Chyba rozrząd?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dimatteo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:27
Lokalizacja: Wrocław/Nysa

Chyba rozrząd?

Post autor: dimatteo » pn lis 02, 2009 18:17

Witam

Dziś, podczas jazdy na 4 biegu w okolicach 60 km/h coś walnęło (tępe stuknięcie), po czym silink zmienił odgłos pracy na niski odgłos. Odrazu wysprzęgliłem i możliwie szybko zatrzymałem się i zagasiłem motor. Kontrolki na desce palą się jak zawsze przed odpaleniem silnika. Próbowałem go odpalić, da się zakręcić, ale odgłos przy rozruchu jest chrząkająco - twardawy. Co mogło paść? Rozrząd?



mizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 14:46
Lokalizacja: poznań

Post autor: mizu » wt lis 03, 2009 00:04

A nie zaglądałeś jak wygląda pasek?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » wt lis 03, 2009 09:35

a odpala? wiecej szczegolow napisz


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt lis 03, 2009 10:00

Spróbuj ustawić rozrząd jak odgłosy idą z okolic głowicy,mógł się przestawić.Ale nie odpalaj bo popsujesz gorzej.



dimatteo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:27
Lokalizacja: Wrocław/Nysa

Post autor: dimatteo » wt lis 03, 2009 12:20

Po tym stuknięcie autko mi nie zgasło, ale od razu wysprzęgliłem i na poboczu wyłączyłem silnik. Zakręciłem rozrusznikiem 2 razy, odgłos rozruchu różnił się od dotychczasowego. Nie próbowałem go odpalić ponownie, bo mogło to dobić motor. Zaglądnąłem pod osłonę rozrządu i pasek był, a ile udało mi się sprawdzić to był naciągnięty.

Co może być objawem walnięcie w czasie jazdy z okolic rozrządu (na pewno odgłos dobiegł na prawo od kierowcy) i zmiany pracy silnika? Koło na wale? Przestawił się rozrząd?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » wt lis 03, 2009 12:25

no to do mechaniora go trzeba oddac bo moze to klin na wale i zaplon napewno sie przestawil. nie krec silnika bo to moze mu tylko zaszkodzic


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lis 03, 2009 17:51

lepiej nie krec jak pisza, jak sie nie znasz zbyt to do mechanika.

ja w tym roku mialem problemy z odpaleniem i na wakacjach okazalo sie ze wlasnie klin jest na rozsypce :P
tyle mialem szczescia ze 700 km nad morze dojechal i tam przestal odpalac :p


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 131 gości