Wyciek oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Wyciek oleju

Post autor: pzolnierz » czw paź 22, 2009 21:22

Witam,
jakiś czasu zauważyłem mokrą plamę na budowie rozrządu, w sobotę zmieniłem olej i dziś zauważyłem plamę oleju pod silnikiem, skąd może być ten wyciek?



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » czw paź 22, 2009 21:42

Zależy gdzie tą plamę zauwazyłes.
Jeżeli z dołu to bardzo prawdopodobne ze jak uszczelniacza nie zmieniłes przy rozrządzie to puscił, bo to się zdarza.
Plama pod silnikiem po wymianie też moze być od nieszczelnego korka, więc uważam ze warto na to zwrucic uwage.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw paź 22, 2009 21:44

Zdejmij obudowę rozrządu,to będzie widać,czy z góry,czy z dołu.


AFN 165,5@380,8

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pzolnierz » czw paź 22, 2009 22:31

Korek spustowy oleju jest suchy, zdjąłem natomiast górną pokrywę paska rozrządu i zauważyłem że cała osłona ta przy silniku jest w oleju, uszczelkę pod głowicą raczej wykluczam bo ją wymieniałem niedawno, nie wiem czy puściło uszczelnienie z wałka rozrządu, pośredniego czy też z wału korbowego bo olej znajduje się na całej osłonie i oczywiście spływa na dół



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 22, 2009 22:38

Uszczelniacz wałka rozrządu do wymiany.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pzolnierz » pt paź 23, 2009 11:24

żeby wymienić uszczelniacz wałka rozrządu to trzeba ściągać pasek rozrządu i dalej koło zębate?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 23, 2009 11:36

pzolnierz pisze:żeby wymienić uszczelniacz wałka rozrządu to trzeba ściągać pasek rozrządu i dalej koło zębate?
Tak.Następnie luzujesz pierwszą panewkę wałka i wysuwasz uszczelniacz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pzolnierz » sob paź 24, 2009 10:41

uszczelniacze od tych wałków to chyba swoją drogą, ale zauważyłem też niepokojącą mokrą plamę na pompie paliwa od strony koła napędowego pompy, zastanawiam się czy to też jest przyczyna wycieku czy może olej się tam dostał i mnie wprowadza w błąd.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 24, 2009 11:37

pzolnierz pisze:czy może olej się tam dostał i mnie wprowadza w błąd.
w pompie wrtyskowej nie ma oleju z wyjątkiem napędowego ,rozchlapało ci poprostu
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 11:37 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 12:09

pzolnierz, a może po prostu uszczelniacz w pompie skapitulował :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości