Strona 1 z 2
Elektrozawór pompy różnice
: sob paź 24, 2009 22:41
autor: JABcok20
witam. czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
chce zalozyc jeszcze raz tlokorozdzielacz do pompy(innej) ale zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
elektrozawor jest od 1.6td.
: ndz paź 25, 2009 08:59
autor: Michał_1977
JABcok20 pisze:czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
Tak.Elektrozawór ma tylko i wyłącznie odcinać i podawać dawkę paliwa.
Ja kupiłem głowiczkę 10mm od TDI (obecnie jeżdżę na niej) i po dwóch czy trzech dniach padł w niej zawór.Założyłem od 1,6TD i jeżdżę nadal.Żadnych zmian nie zaobserwowałem

.
JABcok20 pisze:zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
No jakoś tak już jest.Po założeniu głowiczki 10mm i próbie ustawienia kąta wtrysku zegarem i lampą zaczęło brakować zakresu regulacji pompą,silnik tłukł się jak choroba,a turbina prawie wcale nie chciała wstawać.Ustawiłem na słuch i wszystko jest cacy.Turbo wstaje prawidłowo,daje konkretne ciśnienie,silnik pracuje ciszej,odpala bezproblemowo,a koła marszczą asfalt

: ndz paź 25, 2009 09:46
autor: mrozoo
a to juz ciekawe, ze az tak mocno musisz wyprzedzic kat wtrysku aby to hulalo, u mnie na 10mm wrecz przeciwnie. Jak ustawilem zegarem na ksiazkowa wartosc 1,03mm dla AAZ, to strasznie klekotal zimny, a cieply na postoju normalnie ale przy jezdzie juz od 2000rpm sam jak dzik wkrecal sie w obroty [lekki timing jest] tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl

obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK

: ndz paź 25, 2009 09:55
autor: Michał_1977
mrozoo pisze:tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl

obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK

No właśnie
mrozoo, ja też musiałem trochę opóźnić,bo tak metalicznie walił po uszach,że szok...Turbo słabiej wstawało i ciśnienie było marne.Teraz hula jak talala

: ndz paź 25, 2009 10:04
autor: mrozoo
Michaś_1977 pisze:mrozoo pisze:tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl

obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK

No właśnie
mrozoo, ja też musiałem trochę opóźnić,bo tak metalicznie walił po uszach,że szok...Turbo słabiej wstawało i ciśnienie było marne.Teraz hula jak talala

u mnie wstawanie turbo bylo bez roznicy bo mam VNT

: ndz paź 25, 2009 10:29
autor: Michał_1977
mrozoo pisze:u mnie wstawanie turbo bylo bez roznicy bo mam VNT
Paaaanie
mrozoo, to wcale dziwne

: ndz paź 25, 2009 11:40
autor: JABcok20
widze, że wszyscy hcą przerzucić sie na mtdi;)
[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:44 ]
u mnie jak ustawie na wartość ok. 1mm kopci na biało jak oszalały i przerywa. dopiero przeloze koło o ząbek to jestem w stanie coś ustawić. pozatym musze zmienić tłokorozdzielacz co mam 9mm bo umiera:(
w głowiczce te nurniki czy jakoś mam od 1.6td. Może dlatego taka wartość?
albo sprężyny tłokorozdzielacza mam nie te? Już sam nie wiem?
Michaś_1977, skąd masz tlokorozdzielacz?
był pewniak jak kupywałeś? ile dałeś?
: ndz paź 25, 2009 11:50
autor: mrozoo
w pompce mam fale z PSA, a co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem

: ndz paź 25, 2009 11:52
autor: JABcok20
mrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem

mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mm
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km
: ndz paź 25, 2009 11:54
autor: mrozoo
JABcok20 pisze:mrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem

mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mm
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km
spoko, ja bede komlpetnego swapa robil motor, wiazka , ecu zeby to mialo rece i nogi

: ndz paź 25, 2009 12:15
autor: arwam
mrozoo,
jak tak mi dalęj będzie auto robić pod górę to chyba będziesz miał silnik po remoncie

: ndz paź 25, 2009 12:19
autor: mrozoo
arwam pisze:mrozoo,
jak tak mi dalęj będzie auto robić pod górę to chyba będziesz miał silnik po remoncie

arwam
a co sie dzieje? Ja juz znalazlem kompletnego afn'a ze skrzynia wiazka ECU, musisz sie streszczac z decyzja:P
: ndz paź 25, 2009 12:43
autor: mrozoo
arwam pisze:mrozoo pisze:a co sie dzieje?
najpierw sprzęgło teraz turbo ; założyłem GT1756VK i okazało sięże nie ma jak sterowania zabudować

bo jest za mało miejsca między grodzią a turbem. chyba to wystaię na sprzedaż a będę szukał poczciwej GT2052V
moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ? ... A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowane

: ndz paź 25, 2009 12:51
autor: arwam
mrozoo pisze:A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowane

nie chcesz się zamienić?.
moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ?
myślałem nad tym ale niestety nie ma na to miejsca.
jak nie zapomnę to foto wrzucę później w moim temacie.
narazie wrócę do ori turbo a sam będę czegoś innego szukał.