chwilowe białe dymienia na zimnym i ciepłym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfik26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:39
Lokalizacja: Puławy

chwilowe białe dymienia na zimnym i ciepłym silniku

Post autor: golfik26 » ndz paź 25, 2009 21:48

Tydzień temu zakupiłem golfa 4 2002rok 131ps, skrzynia 6- biegowa i mam problem tzn., po odpaleniu co jakiś czas pojawia sie biały dym za równo na zimnym i ciepłym silniku, w zbiorniczku wyrównawczym nie zauważyłem zmian czyli płyn jest czyściutki i nic nie ubywa, czy ktoś mi pomoże, powiem szczerze że trochę załamałem bo znajomy powiedział mi że pada motor, ale dodam że z mocą ma wszystko w porządku jeszcze co zauważyłem to chyba troche mi dużo spala w trasie do 120km/h pokazuje mi około 6,5-7l/100km



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » ndz paź 25, 2009 22:06

vag. logi.


User

golfik26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: golfik26 » ndz paź 25, 2009 22:08

jeśli dobrze rozumiem to na vagu żadnych błędów nie pokazuje



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » ndz paź 25, 2009 23:51

golfik26 musisz zrobić logi dynamiczne i statyczne silniczka..prawdopodobnie możesz mieć nieszczelną turbinkę ale bez logów nic konkretnego się nie dowiesz tu masz dobrze opisane co i jak zrobić http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnosty ... 478.0.html
a jak zrobisz logi to wrzuć je na diagnostykę a napewno koledzy Tobie pomogą

powodzenia


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

golfik26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: golfik26 » czw paź 29, 2009 12:37

witam sprawdzałem autko na vagu i nic nie pokazywało, pojechałem do chłopaków od diesla i szybka diagnoza bez wpinania vaga, do wymianu turbo- turbo już zmieniłem i zapierdziela jak zły lepiej nawet odpala, ale w dalszym ciągu zastanawia mnie spalanie bo wydaje mi sie że za dużo pali w trasie 6,7l/100m przy bardzo ekonomicznej jeździe :[



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pt paź 30, 2009 01:05

golfik26, specem nie jestem ale moim zdaniem chłopaki naciągneli Ciebie na wymianę turbo..lub nawet może dali Tobie te same turbo tylko je wyczyścili..mi znajomy turbo czyścił za 200zł a wszędzie biorą w granicach 400zł..można wiedzieć ile dałeś za nowe turbo..????i czy dostałeś stare turbo???sprawdzałeś autko testami dynamicznymi????ale co ja będę się rozpisywał mnóstwo jest tego na naszym forum..zrobiłeś to co zrobiłeś i najważniejsze że cieszysz się swoją mocą..a ze spalaniem to mi przy dobrej jeździe pali ok 7 litrow poza miastem a przy jeździe spokojnej tj. ok 120 to spalanie spadało mi nawet do 5,8 :bigok:

pozdrawiam


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Awatar użytkownika
kruszyna2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 16:46
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: kruszyna2 » pt paź 30, 2009 01:53

golfik26, płyn nie zawsze jest zanieczyszczony... zalezy gdzie uszczelka pod glowica sie poddala poddala... bo moze byc tak ze ktos golfine na zimnego przekatowal i zpie***yl glowice...



gmt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 16:20
Lokalizacja: FZ/ Wrocław
Kontakt:

Post autor: gmt » pt paź 30, 2009 10:33

golfik26 - mam podobnie, z tym że biały dymek pojawia się losowo po odpaleniu na dosłownie 2s i tyle, a spalanie jak piszesz - 6,5-7l przy normalnej (spokojnej) jezdzie, logi robiłem - ocenione OK, turbina gwiżdże lekko metalicznie, ale ciśnienie trzyma - też nie mam pojęcia co może być...
EDIT : autko identyczne, tyle że 2003r
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 10:33 przez gmt, łącznie zmieniany 1 raz.



golfik26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: golfik26 » pt paź 30, 2009 18:30

turbinkę kupiłem od fabi 2008rok 131 koni za 790zł a starą turbinę mam kupowałem sam turbinkę także nikt mnie nie naciągną bo jak odkręciłem od turbiny już rurkę wydechową to na wolnych obrotach z wirnika leciał ciurkiem olej także o tych magików co byłem to oni tylko stwierdzili że turbina a ja tym sprawdzeniem tylko sobie potwierdziłem ich zdanie.
gmt- powiem Ci tak na początku miałem takie same objawy że dymek pojawiał mi się do słownie na 2-3sekundy, zmieniłem olej na 5w-40 i najprawdopodobniej do reszty wypłukało uszczelniacze na turbinie i dosłownie z każdym km było coraz gorzej jak dojeżdżałem do garażu to za mną było jak za PKS :) a najłatwiej z tego co się dowiedziałem to można sprawdzić spaliny wąchając mnie to aż w oczy szczypały na zimnym i na gorącym działo się to samo :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości