Strona 1 z 1
zimno na polu brak TURBA
: ndz lis 01, 2009 12:01
autor: KrOOpekkk
mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
: ndz lis 01, 2009 12:17
autor: Michał_1977
Podpinałeś pod VAG?
: ndz lis 01, 2009 12:25
autor: KrOOpekkk
nie jeszcze nie podpinalem do Vag-a ale mysle ze i tak nic nie wyjdzie bo jak juz dojade do mechanika (wiec ciut sie zagrzeje) odpale ponownie to problemy nie bedzie...
: ndz lis 01, 2009 12:28
autor: Michał_1977
Masz 2 wyjścia:zostawić auto u mechanika do ostygnięcia,albo poprosić żeby przyjechał z VAGiem do Ciebie,bo tak to jest wróżenie z fusów...
: pn lis 02, 2009 00:29
autor: bartek_goral
mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Witam!! ja mam podobny problem... sprawdzilem przeplywomierz (nawet nowy podpialem) i wszystko z nim w porzadku, w VAG wykazuje problem z przekroczonym cisnieniem doladowania... czy to bedzie problem bezposrednio z Turbinka czy z ktorym z zaworków albo czujnikow... dodam tylko ze dzieje sie tak zazwyczaj z rana i jak jade samochodem przy niskich obrotach (tzn. tak do 2000 obrotow) to nic sie nie dzieje i po przejechaniu jakis 5 km a wiec zlapaniu troche wyzszej temperatury wszystko dziala pieknie... co to moze byc ??
Dzieki za wszelkie rady i pomoc
: pn lis 02, 2009 00:40
autor: To_mas
bartek_goral pisze:co to moze byc ??
vag i diagnoza dynamiczna.
: pn lis 02, 2009 00:44
autor: arwam
bartek_goral,
a na jakim oleju jeździsz?
: pn lis 02, 2009 00:47
autor: bartek_goral
castrol edge turbo diesel 5w-40 norma 505.01 wymiana co 12 tys....
: pn lis 02, 2009 00:52
autor: arwam
bartek_goral,
może być tak że przypiekają się kierowniczki w turbinie.
i ja będziesz wymienał olej to zmień firmę z Castrola na inny bo ostatnio coraz więcej jest przypadków odlotu silników właśnie na tym oleju.
Ja polecam Mobil'a 1 5W50
: pn lis 02, 2009 00:54
autor: bartek_goral
oki!! sprobuje tego rozwiazania... dzieki
: pn lis 02, 2009 20:37
autor: KrOOpekkk
no ja wlasnie smigam na mobilu polsyntetyku i mam tak samo... wiec to chyba nie olej, jak sprawdzic te kierowniczki ? duzo roboty?
: pn lis 02, 2009 20:47
autor: GRIZLI
,,Kierowniczki" w 90konnym TDI w Mk3? Raczej to nie jest to.
zmień firmę z Castrola na inny bo ostatnio coraz więcej jest przypadków odlotu silników właśnie na tym oleju
Jakieś przykłady z sieci, opisy...czy to tylko takie brednie zasłyszane od kolegów ?
: pn lis 02, 2009 22:54
autor: arwam
GRIZLI pisze:,,Kierowniczki" w 90konnym TDI w Mk3? Raczej to nie jest to.
myślałem o ALH też 90KM ale masz rację
GRIZLI pisze:
Jakieś przykłady z sieci, opisy...czy to tylko takie brednie zasłyszane od kolegów ?
sporo osób nie tylko na tym forum się skarżyło że olej im sięzagotował i albo turbo odleciało albo co gorsza całkiem silnik załatwiło