AFN problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

AFN problem

Post autor: masa1988 » czw paź 22, 2009 18:46

Witam na poczatek powiem ze jestem swiezym uzytkownikiem TDI-ka, do tej pory miałem benzyne.
Problem w moim AFN polega na tym, ze dwa dni temu auto chodziło bez żadnego problemu nagle złapał muła. Przerabiałem juz wszystko na forum sprawdzałem sztange, stan VNT, n25 oraz podmianka z n18, problem zniknął ale auto zachowuje sie o wiele słabiej jako ze na 1,2 i 3 biegu jeszcze jedzie tak na 4 i 5 juz sie troche muli znajomy mechanik podpioł mi pod VAGa wczesniej pokazywało ze przeładowuj, wyczysciłem kolektor zatkałem egr i podpiołem drugi raz po tych wszystkich zabiegach pod VAGa inie było błedów ale stwierdził ze przyczyna jest opózniony kąt wtrysku norma to miedzy 50-60 a u mnie jest 40-46 nie wiem co juz mam robic. Czy to moze byc wina tego tylko zastanawiam sie czy sam mógł sie kąt przestawic?
Prosze o pomoc

Dodam ze auto juz nie łapie dziury, poleci te 170 ale trza wiecznie czekac wczesniej tego nie było. AFN bez ulepszaczy.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » czw paź 22, 2009 19:10

kolego a może przepływomierz pada powoli? i stad ten muł... musisz podmienić na jakiś i metodą prób i błędów może znajdziesz. musisz zrobić logi dynamiczne koniecznie bo tak to wróżenie z fusów...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 21:44 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 2 razy.



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw paź 22, 2009 19:44

masa1988 pisze:40-46
Całkiem dobry - to na pewno nie jest przyczyna twojego problemu


www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » czw paź 22, 2009 20:17

Filtry wymienione?, zrób logi dynamiczne,statyczne i z grupy BS, daj na forum ktoś na pewno w niech coś znajdzie co jest przyczyną muła :)
Kąt wtrysku chyba powinien mieć 48 - 54 , więc u Ciebie nie ma tragedii, ja mam 74 i silnik chodzi bez problemów.
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 20:19 przez karol26, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw paź 22, 2009 20:23

karol26 pisze:Fizrób logi dynamiczne,statyczne i z grupy BS, daj na forum
Diagnostyka



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » czw paź 22, 2009 20:36

wrzuć logi na forum ale ładnie zrobione i czytelne zebby mozna było odczytac. napewno coś wyjdzie. może sztomel lub damcio151 się wypowiedzą i ocenią


fuck air ride

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości