Trzęsie budą na wolnych obrotach
: wt paź 27, 2009 20:35
Witam
MK3 TDI 90KM 1Z
Jakiś czas temu (2 tyg), auto na biegu jałowym zaczęło wpadać w rezonans, bez różnicy czy zimny czy ciepły. Silnik nie 'klekocze' już tak jak dawniej, jakby co chwilę zmieniały się obroty (choć cały czas są na poziomie 900 RPM).
- Dwa miesiące temu wymieniane było sprzęgło.
- Tuż przed pojawieniem się objawów, wymiana: poduszek amortyzatorów, sworznie, łączniki, tuleje. Czyli de facto ściągane amortyzatory oraz wahaczy.
Poduszki silnika oraz skrzyni sprawdzone, choć pewności 100% nie mam.
Drugi problem. Na 3 i 4 biegu, mniej więcej od 1600-2300 RPM, auto dostaje drgawek, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły.
Zauważyłem również nieszczelność układu wydechowego. Spaliny czuć oraz widać po podniesieniu maski - okolice kolektora, katalizatora. Będzie sprawdzana w przyszłym tygodniu. // EDIT To akurat przepalona plecionka
Pozostałe przypadłości to większe zużycie paliwa o 2l z 6 na 8 oraz brak mocy
Za wszelkie porady z góry dziękuję.
W tym tygodniu postaram się podpiąć pod Vaga.
Pozdrawiam
EDIT://
Vag wypluł błąd:
1237 Zawór odcinający paliwo -N109
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
MK3 TDI 90KM 1Z
Jakiś czas temu (2 tyg), auto na biegu jałowym zaczęło wpadać w rezonans, bez różnicy czy zimny czy ciepły. Silnik nie 'klekocze' już tak jak dawniej, jakby co chwilę zmieniały się obroty (choć cały czas są na poziomie 900 RPM).
- Dwa miesiące temu wymieniane było sprzęgło.
- Tuż przed pojawieniem się objawów, wymiana: poduszek amortyzatorów, sworznie, łączniki, tuleje. Czyli de facto ściągane amortyzatory oraz wahaczy.
Poduszki silnika oraz skrzyni sprawdzone, choć pewności 100% nie mam.
Drugi problem. Na 3 i 4 biegu, mniej więcej od 1600-2300 RPM, auto dostaje drgawek, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły.
Zauważyłem również nieszczelność układu wydechowego. Spaliny czuć oraz widać po podniesieniu maski - okolice kolektora, katalizatora. Będzie sprawdzana w przyszłym tygodniu. // EDIT To akurat przepalona plecionka
Pozostałe przypadłości to większe zużycie paliwa o 2l z 6 na 8 oraz brak mocy
Za wszelkie porady z góry dziękuję.
W tym tygodniu postaram się podpiąć pod Vaga.
Pozdrawiam
EDIT://
Vag wypluł błąd:
1237 Zawór odcinający paliwo -N109
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY