Strona 1 z 1

AAZ co poszło turbo czy pompa???

: sob paź 24, 2009 00:10
autor: estek1988
witam jechałem wczoraj do pracy moim mk2 i przez chwile szarpnął najpierw raz a później zaraz drugi zwolniłem do 90 i 80 i nic się nie działo, pomyślałem że jakiś brudek był w ropie i to dlatego tak,ale dzisiaj jechałem do kumpla i 200 metrów od domu golf złapał muła i z 80 zrobiło mi się 40 na wolnych obrotach dojechałem do kumpla jadąc ok 70
na wstępie oblukałem węże czy się któryś nie poluzował ale wszystko ok
po powrocie do domu wjechałem do garażu i zobaczylem że przy próbie dodania dazu zaraz się dławi jakby go zalewało i do tego kopci zajebiaszczo na czarno
wcześniej śmigałem nim bez awari i zbierał się przyzwoicie, brałem paskaTDI z 94 roku
przy silniku grzebałem przy dawce i tyrbince oraz przy pinie w pompie...
a i zamiast robić gov moda ruszyłem śrubkę od wysokich obrotów i ją wykręciłem o ok 1 obrót

: ndz paź 25, 2009 12:55
autor: arwam
estek1988, a silnik nie pracuje głośno?
sprzawdź czy rozrząd sięnie rozjechał i koło na wale bo on potrafi dać nie źle do wiwatu

: ndz paź 25, 2009 13:24
autor: munior
arwam pisze:sprzawdź czy rozrząd sięnie rozjechał i koło na wale
Też mi to "pachnie "klinem na wale.Nie odpalaj już bo jak arwam i ja dobrze wróżymy to każda próba odpalenia może się skończyć katastrofą dla silnika.Rozepnij rozrząd i sprawdż koło pasowe na wale.

: ndz paź 25, 2009 17:14
autor: estek1988
silnik pracuje normalnie wczoraj walczyłem z tym problemem od rana,
sprawdzałem całe turbo i węże i turbinka cacy gwiżdze aż miło,wężyki od paliwa czyściłem,zbiornik, nawet wydech rozpinałem cały bo myślałem że ktoś mi kawał zrobił i włożył coś jakąś szmate itp,
ale dziwiło mnie że po odpaleniu szły bombelki powietrza przez wężyk od przelewu,a z pompy na łączeniu z sekcją zaczeło się lać jak z dzbuka
nna szczęście mam jeszcze silnik !.6 z pompą od 1V którą założyłem do 1.9
po tej przekładce jest jak ręką odjął, wszystko wróciło do normy tylko golf ma słabszego buta
jutro chciałem kombinować z przekładką góry pompy na tą z pinem od 1.9 do pompy 1v lecz nie wiem czy podejdzie
czy można przełożyć góre od pompy 1.9 z pinem do pompy 1v ????

: ndz paź 25, 2009 17:26
autor: arwam
estek1988 pisze:ale dziwiło mnie że po odpaleniu szły bombelki powietrza przez wężyk od przelewu,
prawdopodobnie zaczeły Ci się zawieszać wtryski i nie masz w pompie od 1.9 tzw. nurników.
ja tak miałem przy przekładce na 11mm. z tym ż u mnie zawisły tak że po odpowietrzeniu pompy silnik tylko sięodezwał i natychmiast milkł.
a to że zaczeło cieknąć to mogło być przyczyną brakau ciśnienia wewnętrznego w pompie i dlatego silnik nie chciał się wkręcać.

: ndz paź 25, 2009 20:33
autor: Michał_1977
estek1988 pisze:czy można przełożyć góre od pompy 1.9 z pinem do pompy 1v ????
Można,ale w 1V jest pompa 8mm więc efekt będzie mizerny,lecz jeździć będzie lepiej niż seria 1V.

: ndz paź 25, 2009 21:37
autor: estek1988
no to więc co jest z tą pompą nie tak???
problem zaczął się gdy zaczeło lekko kapać z pompy myślałem że leci z krućca z frezami od rozruchu zimnego silnika(ssania) kupiłem oringi ale leciało nadal i zobaczyłem że leci na łączeniu widocznym na fotce na dole pompy
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4b6a27befa
chciałem to uszczelnić po tym wszystkim w tym miejscu bo myślałem że przez to nie zwiększają się obroty i lekko odkręciłem torksy i przesmarowałem silikonem technicznym ale nic to nie dało i nadal nie wchodził na obroty jak dodawałem gazu odpalał normalnie i wolne też miał jak wcześniej czyli normalnie tylko przy dodaniu gazu go dusi ...

: ndz paź 25, 2009 21:42
autor: karol26
Kolego ja miałem taki sam wyciek w TDi i uszczelniłem pompę sam, wyciek jest z głowicy tłokorozdzielacza z sekcji wysokiego ciśnienia, przepuszcza oring ktory jest na głowicy zajrzyj na ten temat ,tam jest zdjęcie głowicy i sposób jak ją uszczelnić bez wyciagania pompy z silnika i ogólnei bez rozbierania całej pompy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258443&start=30