Strona 1 z 2
GOLF V 1.9 TDI BXE
: śr paź 28, 2009 16:41
autor: pszczolek
Witam
Posiadam golfa V 1.9TDI 135km/340Nm
Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
Jeżdżę na odcinkach ok 10 km.Czy to są normalne wyniki?
Oczywiscie jezdze w nieszczesnej Wawie..
Interesuje mnie takze fejs do mojego Golfika czy VAG K CAN 1.4 bedzie odpowiedni?
Pozdrawiam

: śr paź 28, 2009 17:58
autor: mariusz75
Silnik BXE to silnik 105 konny i o momencie 250 Nm przy 1900 obr. takie są jego parametry w wersji seryjnej czyli fabrycznej.
Jeśli moc twojej motorowni była podnoszona przez tunera to bez kompletu logów statycznych, dynamicznych i BS, oraz odczytu błędów nie da się ocenić przyczyn wzrostu spalania.
A kto robił program???
[ Dodano: 28 Paź 2009 17:03 ]
Co do programu do diagnozy to VAG tylko ten obsłuży linie CAN:
http://vag-com.pl/huc.htm
lub jakiś tester diagnostyczny z ALLEGRO który również obsłuży linie CAN.
I nie pytaj o różnice i zalety obu rzeczy bo było to już omawiane MILION razy. Poszukaj na forum.

: śr paź 28, 2009 19:51
autor: souler
normalne spalanie dla tej mocy i pompek. wez pod uwage, ze temp sa nizsze oraz stoisz w warszawskich korkach. jak chcesz mniejsze spalanie to 1.4tdi
Re: GOLF V 1.9 TDI BXE
: śr paź 28, 2009 21:16
autor: doggie
pszczolek pisze:Witam
Posiadam golfa V 1.9TDI 135km/340Nm
Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
po pierwsze temperatury ostatnio są niższe więc i spalanie może być delikatnie wyższe, wg mnie jak na warszawskie korki to spalanie jest normalne
po drugie - po podniesieniu mocy spalanie w PD może również delikatnie wzrosnąć, mój BRU też jest po wirusie - wcześniej średnie spalanie wynosiło 5,2 maksymalnie 5,4 litra (70-80% trasa) a po programie o jakieś 2-3 setki więcej
: śr paź 28, 2009 22:03
autor: pszczolek
Program był robiony w Kreatorze Mocy.
Ale na wstepie po pierwszym hamowaniu na serii wyszedł problem z przeładowaniem przez turbine na wysokich predkosciach ok 160km/h
Podobno jest to wina zacinajacej sie geometri łopatek turbiny.
Polecili mi wymiane turbawki w niedługim czasie na hybrydowa i podniesienie mocy na ok 180km.
Co o tym myslicie?

: śr paź 28, 2009 22:07
autor: maxoff
mi w krakowskich korkach też tyle łyka, też BXE tyle że seria
pszczolek pisze:Polecili mi wymiane turbawki w niedługim czasie na hybrydowa i podniesienie mocy na ok 180km.
Co o tym myslicie?


pozdro.
: śr paź 28, 2009 22:09
autor: doggie
pszczolek pisze:
Ale na wstepie po pierwszym hamowaniu na serii wyszedł problem z przeładowaniem przez turbine na wysokich predkosciach ok 160km/h
dziwię się że pomimo tego zrobili program
[ Dodano: Sro 28 Paź, 2009 ]
chyba wpierw trzeba wyeliminować przyczynę a potem zawirusować
: śr paź 28, 2009 22:32
autor: pszczolek
Tak tylko problem dzieje sie sporadycznie..za drugim podejsciem juz sie to nie powtorzyło.
Nowa turbine z montazem i strojeniem policzyli mi na 2650zł.
Cena wporządku?
: śr paź 28, 2009 22:33
autor: doggie
romumiem że mówisz o nowej hybrydzie
: śr paź 28, 2009 22:36
autor: pszczolek
Tak mowie o hybrydzie nowej na gwarancji 6 mięsiecy
Tylko nie pamietam czy została ona przerobiona na GT20 czy GT22 juz dokładnie
: śr paź 28, 2009 22:42
autor: blysk777
Trzeba by jakiś "normalny" moment zrobić przy tej mocy bo sprzęgło i dwumas realnie długo nie posłuży.Niestety pd +czips na krótkich odcinkach(do 10km) lubi łyknąć.To normalne.

: śr paź 28, 2009 22:44
autor: pszczolek
Planuje 180km/400Nm w tym ze od 2000-4000 zeby był w miare płaski momencik

: śr paź 28, 2009 22:44
autor: doggie
blysk777 pisze:Trzeba by jakiś "normalny" moment zrobić przy tej mocy bo sprzęgło i dwumas realnie długo nie posłuży
masz rację, jeszcze teraz da radę, ale jak planuje 180 ps to nie ma szans
: czw paź 29, 2009 08:24
autor: Shmatan
pszczolek pisze:Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
Mi się zdarzyło do 9 dociągnąc nie raz, kiedy na prawde były korki, i dużo parkowałem. 8 litrów to normalne spalanie