Strona 1 z 2

Pompa wtryskowa

: sob paź 31, 2009 19:45
autor: ranczer56
Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .

: sob paź 31, 2009 20:06
autor: Michał_1977
Odkręć rurkę od tego króćca i spróbuj go dokręcić.Tam nie ma uszczelki,tylko stożek.
Uważaj z dokręcaniem,bo można ukręcić.

Re: Pompa wtryskowa

: sob paź 31, 2009 20:56
autor: stefan1982
ranczer56 pisze:Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .
Możesz mieć nieszczelny oring pomiędzy głowiczką a obudową pompy

: sob paź 31, 2009 21:11
autor: ranczer56
A właśnie w jaki sposób jest uszczelniona głowiczka z korpusem i czy mogą być z tym problemy nie rozbierałem pompy jeszcze a to moż być to- a króciec w głowiczce to nie ma żadnej uszczelki tylko stożek czy dobrze zrozumiałem.Rurka wysokiego jest na stożku ale tu jest szczelne pozostaje -króciec do głowiczki lub głowiczka do korpusu pompy.

: sob paź 31, 2009 21:16
autor: stefan1982
Na głowiczce jest założony oring i to wchodzi do obudowy pompy.
Musisz sprawdzić dokładnie skąd cieknie ci to paliwo. :bajer:

: sob paź 31, 2009 21:26
autor: ranczer56
To jest cały problem tam nie widać po wlożeniu ręki palce są wilgotne ale jak powycieram pod spodem pompy dopuki nie uruchomię silnika wszystko okej po rozruchu po pewnym czasiepalce będą wilgotne(mokre) tak jakbyz tego króćca przy głowiczce od silnika a tam nic nie widać będę musiał spojrzeć lesterkiem.

: sob paź 31, 2009 21:31
autor: vision
Michaś_1977 pisze:Tam nie ma uszczelki,tylko stożek.
nie prawda :chytry:

: sob paź 31, 2009 21:33
autor: stefan1982
Daj lusterko i popatrz czy od krućca po głowiczce do dołu jest mokro jeśli jest sucho to napewno oring

: sob paź 31, 2009 21:44
autor: Michał_1977
vision, nie będę się upierał,bo nie mam teraz tego przed oczyma,ale wydawało mi się,że jest stożek.

: sob paź 31, 2009 22:39
autor: t0mal
Prawdopodobnie chodzi o podkładkę miedzianą pod nurniki, przy przewodach nie ma uszczelki, jest stożek, chyba że gdzieś w nakrętce siedzi, tego nie sprawdzałem.

: sob paź 31, 2009 23:45
autor: Sztomel
głowica tłokorozdzielacza jest wewnątrz korpusu pompy uszczelniona oringiem a tu jest fotoporada wymiany tego oringu :
http://translate.googleusercontent.com/ ... O0uuLbT2lw

: ndz lis 01, 2009 12:51
autor: vision
Sztomel pisze:a tu jest fotoporada wymiany tego oringu :
VP a VE jest różnica znaczna , a próbowałeś tak sam zrobić?

: ndz lis 01, 2009 13:33
autor: t0mal
Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki :grrr:

: ndz lis 01, 2009 14:18
autor: vision
t0mal pisze:Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki :grrr:
właśnie pewne drobne szczegóły pominięto , potem zdziwienie że wo gule nie chodzi , w TDI 2 , TD 4 sprężynki