pompa w którą strone??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa w którą strone??
witam na wstepie piszę że użyłem opcji "szukaj"ale nie znalałem nic zadowalajacego,albo jeden temat przeczacy drugi.
byłem u mechanika na Kąt wtrysku-ustawił mi zle i chce sam sobie go ustawić(zobaczyć jakie beda zmiany)ale pozniej pojade i tak na sprawdzenie go ale do innego mechanika.
oto moje pytania:
-w którą stronę pompę odepchnąć?nie którzy pisza że do głowicy a inni że do siebie czyli do chłodnicy
-silnik ma być rozgrzany?
-po np dobrym ustawieniu napinac pasek rozrzadu?
PODKREŚLAM PYTANIA DOTYCZĄ mk2
byłem u mechanika na Kąt wtrysku-ustawił mi zle i chce sam sobie go ustawić(zobaczyć jakie beda zmiany)ale pozniej pojade i tak na sprawdzenie go ale do innego mechanika.
oto moje pytania:
-w którą stronę pompę odepchnąć?nie którzy pisza że do głowicy a inni że do siebie czyli do chłodnicy
-silnik ma być rozgrzany?
-po np dobrym ustawieniu napinac pasek rozrzadu?
PODKREŚLAM PYTANIA DOTYCZĄ mk2
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Czyli rozumiem że chodzi gorzej niż przed ustawieniem ,A na ile ci ustawił ?Powinno być ok.0,90 .Jak wziął kasę niech poprawi .Jak chcesz sam to dokładnie na słuch nie ustawisz ,potrzebny zegar.Powinno się ustawiać na zimnym .Zanim zaczniesz ruszać pompą zaznacz sobie pierwotne połozenie pompy,naciąg paska rozrządu przy tej operacji się nie zmieniaglowka123 pisze:byłem u mechanika na Kąt wtrysku-ustawił mi zle
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
dlatego że po wymianie rozrzadu pojechałem na ustawianie kąta i silnik pali cięzko i musze wyciagać dzwignie przyspieszacza.przed niby korygowniem kątu bylko ok teraz jest zlepawel21_5 pisze:Ale czemu mówisz, że źle masz ustawiony? Źle odpala? Jak ci nierówno chodzi po odpaleniu to musisz pchnąć w stronę głowicy i wtedy przyspieszasz kąt wtrysku a w drugą stronę opóźniasz
wziął kase i mówi że nie bedzie nic poprawiał.chodzi mi tylko o ustawienie pompy tak żeby rano jakoś odpalał a nie mam kręcić rozrusznikiem w nieskończoność.pojade ustawić kąt wtrysku ale chce też coś sie sam nauczyćmunior pisze:.Jak wziął kasę niech poprawi .Jak chcesz sam to dokładnie na słuch nie ustawisz ,potrzebny zegar.Powinno się ustawiać na zimnym .Zanim zaczniesz ruszać pompą zaznacz sobie pierwotne połozenie pompy,naciąg paska rozrządu przy tej operacji się nie zmienia
[ Dodano: 18 Paź 2009 13:35 ]
a według Ciebie ustawiać na gorącym czy na zimnym silniku?arwam pisze: pchnij lekko w stronę silnika.
ja ustawiam na zimnym i i na gorącym bo mam już większe obycie z tymi silnikami i wiem czego od nich oczekiwać ale łatwiej Ci będiz na zimnym.glowka123 pisze:a według Ciebie ustawiać na gorącym czy na zimnym silniku?
tylko zaznacz sobie pierwotne położenie pompy i bardzo małymi kroczkami co góra 1mm bo to i tak już jest bardzo dużo.
proponuję to zrobić przed pierwszym odpaleniem żeby silnik był całkiem zimny.
i wcześniej jeszcze zobaczyć czy sięnie zapowietrza układ paliwowy.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ano właśnie...a zdecydowana większość pytających nie jest .arwam pisze:ja zawsze jak do tej pory ustawiałem na słuch i się sprawdzało ale do tego już trzeba być obytym z tymi silnikami
to wcale nie wyklucza zasysania powietrza (często przez tzw.podgrzewacz na filtrze),zawór nie pozwala tylko cofać się ropie o ile działa prawidłowo.Jak masz przezroczyste przewody to wystarczy spojrzeć ...glowka123 pisze:raczej nie bo mam zawor zwrotny przed filtrem paliwa
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
na sluch musisz ale raczej od siebie pompe najlepiej wstawic czujnik i dokladnie ja ustawic ale jesli zmienial rozrzad to po co sciagal pompe??
Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*
ktoś tu napisał że ja ściągałem???kimon pisze:na sluch musisz ale raczej od siebie pompe najlepiej wstawic czujnik i dokladnie ja ustawic ale jesli zmienial rozrzad to po co sciagal pompe??
ustawiłem dziś rano pompe na zimnym silniku i odpalałem bez przyspieszacza i odpalił nie zle praktycznie odrazu i wogole nie było żadnych drgań silnika.-poprostu bylo tak jak powinno być mi sie wydaje i nie był wogóle głośny nie klekotał
a jutro na tym ustawieniu spróbuj zapalić z wysuniętym przyspieszaczem.glowka123 pisze:poprostu bylo tak jak powinno być mi sie wydaje i nie był wogóle głośny nie klekotał
jak zapali gładko to jest dobrze jak jak gorzej niż a schowanym to trzeba minimalnie cofnąć kąt wtrysku.
może to również oznaczać niską kompresję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości