uszkodzony nastawnik?
: pn lis 02, 2009 18:49
Hej koledzy.
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc
Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc
Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________