Strona 1 z 1

uszkodzony nastawnik?

: pn lis 02, 2009 18:49
autor: myster
Hej koledzy.
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ;)). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc

Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________

: pn lis 02, 2009 19:35
autor: menio
myster, a sprawdzałeś przewody paliwowe? czy nie ma powietrza?

: wt lis 03, 2009 19:44
autor: myster
menio pisze:myster, a sprawdzałeś przewody paliwowe? czy nie ma powietrza?
tak pecherzy nie ma.

Dzis jeszcze raz demontowalem nastawnik i jest wszystko cacy luty nie puscily,wirnik nie ociera. Ciekawi mnie jedna sprawa, bo zauwazylem ze ten pierscien w pompie co wchodzi nastawnik w jednym miejscu ma opor wydaje sie mi ze powinien w calym zakresie pracowac plynnie, ale nie wiem bo czytalem na forum i ktos pisal ze jak pierscien sie przycina to vag wywali blad,ale w moim przypadku nic nie wywala.

: śr lis 04, 2009 00:02
autor: antojuja
czasem egr jest sprawca poszarpywania, odlacz go i pojezdzij

: śr lis 04, 2009 09:27
autor: myster
antojuja pisze:czasem egr jest sprawca poszarpywania, odlacz go i pojezdzij
egr nie jest okopcony ale oki sprawdze to.

: śr lis 04, 2009 13:31
autor: antojuja
zdejmij waz z samego egr tego na silniku (dla jasnosci) a wezyk zaslep np srubka, tez mi kiedys poszarpywal i myslalem ze to nast. okazalo sie ze egr wiec go odlaczylem na stale

: czw lis 05, 2009 15:25
autor: myster
Dzwonilem do kolegi Adamm ( ktoremu bardzo dzienkuje) i mowilem mu o tym przycinajacym sie pierscieniu w pompie i powiedzial jak najbardziej ze w tym moze polegac moj problem gdyz pierscien powiniem pracowac plynnie w calym zakresie . Wiec narazie bede wrzucac inna pompe. A swoja rozbiore i spoleruje ten walek co porusza sie ten pierscien. I zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam
_________________

: czw lis 05, 2009 15:56
autor: Gebi
Mam pytanie czy te dolegliwości występują zawsze czy dopiero kiedy auto pożądnie się nagrzeje? (po przejechaniu 30-40 kilometrów) ja mam podobne objawy ale po dobrym rozgrzaniu auta.

: czw lis 05, 2009 16:34
autor: myster
Gebi pisze:Mam pytanie czy te dolegliwości występują zawsze czy dopiero kiedy auto pożądnie się nagrzeje? (po przejechaniu 30-40 kilometrów) ja mam podobne objawy ale po dobrym rozgrzaniu auta.
u mnie temperatura nie ma nic do tego poprostu jak powoli przyszpieszam to czasami towarzysza drgania.