ALH - instalacja przepływki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

ALH - instalacja przepływki

Post autor: phanteon » czw paź 29, 2009 16:03

Witam

Nietypowy problem mam (sądząc po tym co wypluła "szukajka"). Na vagu pokazuje błąd 17553 przepływki, niestety jej podmianka z innego alh (na bank sprawne) nic kompletnie nie zmieniła. Komputer był wyjęty i osuszony (nie podgrzewali go). Co to może być za wynalazek? Auto nie dymi ani na zimno, ciepło - brakuje mu tak pewnie z 10koni i trochę wibracji ma (ale to inna historia). Vag nie wywala innych błędów.

Chce pozbierać trochę informacji i wybrać się do dobrego elektryka.

Z góry dzięki.

:bigok:
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 19:38 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » czw paź 29, 2009 18:31

Na vagu pokazuje błąd przepływki, niestety jej podmianka z innego alh (na bank sprawne) nic kompletnie nie zmieniła
Co to konkretnie za błąd?Po skasowaniu powraca?
Jeżeli po zamienie przepływki bład powraca to trzeba szukać problemu w instalacji-kable, wtyczka itd.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw paź 29, 2009 18:33

darkjustice pisze:Jeżeli po zamienie przepływki bład powraca to trzeba szukać problemu w instalacji-kable, wtyczka itd.
Ale to właśnie napisałem.



dhaiver
....
Posty: 281
Rejestracja: wt paź 07, 2008 22:03

Post autor: dhaiver » wt lis 10, 2009 11:45

kolego odłącz wtyk od przepływki i się przejedź,mam też te bezawaryjne ALH :grrr: i podobne problemy,tzn. słaby ale po odpięciu przepływki robi sie taki mół że ze 30 koni mu brakuje,turbine jakiś czas czyściłem(zapieczone łopatki),wyszło mi na logach że za mało powietrza i paliwa dostaje,na tabelce sporo mu do minimum brakuje,sporo już sie naszukałem naczytałem i pewnie trzeba sie bedzie przepisać do forum sdi albo zapukać do cowboya w sprawie końcóweczek



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » wt lis 10, 2009 15:00

Maniuta pisze:kolego odłącz wtyk od przepływki i się przejedź
nic to nie zmienia. Jutro chce wsadzić swoja przepływkę do kumpla auta i zobaczyć czy żyje w ogóle i wtedy zostaje grzebanie instalacji i sprawdzanie czy błąd niknie.



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » wt lis 10, 2009 21:14

ludzi alh to dobre motorki
te same co 110 tylko mniejsze szpryce i wykastrowane programowo
każdy tdi ma takie problemy

mam 216 od Pana C... i jestem zadowolony
spalanie już nie wariuje, chodzi miód malina i ma 125km i pod 300nm



Nabuch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 25, 2009 22:05
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Nabuch » śr lis 11, 2009 15:08

phanteon pisze:Na vagu pokazuje błąd 17553 przepływki
a jaki dokładny opis błedu ?są jakieś dodatkowe informacje ??
Jeżeli wkładałeś sprawdzoną przepływę to pozostaje 2 wyjścia
a ) przewody
b) komp
Co do przewodów to trzeba je po prostu przedzwonić -miernik na rezystancje kable wypięte od przepływki i od komputera .
1 sprawdzamy ciągłość żył to jest każdą żyłę sprawdzamy na rezystancji od początku do końca
2 sprawdzić zwarcia pomiędzy żyłami - na rezystancję i każda żyła z każdą żeby stwierdzić czy 2 kable się gdzieś nie stykają
3 zwarcie na masę -każdą żyłę z masą -pewnie jedna z nich to bedzie masa w zależności czy wszystko wypiąłeś
4 sprawdź stan pinów czy wszystkie wsuwki są ok -czy nie są porozginane i nie łączą czy nie są brudne jeżeli są tylko nie czyść wd 40

Sprawdź jeszcze błąd czasem jest napisane jakiego typu problem czy jest to zwarcie do masy czy coś innego. Przydałby się schemat czy przewody z przepływomierza nie są połączone z czymś innym po drodze i tam nie ma jakichś połączeń wprowadzających mylne wskazania zwarcia
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 15:13 przez Nabuch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 11, 2009 15:24

Maniuta pisze:kolego odłącz wtyk od przepływki i się przejedź,mam też te bezawaryjne ALH :grrr: i podobne problemy,tzn. słaby ale po odpięciu przepływki robi sie taki mół że ze 30 koni mu brakuje,turbine jakiś czas czyściłem(zapieczone łopatki),wyszło mi na logach że za mało powietrza i paliwa dostaje,na tabelce sporo mu do minimum brakuje,sporo już sie naszukałem naczytałem i pewnie trzeba sie bedzie przepisać do forum sdi albo zapukać do cowboya w sprawie końcóweczek
Maniuta nie na darmo dołożyłem podpis u siebie ... coś musi w tym być. Po czytaniu tych wszystkich postów na forum najwięcej TDI i problemów z nimi mają pojazdy z silnikiem ALH :grrr:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr lis 11, 2009 15:36

Haki, ALH jest najwięcej.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości