Strona 1 z 1
problemy z odpaleniem na ciepłym i zimnym silniku
: śr paź 28, 2009 19:17
autor: kojot23
Już poruszyłem ten temat na innym temacie ale postanowiłem nowy otworzyć a mianowicie mam następujący problem.
Od jakiegoś czasu pojawiły mi się problemy z odpalaniem. Z początku miał problemy odpalić na ciepłym silniku (trochę dłużej kręcił) obecnie doszło to tego że i na zimnym mam problemy odpalić a szczególnie jak dłużej stoi nie odpalany.
Co do tego odpalania na zimny zauważyłem pewne przypadłości. W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
Filtr paliwa został ostatnio wymieniony oraz zamontowałem zawór chyba powrotny się nazywa przed filtrem paliwa.
Chyba wszystko napisałem jak by jakieś jeszcze niejasności to pisać postaram się wyjaśnić je.
: śr paź 28, 2009 20:37
autor: munior
kojot23 pisze:W przezroczystym przewodzie paliwowym zaraz za filtrem zbiera mi się powietrze i to nie trochę tylko cały przewód jak go widać jest praktycznie w całości wypełniony powietrzem.
W sumie sam sobie odpowiedziałeś ,a przyczyną mogą być luzne opaski lub jakaś nieszczelność przy filtrze...
: śr paź 28, 2009 20:45
autor: Ceglarz
kojot23, Filtr paliwa napełniłeś paliwem po wymianie?
: śr paź 28, 2009 21:26
autor: lukker
A jakiej firmy filtr dałeś?Ja miałem u siebie podobny problem jak postoi to bylo powietrze, i po wymianie filtra to ustało
: czw paź 29, 2009 16:30
autor: kojot23
Napełniłem do pełna filtr zaraz po wymianie a co do filtra to konkretniej, firma, rodzaj cz co tam jeszcze innego??
Aha i jeszcze jedno mi się nasunęło do czego konkretnie służy ten zaworek na dole filtra. Jest to jakaś forma odpowietrzenia czy wręcz odwrotnie??
Co do szczelności nie powinno być problemu bo dokręciłem dosyć dobrze po wymianie wszystkie opaski i ściski ile wlazło w granicach rozsądku rzecz jasna.
: czw paź 29, 2009 18:53
autor: lukker
Chodzi o firmę, bo niektóre firmy produkują trochę nieszczelne filtry które puszczają powietrze. A to na dole filtra służy do spuszczania wody która zbiera się na dole filtra.
: pn lis 02, 2009 17:36
autor: kojot23
Obecny filtr to jakiejś firmy krzak bliżej nie określonej ze sklepu z częściami za 28zł jeśli dobrze pamiętam. Możliwe że jest to wina filtra bo po bliższych oględzinach zauważyłem że górna część filtra jest tłusta i widać odrobinę ropy, co do odpalania to chyba szwankuje czujnik temp. bo po odłączeniu go odpala od cyknięcia czy jest zimny czy jest ciepły. Zobaczę czy również odpali tak po dłuższym postoju jak się zbierze więcej powietrza w wężyku .
: wt lis 03, 2009 18:00
autor: makeć
koledzy, szybkie pytanko ... jakiej średnicy (wewnątrz) są przewody paliwa (gumowe) od filtra w stronę pompy ? Motor ASZ.
Chcę podmienić
zaworek zwrotny z allegro (19 pln), a ori kosztuje 72 pln.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
problem z paleniem golfa na zimnie
: wt lis 03, 2009 20:40
autor: michall11
witam koledzy mam taki problem moj golf 3 TD z 92 rok miałem urwana swiece w głowicy wydzieralem głowice robiłem ta swiece po tygodniu jazdy urwało mi od wału nadole koło co idzie na rozrzad a w głowicy wtedy *#cenzura#* zawory i popychacze chydrualiczne zrobiłem ale mam problem z zapalenie auta na zimnoi wogule nie odpali teraz a jak był ciepły to na raz palil pomocy
: pt maja 28, 2010 14:42
autor: kojot23
Udało mi się w końcu dojść co go bolało z tym zapalaniem. Trochę czasu to potrwało ale znalazł się kumaty jegomość który się z tym uporał.
Mianowicie:
1. Podłączył komputer pod VAG-a i co wyszło z lekka opóźniony zapłon, przestawił to na z lekka przyśpieszony. Z tego co mówił pomoże to przy odpalaniu zimą przy sporym mrozie.
2. Ustawił oszukał komputer samochodu i ustawił że mam niby skrzynię automatyczną nie manualną, spowodowało to pojawienie się błędu ale wiadomo nie mam czujnika od tej skrzyni. Ten myk zwiększa ilość dawki przy rozruchu co w wiadomo pomaga również w odpalaniu. Jedyny skutek uboczny tego to błąd i sporadyczne szarpanie przy drugim biegu ale jest to do opanowanie
Ten zabieg uczynił mnie jedyne 70 zł razem z ustawianiem rozrządu