Słabe ogrzewanie- zimny wąż od chłodnicy i nagrzewnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Słabe ogrzewanie- zimny wąż od chłodnicy i nagrzewnicy
Witam wszystkich. Koledzy mam problem gdyz ogrzewanie zaczelo mi slabiej grzac. Silnik grzeje sie normalnie, temp jest w normie wskazowka jest na srodku jak wczesniej tylko ze mam zimny wąż od chłodnicy u dołu i od nagrzewnicy powrót bo ten co idzie od bloku do nagrzewnicy jest gorący. Co to może być termostat czy przytkana nagrzewnica czy może coś innego ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zawór ciepło - zimno dobrze sie otwiera i zamyka. Z tego co wyczytalem jakby termostat byl walniety to by mi sie grzalo auto albo plyn wywalalo albo by mial problemy z nagrzaniem się. Ja mysle ze nagrzewnice przytkalo i jest za slaby obieg zeby sie odpowietrzylo a nagrzewnica wyzej. Jak myslicie?
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 12:23 przez pawel21_5, łącznie zmieniany 1 raz.
- ChabczaN
- DieseL PoweR
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
- Kontakt:
moje zdanie takie ze przytkana nagrzewnica albo zapowietrzona ... a dolny waz z chlodnicy zimny bo sie termostat nie otwiera. zagrzej pozadnie silnik. i wg mnie termostat nie ma nic wspolnego z nagrzewnica bo ona powinna miec obieg caly czas. odkrec weze i dmuchnij zobacz czy jest przez nia przeplyw i bedziesz wiedzial czy poprostu powietrze czy zatkana.
na tych wężach które idą do nagrzewnicy masz może takie dwa zawory połączone ze sobą takim cieńszym wężykiem? Jeśli tak to to jest przyczyna. Te zawory to zabezpieczenie nagrzewnicy na wypadek wydmuchania uszczelki pod głowicą. Jak wydmucha uszczelkę to te zawory nie puszczają obiegu do nagrzewnicy żeby ciśnienie jej nie rozdarło. Niekoniecznie masz wydmuchaną uszczelkę bo ja np nie miałem a zawory nie puszczały. Wystarczy że zamiast tych zaworów wstawisz jakieś rurki i będzie ok. A jeśli Ci kiedyś wydmucha uszczelkę i rozsadzi nagrzewnice to co to jest za śmieszny koszt nagrzewnicy przy robocie głowicy i kupnie uszczelki. Troche namotałem ale mam nadzieje że zrozumiałeś, jeśli coś jest niejasne to pytaj. Pozdrawiam
[ Dodano: 01 Lis 2009 15:27 ]
żle, jak zamkniesz w środku ogrzewanie to tylko taka klapka nie puszcza ciepła do środka.
[ Dodano: 01 Lis 2009 15:27 ]
żle, jak zamkniesz w środku ogrzewanie to tylko taka klapka nie puszcza ciepła do środka.
Te zawory to zabezpieczenie,żeby płyn na nagrzewnicę nie mał dostępu zanim osiągnie temperaturę 30stbajdzik90 pisze:Te zawory to zabezpieczenie nagrzewnicy na wypadek wydmuchania uszczelki pod głowicą.
To nic innego jak trójdrożny zawór.
Ale faktycznie,jeśli jest to potrafi narobić zamieszania.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 16:35 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości