Strona 1 z 1

wolno wchodzi na obroty

: sob paź 24, 2009 13:52
autor: pepe88
mam problem z powolnym wchodzeniem na obroty mojego golfa
auto odwiedziło kilku mechaników w tym serwis VW i do konca nie wiem co to może być
w salonie powiedzieli mi że to albo komputer albo turbo
turbo wymieniłem i auto chodzi inaczej ale cały czas go coś muli, pare osób powiedziało mi żebym sprawdził katalizator ale sam nie wiem czy aż tak mocno może go blokować??
miał ktoś taki problem

: sob paź 24, 2009 18:20
autor: truckman
Jak tam przepływka? Często w Golfach IV jest do wymiany ;)

: sob paź 24, 2009 19:11
autor: zajac
katalizator

: ndz paź 25, 2009 09:58
autor: pepe88
przepływka nowa , wszystkie przewody podcisnieniowe nowe ...

: ndz paź 25, 2009 22:08
autor: leon79
bez vaga ai rusz.

: pn paź 26, 2009 15:38
autor: pepe88
jak by to takie proste było ... podpinałem go wiele razy na VW i w innych aso oraz super znających sie specach a nawet kupiłem kabel i sam go podpinałem i nic nie pokazuje

: pn paź 26, 2009 16:06
autor: darkjustice
trzeba zrobić logi statyczne oraz dynamiczne, bo samo sprawdzenie błedów jest g*wno warte :bajer:

: pn paź 26, 2009 20:27
autor: PELE
pepe88 pisze:miał ktoś taki problem
domyślam się, że jednostka PD u kolegi :) przerabiałem ten problem i u mnie była pompa paliwa uwalona a wszyscy też celowali w turbo, mimo wszystko powinieneś auto podpiąć pod VAG-COM

1.proponuje sprawdzić pompę paliwa która może nie wyrabiać :) jest w zbiorniku paliwa, diagności mają aparaturę do sprawdzania ciśnienia w układzie paliwowym. Można to też zrobić w prosty sposób. W AJM jest pompa 0,5 bara pompująca, wydajność około 100 l/h. Ktoś siedzi w środku auta, w tym czasie z filtra paliwa masz odpięty przewód droga zbiornik - filtr paliwa. Odkręca zapłon ale nie kręci i patrzy ile paliwa pompa z tego przewodu wytłoczy :) np do butelki

2.jak tam okolice vacu? sucho? nie sączy sie ON ?

3.jak tam filtr paliwa? był wymieniany? może on jest niedrożny, zapachany syfem itp?

4. katalizator możesz spokojnie wyciąć, czasem zapycha się on czego następstwem jest niedrożne ujście dla spalin, wytnij go, kata sprzedaj. jedyna rzecz która się zmieni w Twoim mkIV to słyszalny dzwięk turbo

mimo wszystko VAG-COM jest tutaj obowiązkowy :helm:

P.S.
turbo wymieniłem
a co jeśli mogę spytać było przyczyną wymiany turbo? sprawdził je ktoś bo może było ok? :chytry:

[ Dodano: 26 Paź 2009 19:28 ]
darkjustice pisze:trzeba zrobić logi statyczne oraz dynamiczne, bo samo sprawdzenie błedów jest g*wno warte
nom, błedy a wartości z danych bloków to dwie różne bajki

: śr paź 28, 2009 15:57
autor: pepe88
co do błędów a logów to nie mam pojecia co było robione bo sie na tym nie znam ... opieram sie o informacje od mechaników ;/ turbo było podejrzane i po oddaniu do wstepnej diagnostyki okazało się nie do naprawy po poprzedniej regeneracji
a pompe paliwa sprawdze a kata raczej nie sprzedam po 300tyś nie wiem czy bedzie cos warty

możesz napisać dokładnie jakie miałeś objawy przy uszkodzonej pompie??

: śr paź 28, 2009 16:52
autor: PELE
pepe88, auto było słabe, nie dostawało tyle paliwa aby poprawnie jechać
kata wytnij, możliwe, że jest zapchany

zacznij od najprostszych rzeczy, ja bym wyciął kata, jeśli to nie pomorze jechać do kogoś kumatego z VAG-COM, cały opis masz w kilku postach powyżej, nie ma co kombinować

: śr paź 28, 2009 17:30
autor: pepe88
no własnie kogos kumatego ... nie wiem juz do kogo jechac a auto nawet na luzie bardzo wolno wchodzi na obroty ;/ a wpakowałem w auto juz troche kasy i nie ma efektu nie mam juz siły do tego samochodu

: śr paź 28, 2009 22:49
autor: PELE
pepe88, kogoś kumatego :) pochodzisz ze Śląska a na Śląsku masz bardzo kumatego ALIGATORA. Podbij na forum regionalne, szybko znajdziesz do niego namiar, możesz oddać auto bez większego zmartwienia ale przed tym wytnij katalizator i zastąp go zwykłą przelotową rurką. U tłumikarza koszt całej roboty z materiałem to 50 zł