplym swiece wiadomo od razu gasna i odpala dobrze.ale na rano zanim odapli to kopci.
macie jakis pomysl???
pozdrawiam
kuba
kubaj13 pisze:- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobre
Wymień te kable,to ich winakubaj13 pisze:macie jakis pomysl???

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 20:23 ]
Zadowolony to możesz stwierdzić na wiosnę,po paleniu na mrozie po -20stZWIREK1 pisze:Też w tamtym tygodniu założyłem NGK do swojego golfika i jestem z nich zadowolony .

A nie po tygodniu w plusowych temperaturach

zeby kable wymieniac to by musialo cos z nimi byc prawda
sprawdzalem je nie maja zenaego przebicia wiec jaki w tym sens
[ Dodano: 04 Lis 2009 20:25 ]
juz nie chcialem mu tego pisac
jak ale co dalej z moim problemem jakis powod musi byc ze taak dlugo sie grzeja ten silnik nei jest jakis skomplikowany a mechanik stwierdzi ze wymienil to tamto i skasuje a pewnie to jakas mala wada jest
sprawdzalem je nie maja zenaego przebicia wiec jaki w tym sens
[ Dodano: 04 Lis 2009 20:25 ]
juz nie chcialem mu tego pisac

kuba
bongo wiem co pisze bo mam porównanie do bosch made in france które spalily się po tygodniu, i miałem problemy z odpaleniem już przy +7 *Cbongo pisze:kubaj13 pisze:- kable wysokiego napiecia wydaja sie byc dobreWymień te kable,to ich winakubaj13 pisze:macie jakis pomysl???![]()
[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 20:23 ]Zadowolony to możesz stwierdzić na wiosnę,po paleniu na mrozie po -20stZWIREK1 pisze:Też w tamtym tygodniu założyłem NGK do swojego golfika i jestem z nich zadowolony .![]()
A nie po tygodniu w plusowych temperaturach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości