dziwne rzeczy z temperaturą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dziwne rzeczy z temperaturą
Witam, problem dotyczy golfa IV 1,9 TDi 90KM z 99r. Mianowicie sprawa wygląda tak, od jakiegoś czasu zauważyłem że auto jakby wolniej przekraczało pierwsze trzy kreski temp temat olałem, potem że łapie max kreskę przed 90 stopniami olałem ale dziś zastałem inną sprawę i dlatego piszę, mianowicie jadę jadę i wskazywało tą kreskę przed 90 po czym patrze a wskaźnik spada, zatrzymał się nieco ponad pierwsze trzy kreski i wyżej praktycznie nie idzie a jeśli już to minimalnie, teraz pytanie takie termostat? wyglądałoby że tak ale zadałem sobie pytanie czy leciałoby do środka normalnie ciepłe powietrze? (bo z tym problemów nie ma) a może to czujnik temperatury? dzięki za wszelką pomoc
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
termostat do wymiany, co do czujnika to po podpięciu pod VAG-a powinien być zapisany błąd P0118 Czujnik temperatury plynu chlodzacego
[ Dodano: Pią 23 Paź, 2009 ]
jeżeli byłby to czujnik temperatury, to powinien na gorącym silniku na biegu jałowym czasami chwytać podwyższone obroty 1000-1200 rpm
[ Dodano: Pią 23 Paź, 2009 ]
jeżeli byłby to czujnik temperatury, to powinien na gorącym silniku na biegu jałowym czasami chwytać podwyższone obroty 1000-1200 rpm
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 09:13 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.
kylo86, w takiej sytuacji najrozsądniej jest podpiąć swojego Vaga a jeśli nie posiadasz to poprosić o przysługę najbliższego Twemu miejscu zamieszkania forumowicza i podejrzeć w Vagu wskazania z obydwu czujników temperatury płynu chłodzącego G62/G2 umieszczonych w jednej obudowie (zwłaszcza w trakcie obserwowanych spadków temperatur), jeśli wskazania z obydwu będą szły jednakowo to przyczyna tkwi w termostacie a jeżeli wskazania pomiędzy tymi czujnikami będą znacząco rozbieżne to wtedy czujnik podwójny do wymiany i to chyba najrozsądniejsze wyjście zanim zaczniesz na "czuja" wymieniać termostat lub czujnik.
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
No pewnie, przecież np 70*C to też ciepło, ale zrób jak radzą w powyższych wypowiedziach i podepnij pod VAGkylo86 pisze:a czy przy trefnym termostacie leciałoby normalnie ciepłe powietrze do kabiny?
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 09:44 przez tomch, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj w ten sposób:
W momencie gdy spadnie Ci temp. poniżej 90 kreski i w miarę będzie sie utrzymywać poniżej 90, to zatrzymaj autko i bez wyłączania go podnieś maskę i włóż rękę do kostki czujnika temp płynu chłodzącego (po prawej stronie jak stoisz do autka, czujnik jest od strony kabiny). Jeśli przy jakimkolwiek ruszaniu temp wzrośnie do 90 (idealnej), to szukaj przyczyny albo w zaśniedziałych stykach, albo czujnik do wymiany.
W momencie gdy spadnie Ci temp. poniżej 90 kreski i w miarę będzie sie utrzymywać poniżej 90, to zatrzymaj autko i bez wyłączania go podnieś maskę i włóż rękę do kostki czujnika temp płynu chłodzącego (po prawej stronie jak stoisz do autka, czujnik jest od strony kabiny). Jeśli przy jakimkolwiek ruszaniu temp wzrośnie do 90 (idealnej), to szukaj przyczyny albo w zaśniedziałych stykach, albo czujnik do wymiany.
Soldier_Marine
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości