Strona 1 z 1

pomocy!!! problemy z ładowaniem akumulatora

: sob paź 31, 2009 19:32
autor: Awo_marek
witam!!!
mam taki problem wczoraj zauważyłem że nagle obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000 zatrzymałem się pod domem gdy chciałem znowu odpalić samochód się już nie odezwał akumulator był padnięty choć wcześniej kontrolka od ładowania nie świeciła. Akumulator ładowałem całą noc niedawno go podłączyłem wszystkie kontrolki świeciły jasno ale po przekręceniu kluczykiem znowu wszystko ściemniało a samochód nawet się nie odezwał...
znowu go podłączyłem wskazówka ładowania była mniej więcej w połowie i po 10 min zeszła do zera czyżbym miał już kompletnie padnięty akumulator???
a jeżeli padaczka akumulator to jaki byście polecali???

: sob paź 31, 2009 20:04
autor: bongo
Awo_marek pisze:obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000
Mówisz o golfie czy jakiejś hondzie?

: sob paź 31, 2009 20:13
autor: Awo_marek
no oczywiście że o golfie!!!
po 1 jest to forum vw a po 2 mk II to chyba golf... :foch:

: sob paź 31, 2009 20:43
autor: tomch
Mówisz o golfie czy jakiejś hondzie?
W porównaniu do Hondy chodzi bodajże o te obroty - pewnie chodziło ci o 500 - jedno zero za dużo i zrobiłeś silnik wysokoobrotowy :grin:

: sob paź 31, 2009 20:52
autor: Awo_marek
tomch,
chodziło mi o dziesięć tysięcy i o pięć tysięcy ale to narazie najmniejszy problem!!!

: sob paź 31, 2009 20:56
autor: Respekt!
Może gdzieś jest jakieś zwarcie, które powoduje po przekręceniu kluczyka rozładowanie aku. Najlepiej zmotaj sobie drugi akumulator, podłącz i zobacz co się stanie. Czy będzie to samo czy nie.

: sob paź 31, 2009 21:00
autor: bongo
Awo_marek pisze:chodziło mi o dziesięć tysięcy i o pięć tysięcy ale to narazie najmniejszy problem!!!
No to masz najbardziej wykręconego Diesla na świecie :bajer:
A co do problemu,to po prostu pasek ci sie poluzował...

: sob paź 31, 2009 21:02
autor: Awo_marek
a obrotomierz gdzie jest jego napęd to jest jakaś linka czy przewód...???

: sob paź 31, 2009 21:08
autor: Michał_1977
Jeżeli wskazówka na wskaźniku prostownika zeszłe do zera,to znaczy,że aku naładowany.
Podejrzewam,że musi być jakieś zwarcie w rozruszniku.Jest uszkodzony skoro nawet nie próbował kręcić,a na dodatek powoduje zwarcie,przez co altek był mocno obciążony i obrotek ześwirował.
Tak na marginesie-z tymi obrotami to faktycznie przesadziłeś.Na tarczy obrotka jest napisane-razy 100-więc to co wskazuje wskazówka mnożysz przez 100 :bigok:
Obrotek jest zasilany czerwonym kablem z altka.Wyjście W

: sob paź 31, 2009 21:12
autor: Awo_marek
Michaś_1977,
no wiem wiem z tymi obrotami moja wpadka ale podejrzewam 2 rzeczy że pasek jest jednak za luźny i akumulator chyba padaczka bo przecież całą noc się ładował i lipa a jak go teraz ładowałem to wskazówka zeszła prawie do zera po 10 min

: sob paź 31, 2009 21:25
autor: Michał_1977
Jeżeli dojdzie do wymiany aku,to szczerze polecam Centra FUTURA,ale najpierw sprawdź go na innym.

: sob paź 31, 2009 21:38
autor: Awo_marek
Michaś_1977,
a ile musi mieć Ah bo ten co teraz co mam jest trochę słaby bo ma 50 Ah i jakiejś nieznanej przynajmniej przeze mnie firmy "sznajder batterien"

: sob paź 31, 2009 21:46
autor: Michał_1977
Ja mam 65Ah

: sob paź 31, 2009 22:20
autor: Awo_marek
no zobaczę jeszcze ten. podładuję go no i jutro przykręcę ale pewnie nie uniknę zakup