Żarząca kontrolka ładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zabin555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 21, 2009 20:03
Lokalizacja: łomża

Żarząca kontrolka ładowania

Post autor: zabin555 » czw paź 22, 2009 21:33

Witam Panowie
Na początek powiem że nie jestem mocny w elektryce dlatego proszę o pomoc. W Golfie 2 1.6 D dość widocznie miga kontrolka ładowania, po naciśnięcu pedału chmulca lub włączeniu świateł czy dmuchawy (generalnie włączeniu jakiegoś odbiornika) problem znika. Ładowanie 14,15 V czyli OK. Kilka razy zdarzyło sie że po nagrzaniu swiec i próbie uruchomienia silnika wszystkie kontrolki gasły a rozrusznik nie reagował (martwa cisza) dopiero po podniesieniu maski i po poszperaniu przy kablach i akumulatorze zapalał bez problemu. Moje pytanie czy te awarie mogą ze sobą mieć coś wspólnego i czy przyczyną może być zła masa, jeśli tak to co mam sprawdzić.
Za pomoc z góry dziękuję



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw paź 22, 2009 21:41

Moje pytanie czy te awarie mogą ze sobą mieć coś wspólnego i czy przyczyną może być zła masa, jeśli tak to co mam sprawdzić.
No i sam sobie odpowiedziałeś .Sprawdż generalnie styk aku z masą auta


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » czw paź 22, 2009 21:50

zabin555 pisze:Na początek powiem że nie jestem mocny w elektryce dlatego proszę o pomoc. W Golfie 2 1.6 D dość widocznie miga kontrolka ładowania, po naciśnięcu pedału chmulca lub włączeniu świateł czy dmuchawy (generalnie włączeniu jakiegoś odbiornika) problem znika.
Witaj powiem ci tyle co do kontrolki ładowania że to te typy tak mają i tym się nie przejmuj.

[ Dodano: 22 Paź 2009 21:54 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106427



zabin555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 21, 2009 20:03
Lokalizacja: łomża

Post autor: zabin555 » pt paź 23, 2009 17:49

Dziękuję za pomoc. Przeczyszczę ten styk i zobaczę czy coś pomoże.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob paź 24, 2009 02:59

Kup wazelinę techniczną w moto sklepie 2 zł i nasmaruj ale przed tym wesc szczotke wyczysc klemy mase i i te ołowiane bieguny na aku posmaruj i będzie dobrze , ten typ tak ma że kontrolka się żaży


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Staw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lut 24, 2009 19:30
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Staw » ndz paź 25, 2009 21:03

Witam podepne sie pod temat, mam taką sytuacje, że jak odpale silnik to nadal świeci mi sie kontrolka ladowania poki nie przygazuje, nie wiem do ilu obr/min bo nie mam obrotka, po dodaniu gazu przestaje świecić. Czy to jest wina alternatora? bo jest jeszcze taka sytuacja ze jak zrobie glosniej radio na wolnych obrotach to sie wyłącza a jak jade to moge zrobić troche glosniej radio ale też nie za bardzo bo sie wyłącza, wydaje mi sie ze alternator daje za mało pradu? W radiu mam skale do 35 a radio zrobie na 24 i bum wyłącza się, czy to czas zeby zmienic/ zregenerować alternator?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz paź 25, 2009 21:24

masz diesla?

To normalne bo alternator się wzbudza prędzej bym powiedział że aku robi sie padaka


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Staw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lut 24, 2009 19:30
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Staw » ndz paź 25, 2009 22:05

grandi Wiec i radio przez aku sie wyłącza? jeśli tak to wymianieam aku bo tak mam jakis zajebiscie wielki. tylko musze miec 100% pewnosci ze to nie przez alternator :bajer:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 25, 2009 22:34

Staw pisze:W radiu mam skale do 35 a radio zrobie na 24 i bum wyłącza się
Podepnij radio bezpośrednio do akumulatora i problem przestanie istnieć :bajer:
Co do kontrolki,nie przejmuj się.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz paź 25, 2009 22:35

Spoko będe w wekend w Świeciu to zobaczę umówimy się pod Kauflandem a czy masz diesla?

Być może masz za duży aku i altek go nie doładowuje dla 1.8 powinien miec 45 AH dla diesla 60 Ah sprubuj go naładować prostownikiem odpal auto i sprawdz i będzie wiadomo


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Staw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lut 24, 2009 19:30
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Staw » ndz paź 25, 2009 22:42

bongo też nad tym myślałem ale jeśli aku jest do dupy to na dluższą mete to nic nie da, a na prawde radia nie moge glosno zrobic.
grandi nie ma problemu, jak bedziesz w csw to możemy oblukać co i jak, ale tak jak mowilem aku mam jakiś zajebiście wielki nie wiem od czego ale juz z taki kupilem gofra:D



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 25, 2009 22:53

Staw pisze:bongo też nad tym myślałem ale jeśli aku jest do dupy to na dluższą mete to nic nie da,
Radio masz podpięte do fabrycznych kabelków,tak?
A zresztą podczas jazdy alternator napędza instalację,nie akumulator :bajer:



Staw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lut 24, 2009 19:30
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Staw » ndz paź 25, 2009 23:05

Czy fabryczne kable nie wiem radio jest podpiete pod kostki iso ktore byly w golfie, no wlasnie wiem ze to alternator daje napięcie i w pierwszym moim poscie napisalem o tym i teraz sam nie wiem co z tym zrobic, bo nie bardzo mam nawet od kogo podpiac aku do diesla. a jak sprawdzic czy alternator nie daje rady?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn paź 26, 2009 00:31

Przyjadę to podepniesz mój , możesz mieć też źle wyregulowany wydatek szczątkowy ale sądzę że ktoś podmienił aku przed sprzedażą do diesla zalecany jest 60 max 72 AH ake ja miałem po kupnie w golfie nowy 72Ah i się po roku wysypał 3 razy zakręciłem rozrusznikiem i kaplica


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości