Strona 1 z 2
problem z mocą.turbina po regeneracji
: pt paź 23, 2009 14:10
autor: Rado_HK
Witam serdecznie, przejrzałem troche stron sa podobne tematy, ale ... u mnie jest dosyc specydiczny problem
Bora 1.9 TDI 110km
kwestia w tym ze właśnie byłem na regeneracji turbiny( bo juz padała, nie chciała jechac wogóle, wyłączała sie podczas jazdy) i teraz po regeneracji problem jest taki sam jak nie wiekszy
auto wogóle nie ma mocy. po wyjechaniu z warsztatu najwiecej jechałem 130 km/h . niby słychac jak działa turbina ale wogóle nie ma mocy. do 100 to chyba z "godzine" sie rozpędza
co może być przyczyną i czy musze jechac np do aso zeby to sprawdzili na kompie ?
: pt paź 23, 2009 14:16
autor: doggie
podjedź do kogoś kto ma VAG-coma do magistrali CAN i trza będzie zrobić logi statyczne i dynamiczne, autko chwyta notlauf
[ Dodano: Pią 23 Paź, 2009 ]
pytanie czy w warsztacie wszystko ci poskładali jak należy, mam na myśli wężyki podciśnieniowe od N75 i inne
: pt paź 23, 2009 16:25
autor: b4k
mettenos, a czy przy notlaufie turbo chodzi? Pytam, bo po prostu nie wiem
, a kolega pisze, ze turbo niby slyszy...
: pt paź 23, 2009 16:33
autor: doggie
b4k pisze:mettenos, a czy przy notlaufie turbo chodzi? Pytam, bo po prostu nie wiem
, a kolega pisze, ze turbo niby slyszy...
turbo zawsze chodzi!!!!!!!!!!
(oprócz oczywiście wyłaczonego silnika) przy notlaufie może też przeładowywać czyli mówiąc po chłopsku "za mocno pompować"
: pt paź 23, 2009 17:09
autor: b4k
mettenos pisze:turbo zawsze chodzi!!!!!!!!!!
OK
Mi sie wydawalo, ze po tym jak turbo np. przeladuje i jest notlauf to ma sie zwyklego wolnossacego diesla i stad ten brak dynamiki, bo turbo juz nie wstaje w TA. Ale to bylo tylko takie moje wyobrazenie
: pt paź 23, 2009 17:28
autor: pioter117
Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.
: pt paź 23, 2009 17:31
autor: doggie
pioter117 pisze:Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.
bez diagnostyki komputerowej i logów to tylko gdybanie
: pt paź 23, 2009 17:35
autor: Rado_HK
pioter117 pisze:Witam.
Masz najprawdopodobniej problem z przepływomierzem powietrza, odłącz go zobacz jak
jedzie
Pozdrawiam.
rozumiem ze to jest to ustrojstwo ?
: pt paź 23, 2009 17:37
autor: pioter117
Tak, zgadzam się najlepiej zobaczyć logi,ale najprościej w ten sposób jeśli jest różnica to padł całkowicie przepływomierz.To jest to.
: sob paź 24, 2009 18:27
autor: Rado_HK
no i tak jak mówiłes odłłaczyłem ten przepływomierz, i hula:)
ten przepływomierz to sie naprawia , czy trzeba nowy kupic? i własciwie jakie sa skutki jezdzenia z odłączonym?
: sob paź 24, 2009 22:27
autor: leon79
jak kupisz nowy to dopiero bedzie auto śmigać
: ndz paź 25, 2009 08:24
autor: pioter117
Witam.
Na odłączonym komputer ustala stałą dawkę,może trochę kopcić, a przez to możesz sobie
znowu zablokować kierownice w turbinie.Pozdrawiam.
: ndz paź 25, 2009 16:10
autor: konri
Witam.
Sprawdz na innej przeplywce czy bedzie tak samo jak na twojej.
Jak bedzie tak jak na twojej to masz znowu turbo do rozebrania - zle zalozony pierscien.
Pozdrawiam.
: ndz paź 25, 2009 19:44
autor: Rado_HK
a jak juz kupowac to jaki polecacie, ten oryginalny bosha, czy ten jakis zamiennik tez bedzie ok ?